XXL Nutrition

Arnold Schwarzenegger Training 4 april 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

66 jaar is Arnold he. Kerel is echt super fit voor zijn leeftijd.
 
blijft een baas :cool:

---------- Post toegevoegd 6 April 2013 om 17:19 ----------

Lul niet, zelfs Patriciaa en MissNuke zijn buffer dan Arnold nu.

hij is drie keer zo oud:rolleyes:
 
Niemand is hier buffer, indien wel, dan toch niet. Vrouwen alvast zeker niet. Wel jammer van de machines, hebben ze daar geen free weights?
 
Die vent heeft AAS gebruikt vanaf zijn jonge jaren & is nu richting te 70 volgens mij. Dan kan ik me voorstellen dat je test niet zo hoog meer is & niet meer zwaar kan squatten. blijft een baas :)
 
Die kerel heeft al zoveel bewezen in z'n leven...hij doet het toch maar om op z'n leeftijd te blijven trainen.

Arnold is baas, als ik ooit de kans krijg hem om hem RL te zien...
 
Die "hormone replacement therapy" is al aardig ingekickt zie ik.
 
Laatst bewerkt:
Niemand is hier buffer, indien wel, dan toch niet. Vrouwen alvast zeker niet. Wel jammer van de machines, hebben ze daar geen free weights?

Las laatst dat hij machines gebruikt vanwege blessures die opspelen met free weights.
 
Is het trouwens zijn eigen home gym ?
 
Fantastisch dat hij op die leeftijd nog traint. Maar het doet mijn vrees voor ouder worden enkel groeien.
Vroeger was Sylvester stallone minder buf dan Arnold, nu is het omgekeerd denk ik.
 
Fantastisch dat hij op die leeftijd nog traint. Maar het doet mijn vrees voor ouder worden enkel groeien.
Vroeger was Sylvester stallone minder buf dan Arnold, nu is het omgekeerd denk ik.

is het niet ook te wijten aan het feit dat arnold tijdens zijn politieke carriere het (hard) trainen naar de achtergrond heeft verschoven, hij maakte geen films meer... sylvester daar integen...
 
is het niet ook te wijten aan het feit dat arnold tijdens zijn politieke carriere het (hard) trainen naar de achtergrond heeft verschoven, hij maakte geen films meer... sylvester daar integen...

Ik vermoed dat dat er wel voor iets tussen zal zitten.

---------- Post toegevoegd 6 April 2013 om 23:45 ----------

Beetje off topic: ik dacht plots aan Hulk Hogan en zag foto's van een jaar of zo geleden. Die vent blijft een massieve reus. Buitenaards gewoon!
 
De man is 66, toch?

Qua fysiek en qua conditie en alles doet hij het toch verdomd goed lijkt me. En daarbij heeft hij totaal niet een uitgeleefde kop voor zijn leeftijd. En al had hij dat wel, hij blijft in mijn ogen gewoon een held. Niet alleen door wat hij bereikt heeft in de sport, maar ook (of vooral) door wat hij daarnaast deed en wat zijn visie op bepaalde dingen was.

En tjah... op een gegeven moment wordt hij oud. Dat hoort er toch bij? Ik hecht er meer waarde aan hoe hij oud wordt. En dat doet hij toch best knap vind ik :)

Trouwens, als je je eigen lichaam in zon enorme topconditie hebt gezien... Dan lijkt het me verdomd lastig om een 'gewoon' lichaam te accepteren. Hij heeft er veel slechter bij gestaan. Dat hij nog de drive kan vinden om te sporten vind ik knap, zeker mentaal gezien, maar ook fysiek (lijkt me dat het op die leeftijd extra pittig is).
 
Laatst bewerkt:
Prepping for Mister Olympia '13



The Ultimate Comeback
 
Die kerel heeft al zoveel bewezen in z'n leven...hij doet het toch maar om op z'n leeftijd te blijven trainen.

Arnold is baas, als ik ooit de kans krijg hem om hem RL te zien...

Ofniet! Denk dat dat helaas een droom blijft, ook voor mij :(

---------- Post toegevoegd 7 April 2013 om 11:21 ----------

is het niet ook te wijten aan het feit dat arnold tijdens zijn politieke carriere het (hard) trainen naar de achtergrond heeft verschoven, hij maakte geen films meer... sylvester daar integen...

Arnold heeft dat al veeeeeeeeeeeeeel eerder aan de kant geschoven! Toen hij Pumping Iron maakte was dit al het geval alleen voor de film is ie toch weer "echt" gaan trainen.

Kan iedereen zijn boek Total Recall aanraden, ben nu op de helft en is erg interessant!
 
Back
Naar boven