AndroidHealthClinic

Arnold Classic 2014 Topic

Waarom zou je een discussie aangaan met mensen hier op DBB..
Die snappen daar toch allemaal niks van.
Er valt geen discussie aan te gaan met jaloerse mensen, end aar stikt het hiervan oo DBB

Ergens klopt dit zowaar, maar laat 'm er dan eens over discussieren met iemand als big cat of Getxxl, die daadwerkelijk echt heel veel van de ins en outs van AAS weten. Gewoon roepen : AAS is slecht en ik weet het want ik ontwikkel medicijnen ( lees vouw de doosjes ) kan ik ook. Kom maar eens met iets onderbouwd waarom verstandig kuren en dingen als TRT slecht zijn.

Ergens klopt dit zowaar, maar laat 'm er dan eens over discussieren met iemand als big cat of Getxxl, die daadwerkelijk echt heel veel van de ins en outs van AAS weten. Gewoon roepen : AAS is slecht en ik weet het want ik ontwikkel medicijnen ( lees vouw de doosjes ) kan ik ook. Kom maar eens met iets onderbouwd waarom verstandig kuren en dingen als TRT slecht zijn.

Heb je inderdaad gelijk in. Maar laten we eerlijk zijn, wat hebben we met zijn alle als die twee/drie met elkaar in discussie gaan ? Wat hebben we er aan, vaak geloven we toch wat we juist willen geloven

@Mister10. Ik zou gewoon stoppen met deze posts, gezien ze toch niet gewaardeerd worden. Tenzij je natuurlijk een verborgen agenda hebt.

Heb je inderdaad gelijk in. Maar laten we eerlijk zijn, wat hebben we met zijn alle als die twee/drie met elkaar in discussie gaan ? Wat hebben we er aan, vaak geloven we toch wat we juist willen geloven

Ja maar het is altijd zo gemakkelijk commetaar te geven zonder met concreet bewijs te komen

• Topic Starter Topic Starter
Dennis James

Team Menace athlete Jorlan Vieria 5 weeks out and almost ready to go. Jorlan made tremendous improvements since last years Arnold and he is fired up and anxious to get back on stage and again move up another weight class.
Go job champ and let's kill it 5 more weeks baby!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

v4qvpd.png

Wat ziet er die Dennis toch uit als een baas

Flex lewis 1 vd bruutste fysieken ooit

Bij mijn weten zijn er geen richtlijnen over wat wel of niet kan in een signature.

Het lijkt me perfect legitiem en zelfs nuttig om in je signature toe te lichten wie je bent door op te sommen wat je voornamelijk in je leven hebt gedaan en doet: hobby’s, studies, beroep etc. Het zijn namelijk de inzichten en ervaring die je opdoet in dit soort dagelijkse activiteiten die je visie en standpunten over heel wat discussietopics vormgeven.

Zo, bijvoorbeeld, zijn mijn opinies over doping en supplementengebruik in bodybuilding mede gevormd door mijn opleidings- en beroepservaring.

Als je in je signature vermeldt wat je kracht of BB stats zijn of welke wedstrijdresultaten je behaald hebt dan is dit OK, maar als je vermeld wat je gestudeerd hebt of welk beroep je uitoefent dan zou je een opschepper zijn. ??? Dit terwijl de meerderheid van de forumtopics niet over krachtsport gaan.

Als iemand minderwaardigheidsgevoelens of afgunst krijgt zodra z/hij iemand ontmoet die spiermassa kan opbouwen zonder chemische ondersteuning, een hogere opleiding heeft genoten, of een boeiendere job heeft en dit uit door kinderachtig spot- en pestgedrag, dan zegt dit vooral iets over die spottende/pestende persoon.

Lijkt me typisch iets voor onzekere mensen die hun status uit een titel proberen te halen.

Ik blijf zeggen de sport gaat de verkeerde kant op. Ze zijn jonger groter en droger dan ooit het is wachten tot het fout gaat. Beoordeeld worden of je kont wel ripped is ? Zoals eens in de flex kont ze zouden ze onder hun gestreepte kont moeten schoppen

Shoulder Training

http://www.youtube.com/watch?v=RX4ZSzBpM-U

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

4 weeks out

X1mjYZ6.jpg

Taken a few nights ago.During a shoulder session with Neil Hill - Y3T at a locked Busy Body Fitness Centers .4 weeks out when this was shot!

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Cedric 4 weeks out

exYhgA3.jpg

Roelly 4 weeks out

2cp9tvt.jpg

"Beroepsmatig betrokken bij" kan ook gewoon betekenen dat je alles in de doosjes mag stoppen als de echte ontwikkelaars klaar zijn.

Klopt slimmerik, :) maar toevallig zit ik in de kernteams waar ik deelneem aan de strategische en technische beslissingen voor de ontwikkeling van innovatieve geneesmiddelen.

Lijkt me typisch iets voor onzekere mensen die hun status uit een titel proberen te halen.

Steroïden spuiten is een makkelijkere manier om je onzekerheid op te pompen dan een doctoraatsdiploma behalen, hoor.

Klopt slimmerik, :) maar toevallig zit ik in de kernteams waar ik deelneem aan de strategische en technische beslissingen voor de ontwikkeling van innovatieve geneesmiddelen.

Steroïden spuiten is een makkelijkere manier om je onzekerheid op te pompen dan een doctoraatsdiploma behalen, hoor.

En dat was dus wat ..... graag wilde weten, waarschijnlijk uit interesse. Je verwacht dat iemand enthousiast is over de dingen die hij/zij in z'n handtekening vermeld.
Als je dan met antwoorden gaat strooien alsof je een politicus bent die zo min mogelijk wilt vertellen, vind ik dat irritant.
Maar ik hou er over op, ieder z'n ding.

Ik blijf zeggen de sport gaat de verkeerde kant op. Ze zijn jonger groter en droger dan ooit het is wachten tot het fout gaat. Beoordeeld worden of je kont wel ripped is ? Zoals eens in de flex kont ze zouden ze onder hun gestreepte kont moeten schoppen

Wel mooi dat jij daar over begin. Zelf een jaar on voor een d wedstrijd.

IDD de grootste wint en omdat je wedstrijden doet om te winnen wilde heel veel vrouwen hier in mee. Het eind resultaat is het gene dus wat nu bestraft word door weinig of geen wedstrijden meer voor deze dames te organiseren.
Helaas zullen ze deze fout altijd blijven maken

mascha

ik weet niet hoelang jij al het dames body building volgt maar met jou ervaring denk ik heel lang ik kan mij nog heel goed herinneren dat begin jaren 80 dit ook speelde toen werden de dames ook steeds groter en
toen had je bijvoorbeeld een corine everson weet niet of de naam klopt en nog een paar dames die wonnen altijd de miss olympia toen kwam er een moment dat men het ook zat was ..

en ik weet het niet zeker daarna kwam ook de tijd van minder massieve dames denk aan julliette bergmann
4x miss olympia en in de jaren 90 en later ging het weer de massieve kant op kijk naar een iris kelly die heeft nu al 8 titels of zo ik denk dat het killing is voor de vrouwen body building

opa

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

Wel mooi dat jij daar over begin. Zelf een jaar on voor een d wedstrijd.
i

hahahha en nog niks bereikt :roflol:

Terug
Naar boven