XXL Nutrition

Arnold Classic 2014 Topic

blijf het een raar verhaal vinden dat de dames bodybuilding geschrapt is

Vind het goed, is niet veel 'dames' meer aan tegenwoordig...

en wie heeft dat in de hand geholpen?? de jury toch zeker! die hebben het jaren lang beloont en nu worden de meiden er de dupe van.

Ik begrijp haar wel. De jury zou gewoon nog een 'dame' moeten kiezen en niet die halve mannen...

blijf het een raar verhaal vinden dat de dames bodybuilding geschrapt is

Drugs killed female bodybuilding.
Geen verrassing… stond toch in de sterren geschreven.

Heren bodybuilding is ook reeds gemarginaliseerd door de doping.
Nog enkele nieuwe drugs die het nog freakier en gevaarlijker maken, en heren BB ontploft ook.

Drugs killed female bodybuilding.
Geen verrassing… stond toch in de sterren geschreven.

Heren bodybuilding is ook reeds gemarginaliseerd door de doping.
Nog enkele nieuwe drugs die het nog freakier en gevaarlijker maken, en heren BB ontploft ook.

Over die ontwikkeling van nieuwe drugs zal jij toch als expert toch genoeg weten ;)

De grootste wint.

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------

Beetje respect voor deze dames.

IDD de grootste wint en omdat je wedstrijden doet om te winnen wilde heel veel vrouwen hier in mee. Het eind resultaat is het gene dus wat nu bestraft word door weinig of geen wedstrijden meer voor deze dames te organiseren.
Helaas zullen ze deze fout altijd blijven maken

Over die ontwikkeling van nieuwe drugs zal jij toch als expert toch genoeg weten ;)

Klopt.
Maar als wij nieuwe geneesmiddelen ontwikkelen is dat om (levensgevaarlijk) zieke mensen terug gezond te maken, niet om van gezonde atleten ongezonde freaks te maken of om het spiegelbeeld van adolescenten kunstmatig op te pompen ten koste van hun gezondheid.

Klopt.
Maar als wij nieuwe geneesmiddelen ontwikkelen is dat om (levensgevaarlijk) zieke mensen terug gezond te maken, niet om van gezonde atleten ongezonde freaks te maken of om het spiegelbeeld van adolescenten kunstmatig op te pompen ten koste van hun gezondheid.

Ben je echt een medicus?

Dames BB is dood, ipv de jurering belachelijk te veranderen is er WPD gekomen, probleem voorlopig opgelost tot de atleten zichzelf weer volproppen, gewoon elke dame onder de (noem maar wat) 9% komt uitsluiten van deelname, wielrennen deden ze dat ook bij bepaalde waardes.
Dames hebben er zelf aan meegewerkt, niet de jury, ze belonen de grootste, hardste, droogste........maar dan moeten die wel onstage komen, en dat kwamen ze.....en daarmee killde ze hun eigen klasse, bij Figure en Bikini en meeste mensen genieten in de zaal, en niet bij een groepje vrouwelijk varianten van coleman etc, alleen musclewhoreshippers kicken er nog op.

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben beroepsmatig betrokken bij de chemisch-farmaceutische ontwikkeling van nieuwe geneesmiddelen.
We focussen ons op de ontwikkeling van compleet nieuwe geneesmiddelen voor de behandeling van ernstige aandoeningen waarvoor nog geen goede behandeling bestaat.

Ik heb het geluk al meer dan 10 jaar deel uit te maken van één van de, zo niet hét meest succesvolle ontwikkelingsteam van nieuwe geneesmiddelen ter wereld.

True natural geneesmiddelen?

Ik ben beroepsmatig betrokken bij de chemisch-farmaceutische ontwikkeling van nieuwe geneesmiddelen.
We focussen ons op de ontwikkeling van compleet nieuwe geneesmiddelen voor de behandeling van ernstige aandoeningen waarvoor nog geen goede behandeling bestaat.

Ik heb het geluk al meer dan 10 jaar deel uit te maken van één van de, zo niet hét meest succesvolle ontwikkelingsteam van nieuwe geneesmiddelen ter wereld.

Heb je misschien wat resultaten die je kunt laten zien oid? Ik bedoel iedereen kan op een forum wel gaan roepen dat hij in het meest succesvolle ontwikkelingsteam van nieuwe geneesmiddelen zit.

Heb je misschien wat resultaten die je kunt laten zien oid? Ik bedoel iedereen kan op een forum wel gaan roepen dat hij in het meest succesvolle ontwikkelingsteam van nieuwe geneesmiddelen zit.

Ik voel me niet geroepen om hier de details van mijn beroepsleven uit de doeken te doen.

Maar zij die me een beetje volgen zullen wel weten dat ik in tegenstelling tot velen hier op het forum geen anoniem keyboard warrior ben die zichzelf een coole fake identity aanmeet.

jaaa jaaa en expert in dianabol kuurtjes zeker ..... mister treu naturel!
maar je voelt je wel geroepen jezelf te vergelijken met mr .schwarzenegger....hmmm

Ja, de woorden "Expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen" in mijn signature is een populair doelwit voor spot bij heel wat DBB clowns.
Nochtans hebben de medicijnen die ik heb helpen ontwikkelen al vele duizenden mensenlevens gered.

Ach, laat de dwazen maar dollen denk ik dan maar. :)

Terug
Naar boven