Fitness Seller

Arnold Schwarzenegger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toen hij begon was hij 15
Op z'n 19e won ie Mr. Europe Junior en op z'n 20e won ie Mr. Europe.

Dus het is redelijk snel gegaan, hoe oud hij was toen ie de eerste keer aas gebruikte weten er maar weinig.

Navy zei:
heb jij zijn medische dosier weleens gelezen dan???
Niet alles is wat je ziet. Je hoort toch ook nooit dat arnie iets heeft..maar ik durf erop te wedden dat ie al aardig wat behandelingen heeft gehad,
met zoveel geld kun je heveel problemen oplossen.
Dude heb je mijn vorige post al wel eens gelezen?
Je kan niet op zo'n vroege leeftijd (en 14 zit je volop in de pubertijd) met je hormonen gaan zitten spelen zonder later klachten te gaan ontwikkelen.

En hij is op z'n 14e begonnen met trainen. Kijk maar op schwarzenegger.com en verschillende docu's "But Arnold was serious. At 14, he started an intensive training program with Kurt Marnul"

Bekijk eens zijn foto's van vroeger in zijn boek "bodybuilding" dan ZIE je wel wanneer hij gaan gebruiken is

Navy zei:
Dude..Ik heb je vorige post wel gelezen dude.
Ronny Coleman vertelde oon in een intervieuw dat hij natural was.
greetz dude

Je kan alleen maar gissen of sommige pro's naturals zijn of niet. Geloof best wel dat er naturals in het prof circuit zijn.. maar niet echt veel.

sanniejj zei:
Je kan alleen maar gissen of sommige pro's naturals zijn of niet. Geloof best wel dat er naturals in het prof circuit zijn.. maar niet echt veel.

Ik denk dat dat aantal dan zeer zeer zeer klein is.

sanniejj zei:
Er zijn GEEN naturals in het pro circuit. Daar mag je zeker van zijn.

Er zijn wel federaties die naturals vertegenwoordigen, maar zelfs daar kan men gebruiken en nadien als het middel het lichaam verlaten heeft, bij de tests (als die er al zijn) claimen natural te zijn.

Maar dit gaat een beetje off topic...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven