MuscleMeat

Armspieren zijn niet even "groot"

heb je altijd wel hoor,

snowboarders gaan meer spieren hebben in hun been waarze me voorstaan.
voetballers in hun beste voet, ga zo maar door

mn linkerarm is ook een cm kleiner. Heeft iedereen.

Wat maakt het uit. Bij mij zit er ook een kleine cm verschil tussen beide armen, en dat is bijna niet te zien.

Als je je mindere arm harder zou trainen, dan zou je niet het maximale uit je betere arm halen. Dat lijkt me ook niet de bedoeling

Kijk maar eens naar Rafael Nadal (tennisser), de arm waarmee hij slaat is echt een stuk gespierder dan zijn andere :D

Ik train gewoon het gewicht dat mijn rechterarm aankan, traint mijn linkerarm wat minder, hoop ze zo weer op zelfde niveau te krijgen.

Ik train gewoon het gewicht dat mijn rechterarm aankan, traint mijn linkerarm wat minder, hoop ze zo weer op zelfde niveau te krijgen.

Gewoon hetzelfde trainen het zal nooit precies gelijk worden, maar als je wat dikkere armen krijgt is het verschil relatief klein dus bijna onzichtbaar

Heb er zelf ook last van, maar dit komt omdat mijn rug scheef is en dus meer met de ene kant doe dan de andere. Het is bij wel minder geworden doordat ik niet meer met de apparaten doe, maar meestal met dumbbells (ieder kant doet evenveel)

ja ik heb het ook, links is halve cm kleiner, rechts is triceps wat groter... maar gewoon opletten dat je het niet verder uit balans haalt zou ik zeggen.. beetje verschil is bij iedereen

Terug
Naar boven