XXL Nutrition

AS encyclopedia to modern bodybuilding

gallius

Freaky Bodybuilder
Waardering
68
Lengte
1m88
Massa
101kg
Arnold schwarzenegger ecyclopedia to modern bodybuilding
heeft iemand dit boek, of heeft iemand dit al gelezen?
En wat vond je ervan? Is het de moeite waard te kopen?

thx,
gallius

Het schijnt dat de oefeningen wel duidelijk staan beschreven, maar dat je niet zoveel hebt aan de trainingschema's omdat die gemaakt zijn voor juicers. Dat is alles wat ik ervan weet.

Ik heb het boek, erg mooi boek, mooi verhaal. Mooie foto´s. Hoop nuttige informatie op een makkelijke manier uitgelegd.

aanrader.

gallius zei:
Arnold schwarzenegger ecyclopedia to modern bodybuilding
heeft iemand dit boek, of heeft iemand dit al gelezen?
En wat vond je ervan? Is het de moeite waard te kopen?

thx,
gallius

Ach ja het is zeker een leuk boek om te lezen vooral de stukken over zijn priveleven motiveerde me! Maar een hoop informatie die erin staat is achterhaalt.

Volgens mij heeft DvO dit boek. Stuur em anders een PM.

Leuk boek. Bevat een biografie van zijn leven als bodybuilder (interessant om te lezen) en duidelijke foto's en beschrijvingen van oefeningen en bevat voedingstips. De trainingsschema's zijn te zwaar voor mensen die naturel trainen (zorgt voor overtraining)

Heb het boek ook, gekocht bij the american bookstore. Ben fan van Arnold dus mij motiveerde het enorm. Er zit ook nog heel wat nuttige info in, maar voor een gevorderde is dat allemaal wel bekend.

vandaag binnen gekregen, nog niet veel in gelezen maar een 720 pagina boek met harde kaft en allemaal plaatjes kun je niet zo snel mis mee gaan voor 12 euro:D

Is echt een superboek! ooit gekocht op marktplaats zijn hele levens verhaal staat beschreven hoe die Mrs Universe etc wou worden en uiteindelijk ook werd .. hoe die ging trainen op jonge leeftijd hoe zijn thuis situatie was. echt prachtig om te lezen!

kan iemand mij misschien vertellen waar ik dit boek kopen? of online bestellen.
ben al een tijdje op zoek naar dit boek maar kan het nergens vinden.
karma voor de gene die het mij vertelt! :D

Heb um zelf op bol.com besteld, issie nog iets goedkoper:D

[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb hem ook liggen en er zitten wel hele goed tips en methodes vind ik.
:thumbs:

Dit boek is voor mij de bijbel. Zeer inspirerend en ook nu nog zeer compleet en actueel. Lekker geschreven

Ik heb'm (al jaaaren)

Redelijk boek maar op sommige gebieden gedateert

Leuk om als cadeau te krijgen of als je geld over heb, maar als je echt wat wikt leren zijn er betere boeken.

goed boek heb hem ook pas.
duidelijk kwa oefeningen!
moeite waard om te kopen voor 12euries:p

Is het boek op muscletotaal.nl van encyclopedia of Bodybuilding dezelfde als die van arnold???

Kan iemand mij hiermee helpen?

Terug
Naar boven