Fitness Seller

Nieuws Atlas 12 oktober 2008 Middelburg

Ik was gisteren mee met o.a. Ibo vanuit onze gym (Papa Mike, Back2Basics onze coach)
Hij was de hardste deelnemer van de dag kan ik jullie zeggen;)
Vanaf vandaag start ik mijn voeding strategie voor de Hercules 2009. Wat kriebelde het gisteren zeg zo achter en voor de coulissen, ha ha.

van harte gefeliciteerd hitman!

wow! mooi scherp! super!

Ibo, well done mate. Hard work pays off! Op naar de 100 ;)

Ziet er goed uit Ibo, succes met het behalen van je toekomstige doelen!

Fotos zijn erg indrukwekkend!

:thumbup:Gefeliciteerd met je overwinning Hitman.

gefeliciteerd hitman,je was op cker hardste deelnemer van de dag,k heb trouwens de junioren klasse gewonnen,was me eerste wedstrijd dus mag niet klagen:D

Jij hebt hem ook dik verdiend, quad! Op hoeveel kg stond je?

gefeliciteerd hitman,je was op cker hardste deelnemer van de dag,k heb trouwens de junioren klasse gewonnen,was me eerste wedstrijd dus mag niet klagen:D

Een terechte nickname, quadzilla. Man wat een ****ing benen man:eek:
Niet normaal ga naar een dokter:D
Altijd leuk als al dat harde en zware trainingen en dieeten wordt beloond met een beker.
Nu door naar de nk toch?

Gefeliciteerd Hitman!!! Nice job :thumbs:

Laatst bewerkt:
Mannen gefeliciteerd, ben benieuwd naar meer foto's!

ja foto's svp ik kon er zelf helaas niet bij zijn

k was rond de 85 op het podium ,k was weliswaar niet de hardste van min klasse maar veruit de massiefste en compleetste,daarom snap k ook niet dat er zo veel gepraat wordt dat het een discutabele plaatsing was,k weet nog niet hoe k pics moet neerzetten hier als iemand mi dat zou willen uitleggen??? aan de hand daarvan denk k dat iedereen duidelijk kan zien dat k de terechte winnaar ben niks ten nadele van de overige jongens in mij klasse

Je kan ze ook naar mij p.men en dan zet ik ze erop.

k was rond de 85 op het podium ,k was weliswaar niet de hardste van min klasse maar veruit de massiefste en compleetste,daarom snap k ook niet dat er zo veel gepraat wordt dat het een discutabele plaatsing was,k weet nog niet hoe k pics moet neerzetten hier als iemand mi dat zou willen uitleggen??? aan de hand daarvan denk k dat iedereen duidelijk kan zien dat k de terechte winnaar ben niks ten nadele van de overige jongens in mij klasse

Ik heb ook een paar fototjes gezien ergens...en moet eerlijk zeggen dat de uitslag wel terecht was. Aub niet verkeerd opvatten want je ziet er goed uit! Maar je was niet de hardste en ook zker niet de meest complete, daar heeft het hem aan gelegen denk ik. Die benen van je zijn erg groot, maar je bovenlichaam loopt daardoor flink wat achter. Het totaalplaatje was dus niet het beste, maar als jij flink aan je bovenlichaam gaat werken ga jij het heel goed doen in de toekomst :thumbs:

j9bhbo.jpg

33aavkw.jpg

nwhp1j.jpg

als je deze pics ziet ,zie je duidelijk dat k van alle kanten meer massa heb niet alleen op me benen kijk het verschil rug widte en dikte ,en bij die side chest zie je duidelijk meer arm massa bij mij dan bij hun , en ondanks dat de nr 2 harder was zag je bij mij alsnog meer strepen op me borst

Terug
Naar boven