Fitness Seller

Anonymous begint aanval tegen SOPA.

gainer123

Dutch Bodybuilder
Waardering
44
Lengte
1m68
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
http://www.youtube.com/watch?v=9NbF6QFgSDo&feature=watch_response

Wat gaat dit weer worden. Playstationnetwerk en alles wat met Sony te maken heeft wordt dus straks gehackt.
Voor de mensen die Anonymous niet kennen, het zijn de mensen die paypal etc plat hebben gelegd omdat ze Wikileaks dwarsboomden.

Wat denken jullie hiervan?

Ik vind dat ze aan 1 kant wel goede doelen hebben maar aan de andere kant zorgen ze ook voor veel overlast en betrekken mensen die er niks mee te maken hebben.

Whut? Wat heeft Sony hier mee te maken?

Dat ze eens gaan trainen en vrouwen regelen ipv mijn Call of duty en Skyrim uurtje verpesten.

Als ik straks geen fifa kan spelen, ga ik die lui eigenhandig destroyen.

Wat gaat dit weer worden. Playstationnetwerk en alles wat met Sony te maken heeft wordt dus straks gehackt.
Voor de mensen die Anonymous niet kennen, het zijn de mensen die paypal etc plat hebben gelegd omdat ze Wikileaks dwarsboomden.

Wat denken jullie hiervan?

Ik vind dat ze aan 1 kant wel goede doelen hebben maar aan de andere kant zorgen ze ook voor veel overlast en betrekken mensen die er niks mee te maken hebben.

Niks hacken ze bombarderen de servers gewoon met requests, zodat ie t*ring langzaam wordt/crashed..

• Topic Starter Topic Starter
Komt wrs niet alleen aan op niet fifa spelen. Vorige keer dat het playstationnetwerk was gekraakt waren alle gegevens van de gebruikers vrijgekomen:D. Leuk dat ze straks miljoenen mensen hun gegevens hebben.

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 14:26 ----------

Niks hacken ze bombarderen de servers gewoon met requests, zodat ie t*ring langzaam wordt/crashed..

Ja is waarschijnlijk eerder het geval. DDOS'en etc.

Vorige keer waren er wel wat jongens opgepakt in Nederland, maarja waren de noobs he:p

Binnenkort wel weer een gratis spel dus.

niet weer he, alsjeblieft wil niet weer dat PSN er maanden uit ligt.

Please haal PSN neer. Dan kan ik beginnen leren aan m'n examens :(

ze voelen zich wel omin baas he? ik zou gewoon ****ing 3 miljoen beloning doen voor de levering van de anonymous f**gots als ik sony was

handjes eraf zodat zij nooit meer een normaal toetsenbord zullen aanraken

http://www.youtube.com/watch?v=4TOL9LUgWTc

James Brown was er al meer dan 20 jaar terug helemaal voor.

Leipkezen denken geloof ik dat ze de eigenaren van het internet zijn of zo. Niet begrijpen hoe het internet werkt, dan zet je er dus maar een groot slot op.

Vorige keer waren er wel wat jongens opgepakt in Nederland, maarja waren de noobs he:p

hahahah prachtig was dat, die ventjes vielen ook direct op in het irc kanaal toen.......je wist van te voren al dat de kans groot was dat ze gepakt zouden worden......ze riepen gewoon wat ze aan gingen vallen en de rest volgde.

voor de kenners: :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hehe, het is gewoon zeer frustrerend dat de gemiddelde ps3 gamer hier de dupe is, terwijl hij of zij geen mening heeft over die hele SOPA wet.

dat filmpje van pasta saus niet gekeken? Als je hier geen mening over hebt dan is er echt iets mis met je (en dat komt van iemand die geen mening heeft over 99% van alle maatschappelijke zaken, so thats saying something...)

Terug
Naar boven