XXL Nutrition

Ass-sa-x

reusje20

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
heeft iemand wel eens van : ASS-SA-X gehoord
het moet een vrij nieuw middel zijn dat momenteel alleen nog maar voor onderzoek gebruikt zou worden
het zou vetcellen verbranden ipv ze leeg te maken en dus een permanent lager bf opleverren

iemand ?

groetjes

heb er nog nooit van gehoord... maar dat van permanent laag vet % kun je vergeten... je houd dan mischien makkelijker een laag vet % maar je lichaam is instaat om nieuwe vet cellen te maken...

Laatst bewerkt:
Ik heb er ook nooit van gehoord, echter je lichaam is NIET in staat om nieuwe vetcellen aan te maken na een bep leeftijd, dus als het idd cellen verbrand ipv laat krimpen dan is het dus een blijvend effect.

dat het alleen tot een bepaalde leeftijd was heb ik nog nooit van gehoord ??? dan moet ik maar weer eens wat meer research gaan plegen :D

• Topic Starter Topic Starter
ja dat klinkt zeer interresant 2hard2die
daar had ik ook nog nooit van gehoord
is opzich wel iets voor te zeggen natuurlijk
groetjes

edit: dit is alle info die ik er over kon vinden :

-for research use only
Current research has shown it has fat burning properties and opposed to just burning fat through shrinking the fat cell it actually causes white adipose tissue apoptosis --(kills fat
cells) both site specifically and systemically and is
dosed at 40-100mcg/ED There are NO side effects, looking for more researchers to try this scientific project and test it as well as expanding already known knowledge on it and analyze the outcomes. Not for human use.

ik heb ook de link wel waar het vandaan komt, maar denk dat ik die niet plaatsen van de mods...

groetjes !

Laatst bewerkt:
Hier een link over ass-sa-x.

[Link niet meer beschikbaar]

reusje20 zei:
heeft iemand wel eens van : ASS-SA-X gehoord
het moet een vrij nieuw middel zijn dat momenteel alleen nog maar voor onderzoek gebruikt zou worden
het zou vetcellen verbranden ipv ze leeg te maken en dus een permanent lager bf opleverren

iemand ?

groetjes

LOL, in de VS verkopen ze alles onder het mom van 'research'. :D

Echter lees heel goed erover voor je dit soort substanties neemt. Ik was op het eerste gezicht ook erg enthousiast over IGF maar na veel te hebben gelezen en naar negatieve dingen te hebben gezocht en na advies van Big Cat heb ik er vanaf gezien.

Terug
Naar boven