Spambod
Huge Freak
- Lid geworden
- 27 dec 2018
Waarom is het rotzooi?
Zijn veel horrorverhalen van op internet te lezen, lol.
Zelf zou ik het ook niet graag nemen.
Waarom is het rotzooi?
Maar ook veel positieve verhalen?Zijn veel horrorverhalen van op internet te lezen, lol.
Zelf zou ik het ook niet graag nemen.
Er liepen een aantal jaren geleden enkele grote rechtszaken tegen Roche die de orginele Finasteride ontwikkelde.Waarom is het rotzooi?
Maar ook veel positieve verhalen?
O en als antwoord op je vraag. Je zou anavar kunnen overwegen.
I know en toch word het geprezen als haarvriendelijk. Althans in mijn tijd iiganavar is nou niet bepaald haarvriendelijk. Het is een DHT derivaat
Is achterhaald, de reden dat het weinig impact heeft is dat gemiddeld gezien lage dosissen worden gebruikt. In verhouding tot andere middelen is het relatief niet veilig voor je haar, zeker in hogere doseringen.I know en toch word het geprezen als haarvriendelijk. Althans in mijn tijd iig
I know en toch word het geprezen als haarvriendelijk. Althans in mijn tijd iig
Ik lees wel vaker dat er hier megadosis anavar wordt aangeraden omdat het anders niet zou werken. Lijkt mij dat het huidige spul dan zwaar ondergedoseerd is of simpelweg geen anavar? In de jaren 90 was 30 mg genoeg voor een esthetisch goed resultaat en belachelijke krachttoename.Misschien als je 30mg neemt ja, dan is het te zwak om ook maar iets te doen. Maar als je er 100mg van gaat knallen zoals de meesten doen ga je echt wel haar verliezen zoals van elke andere DHT shit
Nee. beter Turinabol. of misschien wel dianabol.O en als antwoord op je vraag. Je zou anavar kunnen overwegen.
Interessant, ben zelf subscriber van Taeian Clark en hij beschrijft ook in zijn artikelen dat Dianabol na Deca het meest haar veilig is. Zou het zelf niet aandurven, maar lees goede verhalen van zijn volgers.Nee. beter Turinabol. of misschien wel dianabol.
Als je al iets probeert dan zou dit de kuur moeten zijn imoDan zou ik eerlijk gezegd uitkijken / een heel goed hairloss protocol volgen. Je haarlijn gaat niet achteruit door producten maar puur door DHT / androgenen. Als je test + fina + RU + ketoconazole doet zit je redelijk safe qua protocol.