thewillempie3
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 76kg
beste mensen,
ik train nu 4x per week.
maandag borst +triceps
dinsdag schouders+ nek
woensdag rust
donderdag benen + buik
vrijdag rug + biceps
wat ik erg merk is dat mijn armen achterlopen in vergelijking tot de rest van mijn lichaam. echter is mij ook opgevallen dat ik de na mijn borst te training minder kracht heb om triceps te trainen en hetzelfde geld als ik na me rug nog me biceps pak. nu vraag ik me af is het niet verstandig om biceps + triceps op een aparte dag te training zodat ik met volle kracht me biceps en triceps te trainen.
dus bijv.
maandag borts
dinsdag biceps + triceps
woensdag benen buik
donderdag schouder + nek
vrijdag rug + (achterlopende spiergroep in mijn geval biceps)
mischien is het wel iets heel stoms want ik weet vrij weinig van het combineren van verschillende spiergroepen etc. maarja ik hoop dat ik wat op kan steken van jullie mening
alvast bedankt.
ik train nu 4x per week.
maandag borst +triceps
dinsdag schouders+ nek
woensdag rust
donderdag benen + buik
vrijdag rug + biceps
wat ik erg merk is dat mijn armen achterlopen in vergelijking tot de rest van mijn lichaam. echter is mij ook opgevallen dat ik de na mijn borst te training minder kracht heb om triceps te trainen en hetzelfde geld als ik na me rug nog me biceps pak. nu vraag ik me af is het niet verstandig om biceps + triceps op een aparte dag te training zodat ik met volle kracht me biceps en triceps te trainen.
dus bijv.
maandag borts
dinsdag biceps + triceps
woensdag benen buik
donderdag schouder + nek
vrijdag rug + (achterlopende spiergroep in mijn geval biceps)
mischien is het wel iets heel stoms want ik weet vrij weinig van het combineren van verschillende spiergroepen etc. maarja ik hoop dat ik wat op kan steken van jullie mening
alvast bedankt.