Fitness Seller

Arnold komt weer in vorm?

Als acteur is hij door de jaren heen sterk verbeterd, ook is hij nu eenmaal fotogeniek /heeft hij bepaalde uitstraling wat al ongeveer 50% van je succes is als acteur. Als hij gewoon bij de actieheld rol blijft en het regie van de film een beetje meezit dan was/is het gewoon puur entertainment met Arnold op het scherm.

Om te zeggen dat zijn lichaam de enige reden is dat hij succesvol was in de filmwereld is natuurlijk onzin. De meest BB bereiken nooit wat in Hollywood. Arnold had dus wel wat meer te bieden.

True , toch vond ik hem in the expendables (korte scene in kerk dacht ik) heel matig acteren. Misschien was hij een beetje rusty.

heb eigenlijk van al zijn films genoten op een enkeling na mss. hij is in ieder geval 100 keer beter in acteren dan vandamme en hij krijgt zelf vlugger terug een fysiek voor de film dan vandamme:p

Als acteur is hij door de jaren heen sterk verbeterd, ook is hij nu eenmaal fotogeniek /heeft hij bepaalde uitstraling wat al ongeveer 50% van je succes is als acteur. Als hij gewoon bij de actieheld rol blijft en het regie van de film een beetje meezit dan was/is het gewoon puur entertainment met Arnold op het scherm.

Om te zeggen dat zijn lichaam de enige reden is dat hij succesvol was in de filmwereld is natuurlijk onzin. De meest BB bereiken nooit wat in Hollywood. Arnold had dus wel wat meer te bieden.

Heb veel films van hem gezien en vind zijn acteerwerk maar vrij matig. Hij doet gewoon waar hij goed in is: Shirtloos knallen als een bad-ass terwijl z'n pecs onder het bloed zitten. Dit zijn dan ook de enigste rollen die hij zowat aangeboden krijgt en de keren dat hij een andere richting opgaat in bepaalde scenes zijn eerder gênant te noemen.

Het is entertainment met hem op het scherm, maar dit heeft hij voor 99% te danken aan zijn fysiek imo. Sowieso, films vol stampen met BB'ers heeft natuurlijk vrij weinig zin. Je hebt ze wel nodig voor oppervlakkige rollen als in Predator, dan kun je net zo goed een van de meest gerespecteerde BB'er vragen die al wat acteer ervaring heeft.

Maar goed, ieder zo zijn smaak.

Laatst bewerkt:
arnold heeft geluk dat hij in die tijd leefde. Tussen de pro's van nu stelt zijn piekfysiek niks voor

arnold heeft geluk dat hij in die tijd leefde. Tussen de pro's van nu stelt zijn piekfysiek niks voor

Door mensen als Ahnuld hebben we de fysieken van vandaag te danken waar we tegenop kijken. Zonder hem in de business had de wereld denk ik toch een stukje anders eruit gezien.

Heb veel films van hem gezien en vind zijn acteerwerk maar vrij matig. Hij doet gewoon waar hij goed in is: Shirtloos knallen als een bad-ass terwijl z'n pecs onder het bloed zitten. Dit zijn dan ook de enigste rollen die hij zowat aangeboden krijgt en de keren dat hij een andere richting opgaat in bepaalde scenes zijn eerder gênant te noemen.

Het is entertainment met hem op het scherm, maar dit heeft hij voor 99% te danken aan zijn fysiek imo. Sowieso, films vol stampen met BB'ers heeft natuurlijk vrij weinig zin. Je hebt ze wel nodig voor oppervlakkige rollen als in Predator, dan kun je net zo goed een van de meest gerespecteerde BB'er vragen die al wat acteer ervaring heeft.

Zoals Adrien Brody in Predators zeker, dat is dan volgens velen een goed acteur, maar Arnold was toch veel overtuigender in de eerste film. Predator was mede dankzij Arnold superieur. Hetzelfde geldt voor T2 vs Salvation. Bale was minder overtuigend en ik stoorde mij veel meer aan zijn acteerwerk dan dat van Arnold. Niet vanwege zijn lichaam dus, maar gewoon de hele uitstraling en manier van doen.

Ik weet niet waarom je het oppervlakkig noemt. Ik vind dat Arnold zich goed kon inleven in de rollen die hij speelde in zijn betere films. Ook het genre actie is een vak apart en tegenwoordig zie je nog weinig acteurs die in Arnolds schoenen kunnen staan. Dat zal ongetwijfeld voor een groot stuk met zijn looks te maken hebben, maar ook zijn manier van acteren.

http://www.youtube.com/watch?v=HEgVM3bzN_Y

Er is echt zo veel mis met je post, 'Christ.
Ben benieuwd wie jou als eerste gaat citeren om in zijn sig te zetten, Sebbe.

Zoals Adrien Brody in Predators zeker, dat is dan volgens velen een goed acteur, maar Arnold was toch veel overtuigender in de eerste film. Predator was mede dankzij Arnold superieur. Hetzelfde geldt voor T2 vs Salvation. Bale was minder overtuigend en ik stoorde mij veel meer aan zijn acteerwerk dan dat van Arnie. Niet vanwege zijn lichaam dus, maar gewoon de hele uitstraling en manier van doen.

Ik weet niet waarom je het oppervlakkig noemt. Ik vind dat Arnold zich goed kon inleven in de rollen die hij speelde in zijn betere films. Ook het genre actie is een vak apart en tegenwoordig zie je nog weinig acteurs die in Arnolds schoenen kunnen staan. Dat zal ongetwijfeld voor een groot stuk met zijn looks te maken hebben, maar ook zijn manier van acteren.

Arnold past goed in de films waar hij meestal voor wordt uitgekozen. Hij acteert samen met andere grote acteurs die toch wat minder thuis horen in dat soort films. Adrien Brody was misbaar in tegenstelling tot Arnold. Hij hoorde daar thuis, maar zijn rollen zijn altijd oppervlakkig zoals ik eerder beschreven heb. Shirtloos knallen, puur entertainment ofcourse maar heeft totaal geen impact op je.

Als ik aan uniek acteerwerk denk, denk ik meer aan Al Pacino in Scarface... Marlon Brando in The Godfather... Edward Norton in American History X etc. Dat zijn acteurs van de bovenste plank.

Arnold is een groot man, veel respect voor hem. Maar vind zijn acteerwerk niet meer dan gemiddeld.

Laatst bewerkt:
Arnold past goed in de films waar hij meestal voor wordt uitgekozen. Hij acteert samen met andere grote acteurs die toch wat minder thuis horen in dat soort films. Adrien Brody was misbaar in tegenstelling tot Arnold. Hij hoorde daar thuis, maar zijn rollen zijn altijd oppervlakkig zoals ik eerder beschreven heb. Shirtloos knallen, puur entertainment ofcourse maar heeft totaal geen impact op je.

Als ik aan uniek acteerwerk denk, denk ik meer aan Al Pacino in Scarface... Marlon Brando in The Godfather... Edward Norton in American History X etc. Dat zijn acteurs van de bovenste plank.

Klopt, dat zal ik niet tegenspreken. De beste acteurs kunnen meerdere genres en meerdere persoonlijkheden spelen, daar zal Arnold natuurlijk minder goed in zijn. Maar goed het ging er mij meer om dat mensen hem hierin soms onderschatten, terwijl hij genoeg heeft bijgedragen aan topfilms. En idd entertainment als geen ander kunnen leveren.

Vind persoonlijk bijna geen enkele film waar arnie inzat egt slecht. Mischien die batman film dat hij de ice man speelde dat vond ik wel een drama. Vond zelf dat een rol als terminator voor hem perfect was. Maar vond hem in een familie film als jingle bells al the way ook erg sterk.

Turboman!!!! Wat een vreselijke k*tfilm en toch vind ik hem leuk

Ik vond "junior" toch wel een dieptepunt in de zin van films waar hij een hoofdrol in had...

1969.jpg

Je verwart "slecht acteren" met het hebben van een grappig duits accent in zijn Engels. Vind best wel dat Arnold het niet slecht deed, hij oversteeg het B-film niveau.

off topic: Sly daarentegen is wel een veel beter acteur en hoort IMO wel in het rijtje van de betere acteurs. Kon wel een verscheidenheid van rollen aan (zie Copland).

Terug
Naar boven