- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bur zei:Kerel ga nou nix goed lopen praten ze zijn allebei niet goed bezig klaar. feit is alleen dat de israeli's gewoon wat beter georganiseerd zijn en daarom de palestijnen kunnen onderdrukken.

ERNESTO M. zei:Daar is het anders he.. daar hebben de moslims overlast van de Israelies!!
R.I.P. Yasser ARAFAT!!
Je was geweldigen zal het altijd blijven.....
Een echte vrijheidsstrijder!!!
Tedje zei:Ik zal een keer op z'n graf pissen om deze geweldige vrijheidsstrijder te bedanken

ERNESTO M. zei:Volgens mij kun jij beter gaan trainen dan de mensen hier lopen te irriteren manetje![]()
En misschien dat ik ooit op jouw graf kan pissen!!![]()
RichardV zei:Ik weet niet hoor, maar ben jij toevallig palestijn?
Jij loopt hier te rellen.
Zeggen dat het een goed man was!
In mijn ogen was ie niet zo geweldig....
Zeker wel. Maar dan moet jij ook niet zeuren als anderen hem een hypocriete hond noemen die over de rug van de Palestijnen stinkend rijk is geworden.ERNESTO M. zei:Precies, je zegt het zelf IN JOUW OGEN was ie niet zo geweldig, en IN MIJN OGEN wel?? Mag dat of hebben we helemaal geen vrijheid van meningsuiting??
ERNESTO M. zei:Nee ik ben geen Palestijn, dus ik loop meteen te rellen als ik mijn mening geef die afwijkt van de jouwe??
Precies, je zegt het zelf IN JOUW OGEN was ie niet zo geweldig, en IN MIJN OGEN wel?? Mag dat of hebben we helemaal geen vrijheid van meningsuiting??
twjunk zei:
ERNESTO M. zei:Het is een embleem van PLO (partij van arafat), eigenlijk van de staat van Palestina.

Jay Impol zei:Oh, ik denk dat ik maar een duitse vlag in me avatar zet dan aangezien
ik daar ook niet vandaan kom
Hoezo heb je je tot de islam bekeerd ? Je bent een nederlander toch ?
Wilde je zo graag bij je buitenlandse vriendjes horen ?
ERNESTO M. zei:Dan doe je dat toch? Ik voel mee met die mensen en steun ze, dat kan toch?
En welke mong**l heb jij in je avatar?
En ik ben geen nederlander, mr wel een geboren moslim.
Me staaf word er alleen niet korter van 
SR1985 zei:True... Die Israeli's hebben gewoon GEEN recht op dat gebied. (Ow wacht, hun voorouders leefden er meer dan 1000 jaar geleden ofzo)
Tedje zei:Ik zal een keer op z'n graf pissen om deze geweldige vrijheidsstrijder te bedanken
. jij mag best meer letten op je uitspraken, irriteer me er mateloos aan.
kusjeklempic zei:ja de moslims ook![]()
De romeinen (nu italianen e.a. romaanse volkeren) kunnen dan dan in jouw ogen ook 'Nederlands gorndgebied' terugclaimen?
ERNESTO M. zei:Nee ik ben geen Palestijn, dus ik loop meteen te rellen als ik mijn mening geef die afwijkt van de jouwe??
Precies, je zegt het zelf IN JOUW OGEN was ie niet zo geweldig, en IN MIJN OGEN wel?? Mag dat of hebben we helemaal geen vrijheid van meningsuiting??