Fitness Seller

Another One Bites the Dust...

Nog iemand deaud gegaan?

ivm klimaat: om te weten of er een probleem is met het klimaat volstaat het om naar de evolutie (in negatieve zin) van de gletsjers te kijken. Dat zijn rampen. Of wij het gaan oplossen met de extreme maatregelen die onze politici ons opleggen terwijl men elders in de wereld hun goesting blijft doen qua industrie en kinderen kweken is een andere discussie.

Had het er meer over dat je niet kan voelen, opmerken dat het warmer wordt terwijl mensen dat wel pretenderen als het een dag 30 graden is. Zo kan je ook niet opmerken dat er meer jongeren dood gaan als een vaccin voor een paar tienden procentpunten onveilig is. Sta ik het nu dus in feite voor @Mentat op te nemen? :eek:

Had het er meer over dat je niet kan voelen, opmerken dat het warmer wordt terwijl mensen dat wel pretenderen als het een dag 30 graden is. Zo kan je ook niet opmerken dat er meer jongeren dood gaan als een vaccin voor een paar tienden procentpunten onveilig is. Sta ik het nu dus in feite voor @Mentat op te nemen? :eek:
7129511697_61d3cd14ee_b.jpg

Door het beschrijven van het effect dat dingen meer opvallen als je er meer op let zal ik er zelf medeschuldig aan zijn, maar het valt me nu op dat het al een paar pagina's heel erg off-topic is....

Kunnen we hier weer on-topic?

De eerste die nu politiek fascistische antivaxx opmerkingen gaat maken zwaffel ik neer.

don't mention the war.

Geen aangeboren hartafwijking?

Zelfmoord helaas

komt door t vaccin

De geestelijk vader van @Sanca Saxon, Bud Jeffries is overleden.

Terug
Naar boven