Hefty smurf
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij stond er bruut bij ja

Hij stond er goed hard bij iig. Heb niet zo gek veel fotos van hem die goed gelukt zijn. Kon moeilijk daar fotos maken. Alleen paar goede backstage fotos voordat die begon met opwarmen. Maar zien er goed uit. Andere gozer die mee was heeft wel hele vette actie pics geschoten had ik gezien. Mischien kan hitman die nog via hem krijgen. Verder ken ik de uitslagen zo ook niet van de alle klassen, stond vrijwel de hele tijd backstage.fotos moet die eerst zelf toestemming voor geven, kan niet zo maar fotos posten van iemandHij stond er goed hard bij iig. Heb niet zo gek veel fotos van hem die goed gelukt zijn. Kon moeilijk daar fotos maken. Alleen paar goede backstage fotos voordat die begon met opwarmen. Maar zien er goed uit. Andere gozer die mee was heeft wel hele vette actie pics geschoten had ik gezien. Mischien kan hitman die nog via hem krijgen. Verder ken ik de uitslagen zo ook niet van de alle klassen, stond vrijwel de hele tijd backstage.