XXL Nutrition

Arnold komt weer in vorm?

arnold heeft geluk dat hij in die tijd leefde. Tussen de pro's van nu stelt zijn piekfysiek niks voor

facepalm.gif

Arnold = baas forever.

Arnold is nu 65 dacht ik... ewel dikke vette respekt voor zijn fysiek.

arnold heeft geluk dat hij in die tijd leefde. Tussen de pro's van nu stelt zijn piekfysiek niks voor

Hoewel ik het fysiek van Arnie mooier vind dan dat van Cutler, zit er waarheid in deze post.

Nu is massa veel belangrijker (lees als: iedereen heeft veel meer massa, dus Arnie wordt 'gedwarfed'), dus denk niet dat Arnie (van vroeger) veel te zoeken heeft tussen de pro's van nu

natuurlijk kun je de lichamen van de pro's in de jaren 70 niet vergelijken met nu.ja arnold zijn benen hadden minder volume dan de pro's nu, maar kijk eens wat toen het ideaal was. de kuren waren ook anders. als arnold nu jong zou zijn had hij ook die fysiek zeker weten en had hij ook wel wat beeldjes gewonnen:cool:

Hoewel ik het fysiek van Arnie mooier vind dan dat van Cutler, zit er waarheid in deze post.

Nu is massa veel belangrijker (lees als: iedereen heeft veel meer massa, dus Arnie wordt 'gedwarfed'), dus denk niet dat Arnie (van vroeger) veel te zoeken heeft tussen de pro's van nu

Je moet e.e.a natuurlijk wel relateren aan de tijd waarin arnold z'n hoogtijdagen had, kennis en middelen waren nog niet zo ontwikkeld als vandaag de dag.
Arnie had in deze tijd -naar mijn bescheiden mening- met de huidige kennis en vooral middelen net zo'n massamonster kunnen worden.

• Topic Starter Topic Starter
Als ie weer zo vroeg begint en daarnaast vraag ik me af of hij zich een ideaalbeeld zou stellen bij Grapefruit Greene bijv.

Je moet e.e.a natuurlijk wel relateren aan de tijd waarin arnold z'n hoogtijdagen had, kennis en middelen waren nog niet zo ontwikkeld als vandaag de dag.
Arnie had in deze tijd -naar mijn bescheiden mening- met de huidige kennis en vooral middelen net zo'n massamonster kunnen worden.

Ben 100% met je eens ;)
Maar Sebbe doelde ook op de vergelijking tussen hij toen en de pro's nu, en dan moet je het verschil in tijd (en de daarmee gepaard gaande middelen en kennis) niet mee tellen.

Dus Sebbe zijn reactie bevat degelijk wel waarheid, en dat is wat ik wou aantonen

Je vergelijkt geen appelen en peren, dus is het alsnog een onzin post. Verder wint hij dan IMO nog steeds, maar dat is een persoonlijke mening en staat los van de BB competitie.

Klopt, dat zal ik niet tegenspreken. De beste acteurs kunnen meerdere genres en meerdere persoonlijkheden spelen, daar zal Arnold natuurlijk minder goed in zijn. Maar goed het ging er mij meer om dat mensen hem hierin soms onderschatten, terwijl hij genoeg heeft bijgedragen aan topfilms. En idd entertainment als geen ander kunnen leveren.

Heb je een punt. Veel films zouden niet hetzelfde zijn zonder Arnold. Het is een unieke acteur die ik ook graag zie verschijnen op mijn scherm.

Het blijft een groot man, letterlijk en figuurlijk.

Voor Arnold werden de meeste rollen gewoon geschreven.
Hercules in New York: Dramatisch, gecast voor zijn lichaam. Stem werd gedubbed.
Conan the Barbarian: Gecast om zijn lichaam. Niet al te veel dialoog, maar zeker geen slechte performance.
Terminator: gecast om zijn postuur, origineel wilde hij zelf Kyle Reese zijn, maar werd hem geweigerd en mocht alleen meedoen als hij de Terminator speelde. Ook in deze film bar weinig dialoog met allicht dé one-liner.

Na Terminator heeft hij zich inderdaad verbeterd maar werden rollen vaak ook gewoon voor hem geschreven. Al heeft hij nooit een geweldige acteerperformance laten zien. Hij acteerde met zijn postuur, iets wat veel anderen natuurlijk weer niet lukte. In bijvoorbeeld End of Days hoe hij gaat huilen... ik moest gewoonweg lachen.

Stallone in First Blood vond ik pas acteren:
http://www.youtube.com/watch?v=6qIgVrOy9vM&feature=related

Je vergelijkt geen appelen en peren, dus is het alsnog een onzin post. Verder wint hij dan IMO nog steeds, maar dat is een persoonlijke mening en staat los van de BB competitie.

Eens, Arnold's aesthetics kunnen nu nog weinigen aan tippen maar ook dat is idd een persoonlijke mening.

Even over zijn fysiek, ik heb afgelopen week Terminator 1 & 2 weer gekeken, maar in deel 1 ziet hij er ook een stuk buffer uit dan in 2. En dan bedoel ik een stuk, het scheelt dan ook wel een flink aantal jaren maar ik keek er wel van op. Toch is hij in Predator en T1 daarom wat "sterker" hij moet het van zijn lompe karakter en indrukwekkende lichaam hebben.

Terug
Naar boven