- Waardering
- 91
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en wie heeft dat in de hand geholpen?? de jury toch zeker! die hebben het jaren lang beloont en nu worden de meiden er de dupe van.
Ik begrijp haar wel. De jury zou gewoon nog een 'dame' moeten kiezen en niet die halve mannen...
blijf het een raar verhaal vinden dat de dames bodybuilding geschrapt is
Ah dus toch wel. Geen idee waarom maar dacht dat Flex Lewis donker was haha, vandaar.

daar moet ik je gelijk in geven. big jawsVind het goed, is niet veel 'dames' meer aan tegenwoordig...
Drugs killed female bodybuilding.
Geen verrassing… stond toch in de sterren geschreven.
Heren bodybuilding is ook reeds gemarginaliseerd door de doping.
Nog enkele nieuwe drugs die het nog freakier en gevaarlijker maken, en heren BB ontploft ook.

De grootste wint.
---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------
Beetje respect voor deze dames.
Over die ontwikkeling van nieuwe drugs zal jij toch als expert toch genoeg weten![]()
Klopt.
Maar als wij nieuwe geneesmiddelen ontwikkelen is dat om (levensgevaarlijk) zieke mensen terug gezond te maken, niet om van gezonde atleten ongezonde freaks te maken of om het spiegelbeeld van adolescenten kunstmatig op te pompen ten koste van hun gezondheid.
Ik ben beroepsmatig betrokken bij de chemisch-farmaceutische ontwikkeling van nieuwe geneesmiddelen.
We focussen ons op de ontwikkeling van compleet nieuwe geneesmiddelen voor de behandeling van ernstige aandoeningen waarvoor nog geen goede behandeling bestaat.
Ik heb het geluk al meer dan 10 jaar deel uit te maken van één van de, zo niet hét meest succesvolle ontwikkelingsteam van nieuwe geneesmiddelen ter wereld.
Heb je misschien wat resultaten die je kunt laten zien oid? Ik bedoel iedereen kan op een forum wel gaan roepen dat hij in het meest succesvolle ontwikkelingsteam van nieuwe geneesmiddelen zit.