AndroidHealthClinic

Armomtrek

Gok dat je wel aardig wat % in bf omhoog kan gaan in een jaar als natural:)

ik zeg dat dat heel langzaam gaat en dat 42 behoorlijk kan zijn . maar ken je postuur niet
bij mij is 40 als zeer indrukwekkend en zoals ik meet heb ik amper 40 gehad..
ik zeg 1 cm per jaar naturel als ik een waarde moet geven..zonder vatsig te worden

Laatst bewerkt:
jonge 42maar? :S ik zit op 24inch op 8% man :S

Ligt ook aan je genen.
Een maat van mij gainde in dezelfde tijd 3x zo snel meer armomvang, terwijl bij mij borst en rug veel harder gingen.
Is moeilijk te zeggen dus.

Dit ligt aan té veel factoren, om hier een zinnig antwoord op te kunnen geven.

Goedendag,

Ik train al bijna 3 jaar intensief en met een goed voedingsschema.
Mijn armomtrek is koud iets meer dan 42 cm.:fire:
Ik zou alleen graag willen weten hoeveel cm je kunt gainen naturel op jaarbasis.
Iemand die dit weet?

Duurt lang, langer, langst, dus heel erg lang, het groeien van spieren en vooral kleine spieren zoals biceps.
Naturel gainen op jaarbasis is niet te voorspellen.

Maar als jij die 42 helemaal naturel hebt gekregen, chapeau, erg netjes. Er zijn er veel die er maar net boven komen met gebruik....
Maar voor 3 jaartjes en dan 42cm is erg netjes.

Ga zo door.(respect!)

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

jonge 42maar? :S ik zit op 24inch op 8% man :S

slaat weer nergens op, hij heeft het over spieren, biceps en triceps, niet over jouw flatscreen tv'tje of je PC beeldscherm.

Laatst bewerkt:
als je niets nuttigers te posten hebt zwijg dan :)
hij stelde een simpele vraag.

Duurt lang, langer, langst, dus heel erg lang, het groeien van spieren en vooral kleine spieren zoals biceps.
Naturel gainen op jaarbasis is niet te voorspellen.

Maar als jij die 42 helemaal naturel hebt gekregen, chapeau, erg netjes. Er zijn er veel die er maar net boven komen met gebruik....
Maar voor 3 jaartjes en dan 42cm is erg netjes.

Ga zo door.(respect!)

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

slaat weer nergens op, hij heeft het over spieren, biceps en triceps, niet over jouw flatscreen tv'tje of je PC beeldscherm.
denk maar lekker wat je wilt ;) tis gewoon zo'n afgezaagde check mij groote armen hebben topic. dus mijn care meter staat op -1 helaas

toen ik begon was het 33, nu is het 48, ik train 12 jaar, dat is 1,25 cm per jaar.

Ik train niet BB gericht, dus ik zou zeggen ergens tussen de 1 en 2 cm per jaar. In het begin gaat het natuurlijk harder dan nu en er is een grens...

ik train nu 4 jaar en zit nu op 41 koud, en toen ik begon zag je meer bot dan spier (bwzv) ik denk dat het persoonsgebonden ligt hoe hard je kan groeien, ik groei als een gek op mijn borst en rug zonder heel veel moeite ervoor te hoeven doen, terwijl ik voor groei in mijn armen hele strategieën moet bedenken.

Edit: Chunky beasty fotos!

De eerste jaren gaat dat wel snel, maar daarna ...

Ik zit nu aan ongeveer +1 mm per jaar en verwacht dat het niet meer zolang zal duren voordat het -1 mm per jaar wordt. :)

Laatst bewerkt:
Ik train nu 5maanden, ben van 29/30 naar 35 gegaan:D

ben je vet? 100kg bij 1,86 en dan 42cm armen.
En je kan er geen getal op plakken verschilt per persoon.

Terug
Naar boven