XXL Nutrition

APPLAUS voor de moderators en administrators!!!!

jas73

Cool Novice
Waardering
0
Ik wilde op deze manier even bedanken voor alle nuttige informatie en tips, ik kwam hier via google op het forum en wist niet wat ik zag.
Ik heb hier op het forum in 3 weken meer over bb geleerd dan in de 17 jaar dat ik train...
Met name over voeding en aas gebruik ben ik echt heel veel te weten gekomen.

Zelf ben ik al op mijn 18e begonnen met gebruiken maar heb mezelf nooit goed voor laten lichten, met name het op peil brengen van het testestron na een kuur had ik nog nooit van gehoord.
Bij mij waren mijn resultaten dus echt een jojo en vreselijke dips/down gevoel na afloop van een kuur.
Ik ben de eerste 5 jaar wel van 67 kg naar 90 kg gegaan(redelijk droog, vet% keek ik nooit naar) maar moest hier heel erg veel voor gebruiken.
Toen ik het eindelijk zat was om afhankelijk te zijn van kuurtjes om mijn gewicht te behouden ben ik 12 jaar geleden helemaal gestopt met gebruiken met als resultaat dat ik nu nog 80 kg weeg (ik ben 1.79m) en een vet% van 14%.
Het trainen staat hierdoor ook al heel lang op een laag pitje(1 a 2 keer p/w).

Nadat ik enkele weken geleden hier zat te lezen besefte ik pas wat ik allemaal fout heb gedaan al die tijd, vooral qua voeding.
Voor het eerst ben ik eens gaan uitrekenen wat ik op een dag eet en dit was totaal niet goed.

Dit forum is voor mij echt een stimulans geweest om de draad weer op te pakken want het is gewoon heerlijk om te trainen als je het resultaat ervoor terugkrijgt.
Ik ga nu weer fanatiek om de dag trainen sinds 3 weken en let heel goed op mijn voeding, heb alleen nog moeite om iedere 3 uur complete maaltijden te eten want ben gewend om iedere keer kleine beetjes te eten.
Maar het is ongelofelijk wat een energie-boost het geeft om goed bezig te zijn met de juiste voeding.

Als ik al deze informatie vroeger had geweten...

Dus nogmaals mijn respect voor de mensen die hier hun vrije tijd in steken om anderen te helpen/voor te lichten.

En nog even een vraag aan Big-T; is er iets waar jij geen verstand van hebt???? :)

en geen applaus voor de lede??? die ook behoorlijk veel af weten en posten

nou die kunnen ze in hun zak steken :D

dank u wel graag gedaan

• Topic Starter Topic Starter
XXL heb ik al gesponsord door een bestelling te doen vd week, dus nog een paar te gaan...

als jij karma geeft zou het geen nut hebben , je hebt 0 karma power dus geef je 0 punten

;)

wel tof dat je de mod's enzo bedankt , dit zie je niet vaak

Terug
Naar boven