Associate
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m76
Zo, heb dan uiteindelijk toch besloten om een logje te openen zodat ik men trainingen zelf beter kan bijhouden...
Me even voorstellen, ik ben 17 jaar en ben de afgelopen 3 jaar samen met een dïetiste zo'n 35-40kg vermagerd, ik had een zwaar overgewicht. Ik heb helaas, in de grootste afval periode niet getraind of met voeding bezig geweest, en ben hierdoor ~10kg spiermassa verloren. Ben sinds ongeveer een jaar en half nu aan het trainen, een jaar onder begeleiding met een fitness instructeur (3x per week full body, ~16 oefeningen isolatie je kent het wel) en ben sinds ongeveer een half jaar naar andere fitnessen verhuisd met men eigen schema's. Heb ook een periode steeds van schema verandert, was redelijk idioot. Heb de langste periode een variatie op Stronglifts gevolgd (heb het niet meer exact ergens liggen).
Ben van plan om nu goed te beginnen met krachttraining en voeding. Ik heb ook de afgelopen weken last gehad van een maag ontsteking, met terugkerende maag crisissen om 'u' tegen te zeggen. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik geen frisdrank meer drink en alleen nog water en melk (ik dronk Pepsi Max, was voor mij goddelijk omdat het zo goed als geen kcal bevatte).
Dan nu over op de relevante informatie
Lichaam stats:
20 April 2011
Bodyweight: 81,9kg
Vetpercentage: 16,6%
Vetmassa: 13,6kg
Spiermassa: 64,9kg
Lengte: 1m76
Heb een voedingsschema van ~2800kcal nu omdat ik van men laatste vet kilo'tjes af wil. (Als die eraf zijn, ben ik van plan om te clean bulken)
Mijn eerste doel is 70kg spiermassa, ga proberen dit te behalen nog voor het eind van de zomer.
Trainings schema:
4 Dag Split (gepost, verandert en goedgekeurd op dbb)
Ma:
Deadlift 4x8
One-Arm Dumbbell Row 4x8
Pullups 4x8
Lat Pull Down 2x8
Dip Machine 3x8
Triceps Pushdown 3x8 (V-Bar)
Triceps Underhand 2x8 (Hendel)
Di:
Flat DB Bench 3x8
Incline DB Bench 3x8
Flat DB Flyes 3x8
EZ-Bar Close Grip Preacher Curl 3x8
Standing Dumbbell Alternate Curl 3x8
Do:
Squat 4x8
Stiff Legged Deadlift 4x8
Calf Press 4x8
Leg Press 3x8
Vr:
Upright Barbell Row 3x8
Dumbbell Shoulder Press 3x8
Lateral Raise 3x8
Rear Lateral Raise 3x8
Dumbbell Shrug 3x8
Let the madness begin !
Me even voorstellen, ik ben 17 jaar en ben de afgelopen 3 jaar samen met een dïetiste zo'n 35-40kg vermagerd, ik had een zwaar overgewicht. Ik heb helaas, in de grootste afval periode niet getraind of met voeding bezig geweest, en ben hierdoor ~10kg spiermassa verloren. Ben sinds ongeveer een jaar en half nu aan het trainen, een jaar onder begeleiding met een fitness instructeur (3x per week full body, ~16 oefeningen isolatie je kent het wel) en ben sinds ongeveer een half jaar naar andere fitnessen verhuisd met men eigen schema's. Heb ook een periode steeds van schema verandert, was redelijk idioot. Heb de langste periode een variatie op Stronglifts gevolgd (heb het niet meer exact ergens liggen).
Ben van plan om nu goed te beginnen met krachttraining en voeding. Ik heb ook de afgelopen weken last gehad van een maag ontsteking, met terugkerende maag crisissen om 'u' tegen te zeggen. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik geen frisdrank meer drink en alleen nog water en melk (ik dronk Pepsi Max, was voor mij goddelijk omdat het zo goed als geen kcal bevatte).
Dan nu over op de relevante informatie

Lichaam stats:
20 April 2011
Bodyweight: 81,9kg
Vetpercentage: 16,6%
Vetmassa: 13,6kg
Spiermassa: 64,9kg
Lengte: 1m76
Heb een voedingsschema van ~2800kcal nu omdat ik van men laatste vet kilo'tjes af wil. (Als die eraf zijn, ben ik van plan om te clean bulken)
Mijn eerste doel is 70kg spiermassa, ga proberen dit te behalen nog voor het eind van de zomer.
Trainings schema:
4 Dag Split (gepost, verandert en goedgekeurd op dbb)
Ma:
Deadlift 4x8
One-Arm Dumbbell Row 4x8
Pullups 4x8
Lat Pull Down 2x8
Dip Machine 3x8
Triceps Pushdown 3x8 (V-Bar)
Triceps Underhand 2x8 (Hendel)
Di:
Flat DB Bench 3x8
Incline DB Bench 3x8
Flat DB Flyes 3x8