XXL Nutrition

Test en deca vragen

Zou ik hier aan beginnen heb ik wat vragen,

Hoe gaan deze hormonen samen met antipsychotica en stemmingstabilisator medicatie? (Ik weet dat mijn Paliperidon de prolactine verhoogd en de abilifly de prolactine omlaag haalt.)
Heb ik nog andere dingen nodig (Pilletjes die mensen pakken voor bijwerkingen) Of is dat overbodig.

Ik weet het nog niet zeker of ik hieraan ga beginnen. Maar als ik begin dan ga ik de blast en cruise methode gebruiken. Ik heb goedkeuring van de plek waar ik woon. (begeleid wonen studio)
Maak eens afspraak met Android health clinic en zij kunnen je vragen ook beantwoorden, of zoek een sportarts en leg daar je voorstel neer.

De mensen van VVGI zeggen wel dat ik stabiel ben, ook de mensen om mij heen en mijn ouders en begeleiders.
Ik denk niet dat schommelen van gewicht betekend dat je mentaal onstabiel bent. Ik ben ook niet echt aan het bulken of cutten. Ik eet wat ik wil, wandel veel en train elke dag.
De gewichtsschommelingen komen ook door het vocht wat ik door de antipsychotica vast hou. Mijn gewicht kan op een dag met 5 of 6 kilo schommelen.
Je bent nu stabiel. Dat zegt niets over morgen én al helemaal niets over jou onder invloed van thc of anabolen.

Je bent nu stabiel, hou dat vast.

Vaak ben je te bang.

• Topic Starter Topic Starter
Ik begrijp niet echt wat je bedoelt. Meestal als er iets heftigs gebeurt blijf ik rustig. (In de situatie zelf, nasleep misschien niet).
Bijv vorige woonplek kwam er iemand met een gigantische hamer vastberaden om een jongen die daar woont kapot te maken. Iedereen in angst wegrennen, verstoppen, huilen, paniek. Ik stond daar met een klein keukenmesje hem weg te drijven tot dat de politie kwam.

Maar heb wel als er zoiets gebeurt dat ik daarna even tijd nodig heb om het te verwerken.

Probeer eens een deftig voedingsschema te volgen ipv al die zooi dat je eet.
Dit samen met een goed trainingsschema dat je consequent volgt gaat je al heel veel brengen. Zowel fysiek als mentaal.

Ben vaak positief geweest en je altijd eerlijk advies gegeven.

Maar stel je deze vragen:

Je wilde afkicken van wiet is dat doel behaald?

Je wilde aankomen is dit doel behaald?

Je wilde afvallen is dit doel behaald?

Je wilde focussen op biceps heb je dit langer dan twee weken volgehouden?

Tijden lang regelmatig geslapen?

Op alle vragen kan ik je het antwoord geven. Als je wilt kuren moet je in mijn ogen doelen kunnen afmaken en een bepaalde discipline hebben. Dan ben je ook op dit gebied stabiel.

AAS kan ook waanideeën icm andere middelen veroorzaken, achterdochtigheid etc etc etc.

Met trainen nog genoeg natural te behalen door voeding, creatine en andere supps. Blijf er voorlopig nou gewoon uit de buurt maat!!

Als je eraan begint zit je er vrijwel gegarandeerd aan vast, het was ook mijn mentaliteit van ach keertje kuur proberen, is me op dit forum verteld dat het een dom idee was, koppig toch gedaan, zit nu al behoorlijke tijd op trt.

Spijt? Ene kant wel andere kant niet; ik voel me beter en minder last van vermoeidheid overdag enzo meer gedisciplineerd geworden en kan hogere werklast aan voor langere periode waardoor ik beter presteer op mn werk, has ik het nooit geprobeerd had ik dit niet gemist zou ik stoppen.
In jouw geval lijk je me al onvermoeibaar, gedisciplineerd en dat je veel last aan kan voor je begint op te branden, dus waarom zou je het risico willen lopen er aan vast te komen zitten? Je hebt al issues met andere dingen om er vanaf te blijven.

Terug
Naar boven