Fitness Seller

Arafat overleden.

R.i.p.

Laat dat geld maar na aan het volk, en niet aan die blonde snol!

bur zei:
Kerel ga nou nix goed lopen praten ze zijn allebei niet goed bezig klaar. feit is alleen dat de israeli's gewoon wat beter georganiseerd zijn en daarom de palestijnen kunnen onderdrukken.

Kijk, dat bedoel ik nou. Een stuk intelligenter als Ernesto. Ik zeg idd ook niet dat de israeli's goed bezig zijn. Ik zeg alleen dat arafat niet goed bezig was. En idd ik kan lezen hoor. :D

ERNESTO M. zei:
Daar is het anders he.. daar hebben de moslims overlast van de Israelies!!

R.I.P. Yasser ARAFAT!!
Je was geweldigen zal het altijd blijven.....
Een echte vrijheidsstrijder!!!

Ik zal een keer op z'n graf pissen om deze geweldige vrijheidsstrijder te bedanken

Tedje zei:
Ik zal een keer op z'n graf pissen om deze geweldige vrijheidsstrijder te bedanken

Volgens mij kun jij beter gaan trainen dan de mensen hier lopen te irriteren manetje :mad:

En misschien dat ik ooit op jouw graf kan pissen!! :eek:

ERNESTO M. zei:
Volgens mij kun jij beter gaan trainen dan de mensen hier lopen te irriteren manetje :mad:

En misschien dat ik ooit op jouw graf kan pissen!! :eek:

Ik weet niet hoor, maar ben jij toevallig palestijn?
Jij loopt hier te rellen.
Zeggen dat het een goed man was!
In mijn ogen was ie niet zo geweldig....

RichardV zei:
Ik weet niet hoor, maar ben jij toevallig palestijn?
Jij loopt hier te rellen.
Zeggen dat het een goed man was!
In mijn ogen was ie niet zo geweldig....

Nee ik ben geen Palestijn, dus ik loop meteen te rellen als ik mijn mening geef die afwijkt van de jouwe??

Precies, je zegt het zelf IN JOUW OGEN was ie niet zo geweldig, en IN MIJN OGEN wel?? Mag dat of hebben we helemaal geen vrijheid van meningsuiting??

ERNESTO M. zei:
Precies, je zegt het zelf IN JOUW OGEN was ie niet zo geweldig, en IN MIJN OGEN wel?? Mag dat of hebben we helemaal geen vrijheid van meningsuiting??
Zeker wel. Maar dan moet jij ook niet zeuren als anderen hem een hypocriete hond noemen die over de rug van de Palestijnen stinkend rijk is geworden.

In eerste plaats vind ik dat er zo ie zo RESPECT voor elkaars meningen moet zijn.. (en dan heb ik het natuurlijk niet over het pubertje onder ons).... vaak hebben andre mensen nou een andere mening dan wij... daarom zitten die mensen niet per defenitie verkeerd....

In tweede plaats en om maar even over het topic te hebben.. ,oet eerlijk zeggen dat ik niet zoveel met die man had.. zoals ik niet met Sharon, Bush etc..etc.. heb...

Lijkt me wel interessant om te zien hoe het nu allemaal gaat verlopen.. Het excuus voor Sharon om niet aan een politieke oplossing te werken is er nu niet meer... de "terrorist" is er niet meer... ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen..

ERNESTO M. zei:
Nee ik ben geen Palestijn, dus ik loop meteen te rellen als ik mijn mening geef die afwijkt van de jouwe??

ERNESTO M. wat betekend jou avatar?

ERNESTO M. zei:
Het is een embleem van PLO (partij van arafat), eigenlijk van de staat van Palestina.

Oh, ik denk dat ik maar een duitse vlag in me avatar zet dan aangezien
ik daar ook niet vandaan kom :P
Hoezo heb je je tot de islam bekeerd ? Je bent een nederlander toch ?
Wilde je zo graag bij je buitenlandse vriendjes horen ?

Jay Impol zei:
Oh, ik denk dat ik maar een duitse vlag in me avatar zet dan aangezien
ik daar ook niet vandaan kom :P
Hoezo heb je je tot de islam bekeerd ? Je bent een nederlander toch ?
Wilde je zo graag bij je buitenlandse vriendjes horen ?

Dan doe je dat toch? Ik voel mee met die mensen en steun ze, dat kan toch?
En welke mong**l heb jij in je avatar?
En ik ben geen nederlander, mr wel een geboren moslim.

hehe eindelijk DOOD,

wat een leider, dikke centen achterhouden voor je eigen volk en daarmee indirect bloed aan zijn handen van kinders van zijn eigen volk (plus de vele joodse mensen door bommenleggers etc etc),

wat een hoop hypocriet gerouw zeg,

ERNESTO M. zei:
Dan doe je dat toch? Ik voel mee met die mensen en steun ze, dat kan toch?
En welke mong**l heb jij in je avatar?
En ik ben geen nederlander, mr wel een geboren moslim.

Die mong**l in me avatar ben ik zelf, ik heb niet de rare gewoonte
dingen in me avatar te plaatsen die geen hol met me te maken hebben.
Ik heb nog effe je berichten nagelezen, mijn excuses, ik had begrepen
dat je zei dat je nederlander was inplaats van dat je zei dat je blank was.
Nog bedankt voor de negatieve karma ;) Me staaf word er alleen niet korter van :D

Maar ey, hoezo vind je arafat goed ? Hij is een moordernaar.
Als ik nu eens alle moslims in nederland zou vermoorden zou dat voor mijn volk
ook goed werken, maar is gewoon niet menselijk.

Mensen die arafat goed keuren keuren ook de brand in Uden goed. Het is beide opkomen voor je eigen (onderdrukte) volk.

SR1985 zei:
True... Die Israeli's hebben gewoon GEEN recht op dat gebied. (Ow wacht, hun voorouders leefden er meer dan 1000 jaar geleden ofzo :rolleyes:)

ja de moslims ook :rolleyes:
De romeinen (nu italianen e.a. romaanse volkeren) kunnen dan dan in jouw ogen ook 'Nederlands gorndgebied' terugclaimen?

Tedje zei:

het mag wat respectvoller :mad: . jij mag best meer letten op je uitspraken, irriteer me er mateloos aan.
' kijk verder dan je neus breed is' je haat n*gers blijkbaar

'Ik zal een keer op z'n graf pissen om deze geweldige vrijheidsstrijder te bedanken' je haat moslims, maar in de ogen van de Palestijnen een goed leider, misschien niet helemaal correct, maar zie hoe ze om hem rouwen.

en zo zijn er nog tal van quotes die totaal respectloos zijn over minderheden. snap ook niet hoe je het uithoudt in een 'allochtoonse' stad als Den Haag . achter de moskeeen ligt het stadje..... ;) kusje

klempic zei:
ja de moslims ook :rolleyes:
De romeinen (nu italianen e.a. romaanse volkeren) kunnen dan dan in jouw ogen ook 'Nederlands gorndgebied' terugclaimen?

tja klempic, weetje wat het is, ze zien het allebij als HUN land en zouden
elkaar radbraken om het in handen te krijgen.
Samen wonen gaat niet op voor hun dus dan moorden ze elkaar maar uit.
Ik zit er niet mee, liever daar dan hier.

edit: Was idd een harde uitspraak van Tedje.
Ik heb ook zoiets van, als iemand dood is dan zijn ze schulden vergeven
en heb ook respect voor de doden, maar ik begrijp Tedje volkomen.
Toen hij nog leefde was hij een roofdier die zijn hand niet omdraaide
voor een moord of twee.

Laatst bewerkt:
ERNESTO M. zei:

Naar mijn mening loop je wel te rellen!
En ik ventileer alleen mijn mening. Ik zeg nergens dat je jouw mening niet mag uiten.
Maar het feit dat je het wapen van de Palestijnen voert, is naar mijn mening met een reden.
Het zal me verder een worst wezen, want het is allemaal ver van mijn bed show en ik geloof het allemaal wel.

Zelfs Uden is ver van mijn bedshow (slechts 25 km).
Zolang het mijn directe omgeving niet raakt, zoeken ze het allemaal maar uit!

Het is een leider maar een slechte met bloed aan zijn handen.
Palastijnen worden duidelijk onderdrukt... en we weten een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Problemen moet je bij de wortel aanpakken..en de wortel is israel .
Wanneer israel bv een liefdevol gebaar zou maken door land te geven... dan los je problemen op.
Maar macht,geld en egoisme viert hoogtij in deze tijd.
En nog ff en we gaan er allemaal aan kapot.
Arafat is naar huis, nu nog Sharon.

Terug
Naar boven