AndroidHealthClinic

Nieuws Arnold Schwarzenegger gouverneur af

Ja, want mannen die de 60 gepasseerd zijn doen dat nog wel even, is het niet?
ik dacht dat jij net als je grote voorbeeld een hekel had aan smileys aan het eind van de zin, doe ik eens iets leuks voor je word je boos :sad:

Maar ik zal mijn post wel aanpassen door een:rolleyes: aan het eind van de zin te zetten.:)

niet te geloven dat je die serieus neemt btw :D

Laatst bewerkt:
Met jou weet je het helaas maar nooit

Ik voel een Total Rebuild II aankomen...

2 miljoen aan AAS en het dan verdoezelen als receptie, die kan zn kinderen zelf Mr.O maken!

sarcasme

Ik zeg dit met alle respect voor zijn BB- en film-carrière, maar als politicus: niets aan verloren.

Ik had er ook best mee kunnen leven als zijn filmcarriere nooit van de grond was gekomen hoor.

Voor terminator 3 had ook best een ander breedgeschouderde acteur ingehuurd kunnen worden. Ik bedoelde meer dat Schwarzeneger weinig nieuws op het filmscherm heeft gebracht.
Dit zeg ik natuurlijk met alle respect voor zijn bb-carriere.

Voor terminator 3 had ook best een ander breedgeschouderde acteur ingehuurd kunnen worden. Ik bedoelde meer dat Schwarzeneger weinig nieuws op het filmscherm heeft gebracht.
Nee je hebt ook wel gelijk.
Vond zelf altijd zn stemmetje wel zo leuk. Maar zie hem idd liever als bber dan als acteur of gouveneur.

Ik had er ook best mee kunnen leven als zijn filmcarriere nooit van de grond was gekomen hoor.
Genoeg goede films die nooit zo goed waren geweest zonder zijn persoonlijkheid. En dan spreek ik niet alleen over T1 en T2. Als elke BB actiefilms kon doen dan had heel de IFBB top al een filmcarrière, zo simpel is het niet. Als je meer van andere genres houdt snap ik natuurlijk wel dat het voor jou niets voorstelt.

He won't be back. Ik denk dat hij eens goed van z'n pensioen gaat genieten.

Genoeg goede films die nooit zo goed waren geweest zonder zijn persoonlijkheid. En dan spreek ik niet alleen over T1 en T2. Als elke BB actiefilms kon doen dan had heel de IFBB top al een filmcarrière, zo simpel is het niet. Als je meer van andere genres houdt snap ik natuurlijk wel dat het voor jou niets voorstelt.

IMO waren die films goed ondanks dat Arnold erin speelde, niet dankzij.

+ 1

Hopelijk gaat ie wel nog een paar films draaien, alleen vrees ik dat ie niet zo geschikt is voor iets buiten het actie/komedie-genre.

Niemand kan de Terminator neerzetten zoals Arnold dat kon..

Laatst bewerkt:
Juist dat hij zo'n slechte acteur was maakte sommige van zijn scene's geniaal. Alle bekende quotes die er van hem bestaan zijn gebaseerd op zijn rare manier van de Amerikaanse uitspraak om die reden. "Get to da choppaaaaa" en dat soort dingen: juist omdat het raar is, scoort het.

Wat een onzin, The Terminator is voor een groot deel gemaakt door Arnold daar twijfelt niemand aan. Het was op zijn lijf geschreven; look, stem, uitstraling, alles. Ook Predator is geslaagd dankzij die look en uitstraling die hij kon overbrengen. Niet voor niets is de nieuwe Predator stukken minder. De man heeft simpelweg massa's persoonlijkheid.

Het is trouwens ook niet correct om te stellen dat hij een slecht acteur is. Hij is onderaan de ladder begonnen, maar is door de jaren heen aanzienlijk verbeterd.

Natuurlijk is hij geen natuurtalent die even een dramatische scene uit zijn mouw kan schudden, maar dat beweert ook niemand.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nouja, vooropgesteld is slechte / goede acteur subjectief. Ik kan niet kijken naar films met Nicholas Cage terwijl de meeste mensen hem een geweldige acteur vinden. Arnold heeft inderdaad persoonlijkheid, maar of dit hem een goede acteur maakt is een beetje de vraag. Wat mij betreft spreekt hij te houterig en niet overtuigend, waar ook nog eens bij komt dat hij alleen de emotie "onverschillig en stoer" goed uit kan beelden. Maargoed, jullie zullen ook wel argumenten hebben waarom hij goed zou kunnen acteren.

Wat een onzin, The Terminator is voor een groot deel gemaakt door Arnold daar twijfelt niemand aan. Het was op zijn lijf geschreven; look, stem, uitstraling, alles. Ook Predator is geslaagd dankzij die look en uitstraling die hij kon overbrengen. Niet voor niets is de nieuwe Predator stukken minder. De man heeft simpelweg massa's persoonlijkheid.

Het is trouwens ook niet correct om te stellen dat hij een slecht acteur is. Hij is onderaan de ladder begonnen, maar is door de jaren heen aanzienlijk verbeterd.

Natuurlijk is hij geen natuurtalent die even een dramatische scene uit zijn mouw kan schudden, maar dat beweert ook niemand.

Mee eens. In die films kon hij gewoon zichzelf spelen, dat noem ik niet acteren en dat noem ik al helemaal niet een film máken.
Als er enigszins een uitdaging in het script zat wist Arnold niet meer waar hij het moest zoeken, denk aan kindergarten cop, twins en die film waarin hij zwanger wordt (weet de naam niet meer).
Al met al is de lijst met slechte films op conto van Arnold een stuk langer dan die met goede films. Dus erg missen zal ik hem niet op het witte scherm. Ook van de terminator en predator films kun je afvragen of het erg goede films zijn, jeugdsentiment zeker en binnen hun genre misschien wel goed, maar over het algemeen? Ik waag het te betwijfelen.

Laatst bewerkt:

schandalig,

terminator 1 en 2, predator, conan the barbarian. nooit zouden ze hetzelfde succes en niveau gehaald hebben zonder arnie.

Terug
Naar boven