Fitness Seller

Arnold Schwarzenegger wil president VS worden

Hoe komt het eigenlijk dat Schwarzie zo'n zwaar accent heeft? Bij andere Duitstaligen merk je hier weinig van.

Als gouverneur was het ook niet zo een succes he

Haha, ga eens opzoeken hoe dat zit met Obama z'n geboortecertificaat. :roflol:
Anyway Arnold is iig een betere acteur dan Obama, dus dat is een vooruitgang.

En jij gelooft die aantijging?
:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 21:32 ----------

enorm republikeins, is anti-obamacare, pro-irak oorlog, anti-regelgeving voor banken.

Goeie acteur, sympathieke uitstraling, strong beard, maar no way dat ie president wordt.

Enorm republikeins zou ik hem niet noemen. Toen hij gouverneur was ging hij vaak genoeg in de clinch met zijn partij.

gaat niet gebeuren denk ik

En jij gelooft die aantijging?
:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 21:32 ----------

Enorm republikeins zou ik hem niet noemen. Toen hij gouverneur was ging hij vaak genoeg in de clinch met zijn partij.

De reden dat ik het zo noem is omdat hij een libertarier is. Hij gelooft dat de overheid praktisch niets moet doen en alles aan de markt moet worden overgelaten. Gevangenissen wil hij privatiseren, gezondheidszorg moet volledig geprivatiseerd worden. De republikeinse partij is in zijn geheel een club vol radicale conservatieven dus zelfs als hij lichtelijk naar het midden neigt is het al mogelijk dat hij de tea party over zich heen krijgt.

Maar ik moet wel zeggen dat hij gouverneur was voordat ik serieus amerikaanse politiek volgde. Als jij weet dat hij progressieve ideeen heeft moet je het maar laten weten. Daar ben ik niet van op de hoogte iig.

De reden dat ik het zo noem is omdat hij een libertarier is. Hij gelooft dat de overheid praktisch niets moet doen en alles aan de markt moet worden overgelaten. Gevangenissen wil hij privatiseren, gezondheidszorg moet volledig geprivatiseerd worden. De republikeinse partij is in zijn geheel een club vol radicale conservatieven dus zelfs als hij lichtelijk naar het midden neigt is het al mogelijk dat hij de tea party over zich heen krijgt.

Maar ik moet wel zeggen dat hij gouverneur was voordat ik serieus amerikaanse politiek volgde. Als jij weet dat hij progressieve ideeen heeft moet je het maar laten weten. Daar ben ik niet van op de hoogte iig.

Ik herinner me niet meer specifiek wat het was maar het was iets waar de beslissing die hij nam echt tegen zijn partij was omdat hij er van overtuigd was dat dit de armeren ging helpen. Zou het nog eens moeten opzoeken. Is een aantal keer gebeurd.
Ik ben sinds een paar jaar steeds minder nationale en internationale politiek beginnen volgen omdat ik er echt ziek van werd. Je ziet overal smeerlapperij en je kan er niks aan doen. Zeer frustrerend.

Als bodybuilder was Schwarzie een geweldenaar. Sinds hij de politiek in is gegaan is hij verworden tot een clown. Niemand kan die man nog serieus nemen, zo ook niet die enge puriteinse club waartoe hij behoort.

Haha wtf, daar is ie toch echt niet voor geschikt. Vergeleken met Obama lijkt ie me toch een heel stuk minder intelligent (ook al zal z'n iq hoogstwss ook wel boven 120 liggen) en dus minder bekwaam. Nu is ie toch wat overmoedig imo.

An old Black n*gger in the white house :)

Haha wtf, daar is ie toch echt niet voor geschikt. Vergeleken met Obama lijkt ie me toch een heel stuk minder intelligent (ook al zal z'n iq hoogstwss ook wel boven 120 liggen) en dus minder bekwaam. Nu is ie toch wat overmoedig imo.

Intelligentie en presidentschap in de VS hebben weinig met elkaar te maken. Echter zou ik Arnold niet onderschatten. Het is een man die altijd slaagde in wat hij zich als doel stelde. Door zijn zwaar accent lijkt hij je misschien minder intelligent dan Obama, maar wie weet?

Terug
Naar boven