YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat niemand hier negatief staat tegen het ontwikkelen van nieuwe medicijnen tegen ongeneselijke ziektes. Het gaat hier meer om de relevantie waarin je deze informatie verstrekt op een bodybuilding/krachtsport forum. Dat je dit vermeld tijdens een discussie op het forum is te begrijpen maar nu je het in je handtekening plaatst is het in iedere post die je ooit op het forum hebt geplaatst zichtbaar.Ja, de woorden "Expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen" in mijn signature is een populair doelwit voor spot bij heel wat DBB clowns.
Nochtans hebben de medicijnen die ik heb helpen ontwikkelen al vele duizenden mensenlevens gered.
Ach, laat de dwazen maar dollen denk ik dan maar.![]()
Ja, de woorden "Expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen" in mijn signature is een populair doelwit voor spot bij heel wat DBB clowns.
Nochtans hebben de medicijnen die ik heb helpen ontwikkelen al vele duizenden mensenlevens gered.
cedricmcmillan
At first I thought it was veins or stretch marks going down my bicep... then i realized it's muscle fibers
Denk dat niemand hier negatief staat tegen het ontwikkelen van nieuwe medicijnen tegen ongeneselijke ziektes. Het gaat hier meer om de relevantie waarin je deze informatie verstrekt op een bodybuilding/krachtsport forum. Dat je dit vermeld tijdens een discussie op het forum is te begrijpen maar nu je het in je handtekening plaatst is het in iedere post die je ooit op het forum hebt geplaatst zichtbaar.
Dan is het ineens niet zo vreemd meer dat mensen hier grappen over maken. Het is niet relevant en dus onnodige informatie. Tevens komt het dan ineens niet meer als heel nobel over. Meer als iemand die heel het forum moet laten weten hoe belangrijk hij is. Misschien bedoel je het niet zo, maar zo komt het wel over. Daar zou je ook eens over na kunnen denken en misschien dan ook begrijpen waarom het zoveel negatieve reacties oproept.
Kan me niet voorstellen dat het fijn is dat elke post die je hier plaatst het steeds weer om je handtekening moet gaan. En als mensen dan interesse tonen geef je aan dat je niet in details gaat treden. Benieuwd wat voor jou de meerwaarde is om deze informatie in je handtekening te plaatsen.
Dit terwijl de meerderheid van de forumtopics niet over krachtsport gaan.Bij mijn weten zijn er geen richtlijnen over wat wel of niet kan in een signature.
Het lijkt me perfect legitiem en zelfs nuttig om in je signature toe te lichten wie je bent door op te sommen wat je voornamelijk in je leven hebt gedaan en doet: hobby’s, studies, beroep etc. Het zijn namelijk de inzichten en ervaring die je opdoet in dit soort dagelijkse activiteiten die je visie en standpunten over heel wat discussietopics vormgeven.
Zo, bijvoorbeeld, zijn mijn opinies over doping en supplementengebruik in bodybuilding mede gevormd door mijn opleidings- en beroepservaring.
Als je in je signature vermeldt wat je kracht of BB stats zijn of welke wedstrijdresultaten je behaald hebt dan is dit OK, maar als je vermeld wat je gestudeerd hebt of welk beroep je uitoefent dan zou je een opschepper zijn.Dit terwijl de meerderheid van de forumtopics niet over krachtsport gaan.
Als iemand minderwaardigheidsgevoelens of afgunst krijgt zodra z/hij iemand ontmoet die spiermassa kan opbouwen zonder chemische ondersteuning, een hogere opleiding heeft genoten, of een boeiendere job heeft en dit uit door kinderachtig spot- en pestgedrag, dan zegt dit vooral iets over die spottende/pestende persoon.

Bij mijn weten zijn er geen richtlijnen over wat wel of niet kan in een signature.
Het lijkt me perfect legitiem en zelfs nuttig om in je signature toe te lichten wie je bent door op te sommen wat je voornamelijk in je leven hebt gedaan en doet: hobby’s, studies, beroep etc. Het zijn namelijk de inzichten en ervaring die je opdoet in dit soort dagelijkse activiteiten die je visie en standpunten over heel wat discussietopics vormgeven.
Zo, bijvoorbeeld, zijn mijn opinies over doping en supplementengebruik in bodybuilding mede gevormd door mijn opleidings- en beroepservaring.
Als je in je signature vermeldt wat je kracht of BB stats zijn of welke wedstrijdresultaten je behaald hebt dan is dit OK, maar als je vermeld wat je gestudeerd hebt of welk beroep je uitoefent dan zou je een opschepper zijn.Dit terwijl de meerderheid van de forumtopics niet over krachtsport gaan.
Als iemand minderwaardigheidsgevoelens of afgunst krijgt zodra z/hij iemand ontmoet die spiermassa kan opbouwen zonder chemische ondersteuning, een hogere opleiding heeft genoten, of een boeiendere job heeft en dit uit door kinderachtig spot- en pestgedrag, dan zegt dit vooral iets over die spottende/pestende persoon.
Ehm, on topic: Nicole Wilkins doet niet mee vanwege een schouderblessure.

Bij mijn weten zijn er geen richtlijnen over wat wel of niet kan in een signature.
Ik ben beroepsmatig betrokken bij de chemisch-farmaceutische ontwikkeling van nieuwe geneesmiddelen.
We focussen ons op de ontwikkeling van compleet nieuwe geneesmiddelen voor de behandeling van ernstige aandoeningen waarvoor nog geen goede behandeling bestaat.
Ik heb het geluk al meer dan 10 jaar deel uit te maken van één van de, zo niet hét meest succesvolle ontwikkelingsteam van nieuwe geneesmiddelen ter wereld.
Haha potverdomme zeg. Welk topic je ook opent, het gaat 9 van de 10 keer over de "natty" discussie.
Arnold classic 2014, maar het gaat over de diploma's van een vegetarische natuurlijke bodybuilder

Arnold classic 2014, maar het gaat over de diploma's van een vegetarische natuurlijke bodybuilder
---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------
ik wil geen posts lezen over Mister10 en zijn nieuwe drugs. Ik wil grote mannen in slips
Ik snap een ding niet van je; je beschrijft al je titels en je blaft alles af wat te maken heeft met doping. je hangt hier de gezondheid guru uit, waarom ga je dan nooit de discussie aan met anderen als je het toch zo goed weet?
Durf je dit misschien niet aan, bang om de strijd te verliezen of zijn je titels gewoon nep.
is alleen maar een vraag.
Ja, de woorden "Expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen" in mijn signature is een populair doelwit voor spot bij heel wat DBB clowns.

Ik ben beroepsmatig betrokken bij de chemisch-farmaceutische ontwikkeling van nieuwe geneesmiddelen.
We focussen ons op de ontwikkeling van compleet nieuwe geneesmiddelen voor de behandeling van ernstige aandoeningen waarvoor nog geen goede behandeling bestaat.
Ik heb het geluk al meer dan 10 jaar deel uit te maken van één van de, zo niet hét meest succesvolle ontwikkelingsteam van nieuwe geneesmiddelen ter wereld.