Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, ga eens opzoeken hoe dat zit met Obama z'n geboortecertificaat.
Anyway Arnold is iig een betere acteur dan Obama, dus dat is een vooruitgang.

enorm republikeins, is anti-obamacare, pro-irak oorlog, anti-regelgeving voor banken.
Goeie acteur, sympathieke uitstraling, strong beard, maar no way dat ie president wordt.
En jij gelooft die aantijging?
---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 21:32 ----------
Enorm republikeins zou ik hem niet noemen. Toen hij gouverneur was ging hij vaak genoeg in de clinch met zijn partij.
De reden dat ik het zo noem is omdat hij een libertarier is. Hij gelooft dat de overheid praktisch niets moet doen en alles aan de markt moet worden overgelaten. Gevangenissen wil hij privatiseren, gezondheidszorg moet volledig geprivatiseerd worden. De republikeinse partij is in zijn geheel een club vol radicale conservatieven dus zelfs als hij lichtelijk naar het midden neigt is het al mogelijk dat hij de tea party over zich heen krijgt.
Maar ik moet wel zeggen dat hij gouverneur was voordat ik serieus amerikaanse politiek volgde. Als jij weet dat hij progressieve ideeen heeft moet je het maar laten weten. Daar ben ik niet van op de hoogte iig.
Als bodybuilder was Schwarzie een geweldenaar. Sinds hij de politiek in is gegaan is hij verworden tot een clown. Niemand kan die man nog serieus nemen, zo ook niet die enge puriteinse club waartoe hij behoort.

Haha wtf, daar is ie toch echt niet voor geschikt. Vergeleken met Obama lijkt ie me toch een heel stuk minder intelligent (ook al zal z'n iq hoogstwss ook wel boven 120 liggen) en dus minder bekwaam. Nu is ie toch wat overmoedig imo.