AndroidHealthClinic

Another One Bites the Dust...

Dat is de modus operandi. Kijk eens hoe ongelofelijk kritisch ik ben. Man, wat ben ik een onafhankelijke geest door op internet een comment te plaatsen bij een overleden persoon die ik niet ken. Hier heeft de wereld echt wat aan. Vrijheid van meningsuiting! Ik mag toch zeggen wat ik wil! Wat zullen voltaire en rousseau trots op mij zijn.
Lijkt mij gewoon de modus operandi van mensen op een gemiddeld internet forum en andere sociale media tegenwoordig.
Ik denk dat ik wel enigszins begrijp waar de schoen bij je wringt, maar je doet er verder toch niet veel aan.

Neemt niet weg, dat ik in dit topic geen concrete voorbeelden zie van politiek-activistische antivax commentaren e.d. naar aanleiding van de tragiek van deze veel te jong gestorven powerliftster.

Ergens hoop ik altijd dat die mensen ook naar de uitvaart gaan om daar hun zwaarbevochten grondrechten te uiten.
Als we het dan toch hebben over niet dieper kunnen zakken, dan is dit een veel beter voorbeeld.
D.i. het over de rug van menselijk verdriet tijdens een ceremonie zoals een uitvaart je 'recht' te halen.

Dat zou pas écht respectloos en immoreel zijn, maar verder totaal niet vergelijkbaar met het -doorgaans- vrijblijvende gekeuvel op een online forum zoals dit.

Dat is de modus operandi. Kijk eens hoe ongelofelijk kritisch ik ben. Man, wat ben ik een onafhankelijke geest door op internet een comment te plaatsen bij een overleden persoon die ik niet ken. Hier heeft de wereld echt wat aan. Vrijheid van meningsuiting! Ik mag toch zeggen wat ik wil! Wat zullen voltaire en rousseau trots op mij zijn.

Ergens hoop ik altijd dat die mensen ook naar de uitvaart gaan om daar hun zwaarbevochten grondrechten te uiten.
'Die mensen' die jij steeds ziet, zijn die nu bij jou aanwezig in de kamer?

Over diep zakken gesproken. Hoe zijn wij als beschaafd landje met een cultuur die gekenmerkt werd door directheid en Hollandse nuchterheid afgegleden tot een jankerig mietjesvolkje dat de vrijheid van meningsuiting en het bekritiseren en in twijfel trekken van de macht verafschuwd?
Hell yeah. vroeger was je links als je anti oorlog bent en het staats naratief in twijfel trekt. Nu ben je een extreeem rechtse facist. Het kan verkeren,

en Tymboo :bukkake:

Hell yeah. vroeger was je links als je anti oorlog bent en het staats naratief in twijfel trekt. Nu ben je een extreeem rechtse facist. Het kan verkeren,

en Tymboo :bukkake:
Waarom heb je de overstap van linkse communist naar rechtse facist gemaakt?[/QUOTE]

Schei toch uit Steks

allemaal dezelfde enge koppen

FvByOPKWcAIbe2a?format=jpg&name=900x900.jpg

Steks, er zijn mensen die zagen vanaf dag 1 de waanzin, er zijn mensen die naderhand de waanzin inzagen en er zijn mensen die willen dit niet zien.

Om hier nog even op terug te komen: de meeste mensen zijn wat kort van memorie. Het valt nu op omdat iedereen er heel gefocust op is en alle wappies elkaar herhalen.

Als het vaccin niet zo veilig is als men beweerd zal het om een paar % punten gaan. Het omgekeerde als men het gevaar van Covid inschatte.

Het is net als klimaathysterie, voor een leek is het temperatuur verschil van nog geen graad onmogelijk te merken, bij die 10 warme dagen per jaar branden ze los. 355 dagen er na hoor je er niks van, zoals dit jaar weinig reden tot klagen is.

Harde cijfers moet je hebben, maar heb je dat vertrouwen, dat mocht het vaccin niet veilig zijn geweest dit openbaar wordt gemaakt? Maakt het mij een wappie dat ik daar niet in geloof?

Wat is voor jou vandaag de dag nog een wappie, is het station niet kritisch te mogen zijn en de overheid volledig te moeten vertrouwen niet al lang en breed gepasseerd?

Steks, er zijn mensen die zagen vanaf dag 1 de waanzin, er zijn mensen die naderhand de waanzin inzagen en er zijn mensen die willen dit niet zien.

Dat orkest met mondkapjes waarin ze gaten hebben gemaakt voor hun blaasinstrumenten blijft geweldig en voor mij typerend voor de covid tijd.

Compleet van de realiteit losgezongen
Een collectieve psychose. En wie ze daar op zou aanspreken was 'de wappie'. :roflol:

Dat orkest met mondkapjes waarin ze gaten hebben gemaakt voor hun blaasinstrumenten blijft geweldig en voor mij typerend voor de covid tijd.

Compleet van de realiteit losgezongen
Een collectieve psychose. En wie ze daar op zou aanspreken was 'de wappie'. :roflol:
Wel bijzonder om mee te maken allemaal.

Misschien hadden ze wel gelijk en kwam het inderdaad van vleermuizen, iedereen werd immers batshit crazy. Sommige hebben daar nog steeds flink last van.

Zeker!!

Als het vaccin niet zo veilig is als men beweerd zal het om een paar % punten gaan. Het omgekeerde als men het gevaar van Covid inschatte.

Het is net als klimaathysterie, voor een leek is het temperatuur verschil van nog geen graad onmogelijk te merken, bij die 10 warme dagen per jaar branden ze los. 355 dagen er na hoor je er niks van, zoals dit jaar weinig reden tot klagen is.

Harde cijfers moet je hebben, maar heb je dat vertrouwen, dat mocht het vaccin niet veilig zijn geweest dit openbaar wordt gemaakt? Maakt het mij een wappie dat ik daar niet in geloof?

Wat is voor jou vandaag de dag nog een wappie, is het station niet kritisch te mogen zijn en de overheid volledig te moeten vertrouwen niet al lang en breed gepasseerd?
ivm klimaat: om te weten of er een probleem is met het klimaat volstaat het om naar de evolutie (in negatieve zin) van de gletsjers te kijken. Dat zijn rampen. Of wij het gaan oplossen met de extreme maatregelen die onze politici ons opleggen terwijl men elders in de wereld hun goesting blijft doen qua industrie en kinderen kweken is een andere discussie.

Terug
Naar boven