AndroidHealthClinic

AS versturen

Ik las hier ergens op het forum een stukje over een journalist die het thuis gestuurd had gekregen via online bestellen. Hij had spul gebruikt wat de rontgen stralen tegen hield. Misschien dat dit wel makkelijk is.

Ik denk ook dat het eraan ligt hoeveel je wilt versturen. En natuurlijk wat. Als je tabs wilt versturen, gaat dat natuurlijk makkelijker dan vials. Ik persoonlijk had gewoon een doos opgestuurd van een coïtusshop ofzo. Gewoon een beetje creatief zijn zou ik als ik jou was.

ik zou me alleen zorgen maken als je buiten europa gaat sturen. hier in de benelux is er geen kat die let op de pakjes. gewoon een grote enveloppe pakken met een leeg cd doosje erin dat je netjes opvult.

een cd hoesje is goed voor coke ofzo of wat dbols maar voor de rest?

cd hoesje is ideaal om kleine bestellingen orals in de doen. ziplock en hop

Navy zei:
ja gaat toch geen risico nemen, voor een paar orals. Dan kan je beter gelijk een hele doos vol gooien. dan is het het risico waard

Huh, ik denk eerder dat ie bedoelt als ie wat bestelt of naar een vriend verstuurd. als jou maat een d-boll only wilt doen dan stuur je er toch geen 5000 op :(

En welk risico, bewijs maar eens dat jij het besteld hebt als het onderschept word :)

tja, misschien heb je daar wel gelijk in. ik heb eens een oude gsm doos gebruikt. dan leek het of iemand een gsm op ebay of zo besteld had.

idd, gewoon ontkennen, er zijn toch geen bewijzen:)

skrewdrive zei:
tja, misschien heb je daar wel gelijk in. ik heb eens een oude gsm doos gebruikt. dan leek het of iemand een gsm op ebay of zo besteld had.

Wat denk je dat gewilder is een mob tel of een zakje d-boll door de postbode :D

het vervelende is echter dat als de persoon gepakt wordt naar wie jij de spullen opstuurd die het niet zoveel boeit of jij gepakt wordt of niet. ALs de politie bij hem aanklopt verteld hij dus maar al te graag bij wie het vandaan komt om r zelf beter vanaf te komen. Dat is dus het risico dat je zou moeten nemen. En aangezien Nederland een beetje iedereens vriendje wil zijn werken ze veel te graag mee.

skrewdrive zei:
ik zou me alleen zorgen maken als je buiten europa gaat sturen. hier in de benelux is er geen kat die let op de pakjes. gewoon een grote enveloppe pakken met een leeg cd doosje erin dat je netjes opvult
daar zou je je nog is goed in kunnen vergissen. tegenwoordig worden er ook pakjes gecontroleerd binnen EU. ik wist het ook niet. en van dat wijsmaken dat je niets besteld hebt. denk je dat het gerecht naief is?

oow, ook binnen de EU? vervelende zaak :( ik heb altijd horen zeggen dat het niet meer gebeurde ???

er worden pakjes lukraak gecontroleerd binnen EU. één van de redenen is dat ze weten dat er veel hormonen verstuurd worden binnen EU. ik dacht dat vroeger ook omdat er normaalgezien geen douane controle is binnen EU.

skydirk zei:
er worden pakjes lukraak gecontroleerd binnen EU. één van de redenen is dat ze weten dat er veel hormonen verstuurd worden binnen EU. ik dacht dat vroeger ook omdat er normaalgezien geen douane controle is binnen EU.

Binnen de EU wordt missch 1 op de 1000 pakjes gecontroleerd van de TPG, een vriend van me heeft er gewerkt en zegt dat de controles geen fl**ker voorstellen

ik dacht dat ook maar ik wacht nog altijd op mijn pakje dat drie maanden geleden is opgestuurd vanuit NL. ik heb mij via iemand ook laten informeren en er wordt meer gecontroleerd dan je zou denken. ik ben wel al gepakt geweest een paar jaar geleden maar dat was een pakje dat van buiten de EU kwam. ik spreek wel van de belgische douane. ik kan mij wel inbeelden dat ze op dat gebied in NL veel lakser zijn.

skydirk zei:
ik dacht dat ook maar ik wacht nog altijd op mijn pakje dat drie maanden geleden is opgestuurd vanuit NL. ik heb mij via iemand ook laten informeren en er wordt meer gecontroleerd dan je zou denken. ik ben wel al gepakt geweest een paar jaar geleden maar dat was een pakje dat van buiten de EU kwam. ik spreek wel van de belgische douane. ik kan mij wel inbeelden dat ze op dat gebied in NL veel lakser zijn.
Na drie maanden zou je toch wel iets mogen horen van de politie.
Die stellen normaal een onderzoekje in.
Als je iets niet ontvangen hebt kan het ook gewoon gestolen zijn door iemand bij de post. Zeer leep want komt immers nooit uit ...
Ga jij immers een klacht indienen omdat je "illegale" anabolen niet geleverd zijn?
Gelegenheid maakt de dief en blablabla.

een paar jaar geleden is er ook een pakje onderschept geweest dat van USA kwam. dat heeft ook een tijdje geduurd alvorens ik bericht kreeg. ze hebben een paar maanden geleden een netwerkje opgerold dat actief was tussen Belgie en NL. ze houden veel meer pakjes tegen dan je denkt. en als ze ergens aan het speuren zijn, dan onderscheppen ze de pakjes maar brengen ze de bestellers daar niet van op de hoogte om hun onderzoek niet in gevaar te brengen.
borninawonder: waarom zou iemand bij de post een pakje stelen. denk je dat die kerel weet dat daar AS inzit. we zitten hier niet in Afrika. daar gebeurt dat wel. al mijn bestellingen met voedingssupplementen zijn altijd netjes toegekomen.

het geen ik doe is bak milkshake volsteken met anabolen en dan als die vol zit met gevraagde goed karton papier uitknippen in vorm bak die boven anabolen leggen zien dat het goed afsluit en daar boven 1/2 kilo shake bij op kappen of wat bloem die zien het verschil niet en dan vermoeden ze niets

allez, jong. 18 jaar en al AS versturen. ik dacht dat jij nog niet zo lang geleden geschreven had dat jij nog geen ervaring had met kuren. eigenlijk wel grappig. mythomaan?

geen gebruik inderdaad dat wil niet zeggen dat ik soms niets opstuur he,
je moet niet voetballen om voetbalschoenen te verkopen he ofwel?

Terug
Naar boven