AndroidHealthClinic

Aromasin

jbathletic

Cool Novice
Waardering
1
Ik lees dat velen van jullie aromasin gebruiken in de nakuur en dat je hier sneller op hersteld. Nu zie ik dat je meeste 20mg gebruiken.

Is dat niet een zware overkill? Is 10mg om de dag niet voldoende? Zeker als hiernaast nog clomid of nolva loopt?

Hoe denken jullie hierover?

Ik lees dat velen van jullie aromasin gebruiken in de nakuur en dat je hier sneller op hersteld. Nu zie ik dat je meeste 20mg gebruiken.

Is dat niet een zware overkill? Is 10mg om de dag niet voldoende? Zeker als hiernaast nog clomid of nolva loopt?

Gebruik zelf Aroxifeen PCT; is Nolva en Aromsin in 1. Dan ben je gelijk klaar;)

Die caps/tabs komen in 20/25 mg. Daarom dat er meestal die dosering ook gebruikt word denk ik. Ik denk dat er hier op het forum enkele zijn die 5mg en 10mg per dag namen.

Die caps/tabs komen in 20/25 mg. Daarom dat er meestal die dosering ook gebruikt word denk ik. Ik denk dat er hier op het forum enkele zijn die 5mg en 10mg per dag namen.

Ik recap ze tot 5mg/10mg caps voor on cycle gebruik.

Vind het trouwens wel een goede vraag TS, aangezien de effecten van 10mg aromasin aanzienlijk zijn. Ben benieuwd naar het antwoord.

2,5mg is al meer dan genoeg. Spul is zwaar overgedoseert.

om de dag een halve cap is voldoende in PCT

ik doe 1 EOD in de PCT voor aro

gr

s

Ligt denk ik ook aan hoe lang en met wat je gekuurd hebt.
Ben zelf zo'n 7 maanden on geweest, en ben vorige week PCT begonnen met 20 mg nolva en 25 mg Aromasin.
Ga de Aro 2 weken doen en de Nolva week of 6.

Ltrz

en als je last van gyno hebt tydens de kuur? 10 mg genoeg of toch 20mg aromasin? ps sorry dat ik zo binnen kom vallen

Laatst bewerkt:
Staat op de werking van Exemesane

Terug
Naar boven