Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

antwoorden gezocht op vragen i.v.m voeding schema

Discussie in 'Voeding' gestart door rossi46, 11 aug 2018.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. rossi46

rossi46 Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m81
    Massa:
    87kg
    Vetpercentage:
    21%
    Beste,

Ik ben bezig een voedingsschema samen te stellen. Maar loop tegen een paar dingen aan.

1. Gewicht bepalen.... Moet ik van mijn eigen gewicht af gaan incl BF. of moet ik de procenten BF eraf trekken?
    2. De grammen zoals b.v rijst en pasta en groenten zijn die gekookt, of ongekookt?
    3. Als ik de voedingswaarde op b.v het pak brinta lees. is dat dan incl de melk? of moet ik die er dan nog bijtellen?
    4. is het beter de lijst met voedingswaarden in de sticky te gebruiken. Of is een appje zoals my fitness pal ook oke?

zodra ik deze info heb ga ik aan de slag met het schema. Ik zal hem dan even posten te beoordeling.

Alvast bedankt.

2. Anoniem

Anoniem Huge Freak Elite Member

Leuk Bevonden:
    1.007
    Lengte:
    1m90
    1) totale gewicht is prima, tenzij je obees bent.
    2) ongekookt
    3) staat op t pak. Volgens mij is het bereid product dus inc. melk.
    4) app is prima.

3. marina1975

marina1975 Never give up! Elite Member

Leuk Bevonden:
    6.926
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m68
    3) op sommige pakken staat het bereid en op andere onbereid. Bijvoorbeeld: Bij brinta is de onbereide voedingswaarde ca. 360 kcal per 100 gram. Bereid is het veel minder.
    4) Check het wel even na. De lijsten in een app zijn op zich prima maar er kloppen ook vaak dingen niet. Dus check het even na met wat op je producten zelf staat.

4. rossi46

rossi46 Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m81
    Massa:
    87kg
    Vetpercentage:
    21%
    thanks.... Ik ga aan de slag

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie