XXL Nutrition

Arafat overleden.

Jay Impol zei:
Die mong**l in me avatar ben ik zelf, ik heb niet de rare gewoonte
dingen in me avatar te plaatsen die geen hol met me te maken hebben.
Ik heb nog effe je berichten nagelezen, mijn excuses, ik had begrepen
dat je zei dat je nederlander was inplaats van dat je zei dat je blank was.
Nog bedankt voor de negatieve karma ;) Me staaf word er alleen niet korter van :D

Maar ey, hoezo vind je arafat goed ? Hij is een moordernaar.
Als ik nu eens alle moslims in nederland zou vermoorden zou dat voor mijn volk
ook goed werken, maar is gewoon niet menselijk.

Nou fijn voor je dat jij die mong**l bent in je avatar. :cool:
En dat ding in me avatar heeft wel degelijk wat met me te maken, want het staat voor islamitisch verzet tegen de onderdrukking/bezetting in bepaalde gebieden van de wereld!! En ik heb het meegemaakt mannetje dus ik weet waar ik over praat.

ook goed werken, maar is gewoon niet menselijk
>>> nou hieruit blijkt dat je toch intellectueel vermogen te kort komt.

ERNESTO M. zei:
En dat ding in me avatar heeft wel degelijk wat met me te maken, want het staat voor islamitisch verzet tegen de onderdrukking/bezetting in bepaalde gebieden van de wereld!! En ik heb het meegemaakt mannetje dus ik weet waar ik over praat.

Pas 45 posts, maar nu al een vervelend mannetje! :mad:

ERNESTO M. zei:

Als jij die zin niet begrijpt dan zegt dat toch wat meer over jouw inteligentie
dan de mijne, maar ik ben niet te moeilijk om het nog een keer uit leggen.

Stel dat ik alle moslims in nederland zou uitmoorden (zou ik NOOIT willen doen)
zou mijn volk een stuk leuker leven omdat dan ook alle klootzakken
erbij zuin uitgemoord. Ik weet niet hoe jij erover denkt maar ik vind
moorden onmenselijk. Dus alle moordernaars inclusief Arafat zijn klootzakken.

Als jij vind dat ik hier geen gelijk in heb ben je net zo'n achterlijke mong**l
als je grote idool Arafat.

ERNESTO M. zei:

.

He held! achter je toetsenbord, als je je zo verontwaardigd voelt over het 'lijden' van al je moslimbroeders, die er dan wat aan. En doe niet zo stoer van achter je PC, denk dat ze je hulp goed kunnen gebruiken op het moment in Falludja.

ERNESTO M. zei:
want het staat voor islamitisch verzet tegen de onderdrukking/bezetting in bepaalde gebieden van de wereld!!

Heb je hem weer met z'n islamitische verzet :rolleyes:

Gast, ga je eigen verzetten in de gym of zo...

exarchos zei:
He held! achter je toetsenbord, als je je zo verontwaardigd voelt over het 'lijden' van al je moslimbroeders, die er dan wat aan. En doe niet zo stoer van achter je PC, denk dat ze je hulp goed kunnen gebruiken op het moment in Falludja.

Tuurlijk nou ben ik een held achter mijn toetsenbord, vreemd dat ik nooit op straat hoor of elders van mensen 'zoals' jij :rolleyes:
En ik zei toch dat ik het al meegemaakt had, alleen was toen net iets te jong om mee te vechten helaas :(

nog bedankt voor die negatieve karma

BigNL zei:
Arafat is naar huis, nu nog Sharon.
Maakt niets uit, de man die klaar staat om Arafat op te volgen is geen haar beter, integendeel hij staat er om bekend helemaal geen vredesonderhandelingen te willen doen met Israel.

Sharon mag wel vertrekken ja, maar ook hij zal opgevolgd worden, en de kans is groot dat ze dan weer zon geval gaan verkiezen.

Arafat heeft ook veel foute dingen gedaan, maar ook goede. Niet voor niets nobelprijs voor de vrede. Volgens mij zal in die gebieden nooit vrede komen, zolang het volk niet wil meewerken en terrorisme blijft duren.

klempic zei:
ja de moslims ook :rolleyes:
De romeinen (nu italianen e.a. romaanse volkeren) kunnen dan dan in jouw ogen ook 'Nederlands gorndgebied' terugclaimen?
De post van SR1985 was sarcastisch. Let op smilies.

ERNESTO M. zei:
Tuurlijk nou ben ik een held achter mijn toetsenbord, vreemd dat ik nooit op straat hoor of elders van mensen 'zoals' jij :rolleyes:
En ik zei toch dat ik het al meegemaakt had, alleen was toen net iets te jong om mee te vechten helaas :(

Als mensen zoals jou lastig zijn tegen mensen zoals mij, hebben ze met mij wel een probleem op straat.
En jij bent de man die alles mee heeft gemaakt en een beetje hier de paestijnse kwestie loopt te prpaganderen.
Vel plezier :D

klempic zei:
ja de moslims ook :rolleyes:
De romeinen (nu italianen e.a. romaanse volkeren) kunnen dan dan in jouw ogen ook 'Nederlands gorndgebied' terugclaimen?
Er stond een :rolleyes: achter klempic, was sarcastisch bedoeld. De Israeli's hebben er niks te zoeken bedoelde ik :)

ERNESTO M. zei:

:rolleyes: wat zielig nou dat je te jong was, vlg mij zijn er de afgelopen dagen wat vacatures vrijgekomen in het zgn 'hofstadnetwerk' hier alvast een link:
http://cyberdjihad.blogspot.com/

ERNESTO M. zei:
En wat houdt je tegen om nu alsnog terug te gaan? Of is het makkelijke leven hier toch net iets te comfortabel om te riskeren?

mooi, weer een terrorist minder. vraag me af hoeveel van die 900 miljoen uit de nlse staatskas komt.

-Ma3stro- zei:
mooi, weer een terrorist minder. vraag me af hoeveel van die 900 miljoen uit de nlse staatskas komt.
Tja... Israeli's of palestijnen... lood om oud ijzer. Maar als ik er 900 miljoen voor krijg, probeer ik desnoods in mn eentje alle Israeliërs de zee in te drijven. :)

ERNESTO M. zei:
Ik ga ook terug, maak je daar maar geen zorgen over. :eek:

Handleiding voor ERNESTO M.'s toekomstige gereedschap:

* bind het apparaat om uw middel
* begeef u naar een lokatie met veel joden; vrouwen en kinderen scoren dubbel
* druk schakelaar in
* verspreid uzelf over een oppervlak van 350 m^2

*Na aankomst in de hemel, maak kennis met de uw beloofde 70 maagden. Ieder van hen een deel van uw lichaam.

Allah'u akbar.

dj_phreak zei:
Handleiding voor ERNESTO M.'s toekomstige gereedschap:

* bind het apparaat om uw middel
* begeef u naar een lokatie met veel joden; vrouwen en kinderen scoren dubbel
* druk schakelaar in
* verspreid uzelf over een oppervlak van 350 m^2

*Na aankomst in de hemel, maak kennis met de uw beloofde 70 maagden. Ieder van hen een deel van uw lichaam.

Allah'u akbar.

Je bent wel een echte grapjas he? :rolleyes:
Ik kom niet uit Palestina dus dit slaat nergens op. En ik begin me er mateloos aan te irriteren, als je geen normale disscusies kunt voeren en mensen alleen wilt irriteren kun je beter je mond houden! :mad:

ERNESTO M. zei:
Je bent wel een echte grapjas he? :rolleyes:
Ik kom niet uit Palestina dus dit slaat nergens op. En ik begin me er mateloos aan te irriteren, als je geen normale disscusies kunt voeren en mensen alleen wilt irriteren kun je beter je mond houden! :mad:

Zwijg dan :D

Terug
Naar boven