Zoek je nu de oorzaak waarom ijs smelt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoek je nu de oorzaak waarom ijs smelt?
Ja
Vermoedelijk niet omdat het kouder wordt he
Dan komt het dus door de zon, daar hebben we toch invloed op.
ivm klimaat: om te weten of er een probleem is met het klimaat volstaat het om naar de evolutie (in negatieve zin) van de gletsjers te kijken. Dat zijn rampen. Of wij het gaan oplossen met de extreme maatregelen die onze politici ons opleggen terwijl men elders in de wereld hun goesting blijft doen qua industrie en kinderen kweken is een andere discussie.

Tv-kok Jock Zonfrillo van MasterChef Australië overleden -![]()
Tv-kok Jock Zonfrillo van MasterChef Australië overleden
Zonfrillo overleed aan de vooravond van het nieuwe seizoen van de populaire kookcompetitie. De uitzending is uitgesteld uit respect voor zijn nabestaanden.nos.nl
Had het er meer over dat je niet kan voelen, opmerken dat het warmer wordt terwijl mensen dat wel pretenderen als het een dag 30 graden is. Zo kan je ook niet opmerken dat er meer jongeren dood gaan als een vaccin voor een paar tienden procentpunten onveilig is. Sta ik het nu dus in feite voor @Mentat op te nemen?![]()
Zal vast met het vaccin te maken hebbenDe eerste die nu politiek fascistische antivaxx opmerkingen gaat maken zwaffel ik neer.

Oef, ik zie het januari '22 al.Bud is al langer overleden, hij was aan het herstellen van corona en onder het trainen dood gevallen![]()