Fitness Seller

Arnold Schwarzenegger

Status
Niet open voor verdere reacties.

iron732

Novice
Waardering
0
hey bro's,

Ik hoor al die moderators hier zeggen dat A.S. je groeischijf niet kunnen, maar ZULLEN stoppen.
Maar nu is mijn vraag: als A.S. je groeischijf stoppen, waarom is bijv. arnold schwarzenegger die al op zijn 14e is begonnen met anabolen, wel gewoon doorgegroeid in de lengte??

-------------------------------------------------------------------------
20 jaar
95 kg.
10% vet

Ik denk dat het bij iedereen verschillend is.

Maar deze vraag wordt hoop ik toch niet gesteld met de intentie om ook eventueel een uitzondering op de regel te zijn he? ;)

Had mij die vraag ook al gesteld in verband met dat groeien...

Er werd beweerd dat dit altijd de groei zou stoppen...

Niet dat het eigenlijk van belang is want vind dat niemand moet kuren of dergelijke zonder dat men volgroeid is...

Ach je leeftijd is gewoon niet van belang. Ik ben ook 15 en zit in een kuur. Ik ben al 1,78 in de lengte, dus meer hoef ik niet te groeien. Gaat goed hoor! Ik heb er al 7 kilo bij in 3 weken tijd!

Kan zijn dat je 'al' 1.78m bent maar je lichaam is nog niet uitgegroeid... Je hormoonhuishouding en dergelijke moet nog 'volwassen' worden...

Vind je sowieso te jong om te kuren... Niemand heeft ooit gezegd dat je niet zou groeien als je 15jaar bent en anabolen neemt... Je helpt jezelf ermee naar de kl*ten. Je pezen, gewrichten, hormonen, spieren ( =hart, ...), ... zijn hier nog te jong voor en zullen beschadigd raken...

Maar ja...

Is niet slecht bedoeld... Vind het alleen spijtig...

druckz zei:
Ach je leeftijd is gewoon niet van belang. Ik ben ook 15 en zit in een kuur. Ik ben al 1,78 in de lengte, dus meer hoef ik niet te groeien. Gaat goed hoor! Ik heb er al 7 kilo bij in 3 weken tijd!
hoop dat dit een grapje is?

je kan wel merken dat de zomer er weer aankomt.

trouwens hij zegt dat hij 15 is, maar in zijn profiel staat dat ie in '87 geboren is, volgens mij zit hij ons gewoon te ****en.

druckz zei:

Je forumnaam zegt ook al genoeg!

iron732 zei:
hey bro's,

Ik hoor al die moderators hier zeggen dat A.S. je groeischijf niet kunnen, maar ZULLEN stoppen.
Maar nu is mijn vraag: als A.S. je groeischijf stoppen, waarom is bijv. arnold schwarzenegger die al op zijn 14e is begonnen met anabolen, wel gewoon doorgegroeid in de lengte??
Hangt ook af van de anabolen die je gebruikt, hoe meer ze aromatiseren, hoe groter de kans dat estrogenen verhogen om je groei te stoppen. Misschien gebruikte Arnold vaak blockers of anti estrogenen. Misschien is hij wel minder groot geworden , of heeft hij zijn groeispurt vroeg gehad. Ik weet niet eens zo zeker of het wel na 14 j was dat hij begon met aas...
Het gaat ook niet alleen om het verstoren van je groei, maar denk eens aan alle andere processen die je verstoort door je axis overhoop te halen op zulk een cruciaal moment.

Ja wie zegt eigenlijk dat Arnold al zo vroeg begonnen is met AS???
Lijkt me dus echt niet gezond, en je kan geen 6x achter mekaar in goede conditie blijven en de Mr. O winnen als je al zo vroeg met je hormomen gaat spelen.

lijkt me eerder dat arnie met 14 jaar begon met trainen

In da Oostenrijks boerendorpje kenden ze nog niks van AS

Gekke werk...

Weet niet of dit een geintje is maar al aan de anabolen op je 15 jaar... pfff weet je wat voor gevolgen dat heeft, en geloof mij als je er zo vroeg mee begint wil je niks anders...

Na lekker nog een heel leven te gaan...

Ga eerst maar eens browsen op internet en wat de gevolgen zijn..Be Smart!!!

Mzl. Hot

iron732 zei:
hey bro's,

-------------------------------------------------------------------------
20 jaar
95 kg.
10% vet

Is ie nu al op z'n 14e begonnen met as :rolleyes:

arnold op zijn 14e aan de anabolen tuurlijk, hij begon pas met building op z'n 17e!!!!

zal wel lekker geslapen hebben die 3 jaar!!!

druckz zei:
lol sul, heb je je speciaal geregd om dat te kunnen zeggen? :roflol: Geloof er niks van... En anders ben je echt wel dom :rolleyes:

SAHR zei:
arnold op zijn 14e aan de anabolen tuurlijk, hij begon pas met building op z'n 17e!!!!

zal wel lekker geslapen hebben die 3 jaar!!!
Op z'n 14e begon ie met trainen hoor.
Maar zonder anabolen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven