MuscleMeat

aspireren bij igf?

Kreeg na 10 min een vette hypo leek t wel,

terwijl ik toch echt een dikke maaltijd naar binnen had gegooit

was het nutral dan? ;);)

igf in je buik ??? lijkt me niet slim

maaltijd na inject lekker slim. beter insuline PWO voeding dus dextro en maaltijd pas na 1uur.

igf in je buik ??? lijkt me niet slim

maaltijd na inject lekker slim. beter insuline PWO voeding dus dextro en maaltijd pas na 1uur.

waarom niet ???

als je sub spuit is in je buik het makkelijkst om een plooi te pakken en er dan ook nog goed zicht op te hebben ;)

Wow sta echt versteld van het totale gebrek aan kennis over IGF in deze thread. Ten eerste.... IGF is gewoon kinderspul. Kan 100mcg IGF IM PWO prikken en geen shake nemen en nog geen hypo gevoelens krijgen. Als je van een beetje IGF al een hypo krijgt zal ik maar naar de arts gaan en laten checken of je niet bijna diabeet bent. Of je moet IGF van Nutral hebben gehad en heb je dus gewoon ratten insuline lopen spuiten. Dan is een hypo wel normaal.

Verder zet men IGF NOOIT!!!! in de buik. IGF altijd IM zetten zodat het grootste deel word opgenomen door de getrainde spier. Je lichaam heeft namelijk de MEESTE IGF receptoren in de ingewanden zitten. Die wil je dus niet voorzien van IGF want dan krijg je dus ene prachtige dikke GH gut (Ja mensen GH gut komt niet van de GH maar komt van de GH>IGF conversie en dus ook van puur IGF zetten).

Aspireren nodig of niet nodig... tja.. keuze is aan jou. Ik aspireer altijd bij alles. Gewoon om de routine erin te houden. Zodra een naald mijn lichaam ingaat aspireer ik. Dan kan het tenminste ook nooit fout gaan als het wel belangrijk is.

???

thx voor de info :D Im is toch redelijk nieuw voor mij , heb het zelf nog niet gebruikt ( wel van plan ) maar twee jongens die ik ken zetten het gewoon sub in hun buik ???

Dat je er bijna geen hypo van kan krijgen wist ik idd wel :D

• Topic Starter Topic Starter
nutral = ratteninsuline?gelukkig heb ik die niet :D

hier op het forum (oa Mrj,leviathan,ed...) zijn er tevreden over...

bedankt voor de toevoeging in deze thread jamesss,heb jij nog enkele tips voor me?

vind jij het goed om na je training direct een shake met dextro te drinken,naar huis (ong.10 min rijden) dan de igf en een uur later een maaltijd? of beter trainen,igf,shake?

Mja dat van die hypos heb ik ook nooit gemerkt.

gewoon im erin knallen en als je na het trainen nog kan aspir. heb je niet hard genoeg gwerkt ;)

Ik ben ook van plan om IGF te gaan zetten. (weet het nog niet zeker) maar las dat het 'verstandig' is om te zetten, in de spiergroep die je hebt getraind, maar is dat alleen voor de grote spiergroep, dus als je split traint (rug/kuiten bijv.) zet je dat gewoon in je lats of traps? of ram je hem gewoon je kuit in? zag ook dat je weinig zet, maar als je IM zet, is dat zeker heel lastig doseren?

nutral = ratteninsuline?gelukkig heb ik die niet :D

hier op het forum (oa Mrj,leviathan,ed...) zijn er tevreden over...

bedankt voor de toevoeging in deze thread jamesss,heb jij nog enkele tips voor me?

vind jij het goed om na je training direct een shake met dextro te drinken,naar huis (ong.10 min rijden) dan de igf en een uur later een maaltijd? of beter trainen,igf,shake?

Ik deed altijd op de wc op de sportschool de naalden erin rammen. Onmiddelijk shaken. Dan rustig naar huis en een uur a anderhalfuur later een maaltijd nemen. Over beste IGF voedingsprotocol kan je even in het geavanceerde gedeelte het Slin gedeelte lezen.

Ik ben ook van plan om IGF te gaan zetten. (weet het nog niet zeker) maar las dat het 'verstandig' is om te zetten, in de spiergroep die je hebt getraind, maar is dat alleen voor de grote spiergroep, dus als je split traint (rug/kuiten bijv.) zet je dat gewoon in je lats of traps? of ram je hem gewoon je kuit in? zag ook dat je weinig zet, maar als je IM zet, is dat zeker heel lastig doseren?

Oh ja?

denk dat ze even aan het bellen is Jamess ;)

flower :whip: AL

ik had anders van 120mcg igf een dag lang zere handen dus zon kinderspul is het niet.

Terug
Naar boven