AndroidHealthClinic

Arnold (47) en franco (53) samen aan de slag.

die 120kg ging hem anders niet echt best af op het filmpje hier gepost, laatstaan 140 in full rom.

Eerste filmpje benched hij easy 12x140, dat is idd best bruut. Curls van 50 kg vallen dan weer wat tegen.. :D

toch vraag ik me af of hij het zelf was met bankdrukken, het is niet goed te zien. zou hij nu nog in staan zijn reps met 100 over meer te maken. :) zag er nog wel oke uit in dat filmpje verder. Na terminator 2 zijn er bijna geen fotos van arnold te zien met zn spieren , zoals met redheat etc was. Terminator 2 is nog de laatste film waar je ook nog echt abs zag en goede borst. in terminator 3 zie je alleen ff nog zn borst . hoop dat ie nog een keer in shape komt zoals in terminator 2 of 3. Het zou nog kunnen denk ik als die wil denken jullie ook niet?

toch vraag ik me af of hij het zelf was met bankdrukken, het is niet goed te zien. zou hij nu nog in staan zijn reps met 100 over meer te maken. :) zag er nog wel oke uit in dat filmpje verder. Na terminator 2 zijn er bijna geen fotos van arnold te zien met zn spieren , zoals met redheat etc was. Terminator 2 is nog de laatste film waar je ook nog echt abs zag en goede borst. in terminator 3 zie je alleen ff nog zn borst . hoop dat ie nog een keer in shape komt zoals in terminator 2 of 3. Het zou nog kunnen denk ik als die wil denken jullie ook niet?

Bedankt dat je ons er even op wijst man! Zullen we na anderhalf jaar zeker nog wat aan hebben!

graag gedaan :)

ben gewoon fan ....

geweldig.. dit xD

het valt me op dat in het filmpje van beretta,s island je wel franco echt ziet bankdrukken maar dat je arnold niet ziet. Je ziet hem wel onder de gewichten vandaan komen maar je kan niet zien dat hij daadwerkelijk bankdrukt.

Is dit ook iemand opgevallen
ik snap wat je bedoelt, je ziet z'n armen
maar z'n gezicht niet tijdens het benchen.
daarna houd die de barbell lang vast en komt omhoog, ik zie in iedergeval geen beeld switches dat arnold er opeens onder gaat liggen dus:rolleyes:
(lijkt mij dus gwn dat arnold aan het benchen is)

ik snap wat je bedoelt, je ziet z'n armen
maar z'n gezicht niet tijdens het benchen.
daarna houd die de barbell lang vast en komt omhoog, ik zie in iedergeval geen beeld switches dat arnold er opeens onder gaat liggen dus:rolleyes:
(lijkt mij dus gwn dat arnold aan het benchen is)

je ziet als hij opstaat dat zijn ene hand uit beeld is ( met horloge) en zijn andere hand daar loopt franco net voor en dan komt hij overeind. Maar i kdenk dat je wel eens gelijk kan hebben

Arnold stond er om bekend om de concurrentie te misleiden. Een boefje is het.

Waarom nemen mensen dit nog serieus? ???

moet eerlijk zeggen dat het mij ook lijkt alsof arnold niet daadwerkelijk aan het benchen is. maar ikzelf druk makkelijk bank met 120 ook al heb ik in geen 6 maanden getraind(ja shit happens) en mijn vader (al helaas 10 jaar geleden overleden) drukte met zijn 62 jaar zonder enig probleem 140 kg ook al was hij niet in topvorm maar doordat hij jaren had getraind was hij er gewoon aan.

dank voor de serieuze reakties :)

als het om schwarzengger topics gaat, kan het gewoon zijn dat ik op oude dingen terug kom, als ik daar mensen mee stoor, dan vind ik dat vervelend.

groetjes

lol'd @ die lame voice over?
Die lame Italianen moeten maar eens engels gaan leren.

Terug
Naar boven