Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goedendag,
Ik train al bijna 3 jaar intensief en met een goed voedingsschema.
Mijn armomtrek is koud iets meer dan 42 cm.
Ik zou alleen graag willen weten hoeveel cm je kunt gainen naturel op jaarbasis.
Iemand die dit weet?
als je niets nuttigers te posten hebt zwijg dan
hij stelde een simpele vraag.
denk maar lekker wat je wiltDuurt lang, langer, langst, dus heel erg lang, het groeien van spieren en vooral kleine spieren zoals biceps.
Naturel gainen op jaarbasis is niet te voorspellen.
Maar als jij die 42 helemaal naturel hebt gekregen, chapeau, erg netjes. Er zijn er veel die er maar net boven komen met gebruik....
Maar voor 3 jaartjes en dan 42cm is erg netjes.
Ga zo door.(respect!)
---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------
slaat weer nergens op, hij heeft het over spieren, biceps en triceps, niet over jouw flatscreen tv'tje of je PC beeldscherm.
tis gewoon zo'n afgezaagde check mij groote armen hebben topic. dus mijn care meter staat op -1 helaasdenk maar lekker wat je wilttis gewoon zo'n afgezaagde check mij groote armen hebben topic. dus mijn care meter staat op -1 helaas
denk maar lekker wat je wilttis gewoon zo'n afgezaagde check mij groote armen hebben topic. dus mijn care meter staat op -1 helaas
gewoon omdat het kan?Als jouw care meter op -1 staat, waarom reageer je dan op dit draadje?
stoer man
/care