Bij mijn weten zijn er geen richtlijnen over wat wel of niet kan in een signature.
Het lijkt me perfect legitiem en zelfs nuttig om in je signature toe te lichten wie je bent door op te sommen wat je voornamelijk in je leven hebt gedaan en doet: hobby’s, studies, beroep etc. Het zijn namelijk de inzichten en ervaring die je opdoet in dit soort dagelijkse activiteiten die je visie en standpunten over heel wat discussietopics vormgeven.
Zo, bijvoorbeeld, zijn mijn opinies over doping en supplementengebruik in bodybuilding mede gevormd door mijn opleidings- en beroepservaring.
Als je in je signature vermeldt wat je kracht of BB stats zijn of welke wedstrijdresultaten je behaald hebt dan is dit OK, maar als je vermeld wat je gestudeerd hebt of welk beroep je uitoefent dan zou je een opschepper zijn.

Dit terwijl de meerderheid van de forumtopics niet over krachtsport gaan.
Als iemand minderwaardigheidsgevoelens of afgunst krijgt zodra z/hij iemand ontmoet die spiermassa kan opbouwen zonder chemische ondersteuning, een hogere opleiding heeft genoten, of een boeiendere job heeft en dit uit door kinderachtig spot- en pestgedrag, dan zegt dit vooral iets over die spottende/pestende persoon.