Fitness Seller

Nieuws Atlas 12 oktober 2008 Middelburg

Ja moest ook wel, die zag er echt goed uit!

Niet dini is dinos voor de duidelijkheid ;)

Heeft iemand de uitslagen van alle klassen? Ik ben vooral benieuwd naar de junioren!

Alvast bedankt!

Tom

onze hitman heeft gewonnen in zijn klasse :cool:

In welke klasse heeft HITMAN meegedaan?

Ik ben benieuwd naar de plaatsing van Remco de Geus, hij deed mee in de klasse 'Junioren'. Weet iemand hoe 't bij de junioren is gegaan?

Thanks!

WTF ! heel de dag vrij zijn en dit Topic nu pas zien
Had wel wat willen schieten daar :(

Mijn maatje heeft de +100 gewonnen in ieder geval :D

fotos moet die eerst zelf toestemming voor geven, kan niet zo maar fotos posten van iemand :P Hij stond er goed hard bij iig. Heb niet zo gek veel fotos van hem die goed gelukt zijn. Kon moeilijk daar fotos maken. Alleen paar goede backstage fotos voordat die begon met opwarmen. Maar zien er goed uit. Andere gozer die mee was heeft wel hele vette actie pics geschoten had ik gezien. Mischien kan hitman die nog via hem krijgen. Verder ken ik de uitslagen zo ook niet van de alle klassen, stond vrijwel de hele tijd backstage.

fotos moet die eerst zelf toestemming voor geven, kan niet zo maar fotos posten van iemand :P Hij stond er goed hard bij iig. Heb niet zo gek veel fotos van hem die goed gelukt zijn. Kon moeilijk daar fotos maken. Alleen paar goede backstage fotos voordat die begon met opwarmen. Maar zien er goed uit. Andere gozer die mee was heeft wel hele vette actie pics geschoten had ik gezien. Mischien kan hitman die nog via hem krijgen. Verder ken ik de uitslagen zo ook niet van de alle klassen, stond vrijwel de hele tijd backstage.

100% zeker durf ik het niet te zeggen, maar foto's van óp het podium vallen volgens mij niet onder een privacy-recht oid,... beackstage daarentegen is idd een ander verhaal ;)

Hierbij toestemming voor alle foto's.
Was een superdag, prachtige resultaat neergezet waar ik echt trots op ben.
Thx voor iedereen die mee hebben staan juichen, doet je echt goed.

GR. Ibo (hitman)

1z38dgj.jpg

nyh05x.jpg

15efm69.jpg

6jq4wg.jpg

2s10h2q.jpg

2dvt06a.jpg

2mgqtq9.jpg

fotos backstage koud genomen.

Iboooo!!! Good job man!!!! Hardstikke gaaf en je bent idd heerlijk droog :D Nu ik nog een keer ;)

Eetse!!

Nogmaals congrats Hitman!!
En ook de overige winaars :D

Terug
Naar boven