Fitness Seller

aub hulp voor 100 mg test

vinci12

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Hey allemaal ,

ik ben nieuw op deze site maar zit met een vraagje.
Ik train nu al 3 jaar en heb al een goed voedingsschema dus dat is al ok.
Hier mijn stats:
1m 85
83kg
vetpercentage 13%

Ik ben ltijd tegen het gebruik geweest van anabolen maar heb nu een vraagje.
Wat gebeurt er als ik nu gedurende 6 weken 100mg test per week inspuit.
Ik hoef geen kuur en ik hoef zeker geen 4 kilo bij te komen maar ben gewoon eens benieuwd.
Al die spullen zoals deca en dianabol wat voor oestrogeen zorgt hoef ik niet.
Maar ben gewoon eens benieuwd wat 100mg per week test doet????
Ga ik hier iets van merken al is het maar 1 kg spiermassa na 6 weken droog is al voldoende hoor.
Kan iemand mij hier aub helpen.
PS; ik ga geen kuur doen met deca omdat ik er tegen ben maar je leeft maar 1 keer en ik wil eens voelen wat dit is.
Trouwens dat het ongezond is weet ik al maar mijn moeder is 52 en heeft nooit gerookt in haar leven en nooit gedronken en is ook bijna terminaal ziek dus ik ben van mening dat als je ziek moet worden of je nu verboden middelen neemt of niet dit geen verschil maakt.
Danku voor al de hulpende reacties.

Mijn mening...doe het dan gelijk goed en zet 500mg.

• Topic Starter Topic Starter
Ja heb ik ook al gehoord maar persoonlijk vind ik 500 mg teveel.
Als ik geen resultaat heb van 100mg test dan is dat zeker geen probleem hoor maar wou gewoon eens weten wt ik kan verwachten met 100mg en of dit ook " schadelijk" is?
Bedankt voor de reactie.

Met 100mg per week zit je aan de bovenwaarde van natuurlijke testosteron levels.
Schiet dus totaal niet op en nee is niet schadelijk maar je legt wel je eigen productie voor niks plat.

Alles wat je injecteerd is gevaarlijk.
het is niet natuurlijk dus ja gevaarlijk!

en zoals Tremendes al zegt hoezo geen 500 dan?
Denk dat het weinig uitmaakt als je 100mg injecteerd of 500mg

Lees gevaarlijk:schadelijk

Neem dan 250mg e5d

Dus met 100 mg ga ik helemaal niets merken dan??
Ook geen klein beetje.
Dat het schadelijk is in mte weet ik maar 500 mg is toch nog altijd schadelijker dan 100 mg.
Als het zonde is van het geld dat is niet erg maar als ik bv met die 100 mg per week in 6 weken naar bv 84 kg ga en misschien 11% vet ben ik al meer dan content echt waar ;).
Gaat heel mjn eigen productie naar de klote met 100mg per week???

Wat is + 1??

Alles wat je injecteerd is gevaarlijk.
het is niet natuurlijk dus ja gevaarlijk!

en zoals Tremendes al zegt hoezo geen 500 dan?
Denk dat het weinig uitmaakt als je 100mg injecteerd of 500mg

Lees gevaarlijk:schadelijk

Wiet is wel natuurlijk. Erg gezond:D

Moet ik ook nakuren bij 250mg per week???
Is de kans op gyno groot want dat is het enigste waarvoor ik schrik heb.

Die kans is er altijd, ja je moet nakuren.
Ik zou als je het dan toch wilt, met in achterhoofd dat ook 250mg bij effecten kan hebben gelijk een goede doen. Weet je dat ook gelijk toch?

Nee vertel het eens, heb ook gezien ondertussen dat primo only geen gyno veroorzaakt.
Is dat misschien beter?

Ff serieus. Of die het goed. Of gewoon niet.
Je lichaam maakt zelf gemiddeld 7mg test per dag aan. Dus 100 mg is alleen verdubbelen.
Gaat je niet veel brengen denk ik. Als je er tegen bent moet je het niet. Dat je er alleen al over nadenkt klopt niet. En dan maar 100mg proberen om te weten wat t is vind ik ****ing hypocriet!

Dus, of doe het goed. Of niet. En wat betreft primo. Die gaat je op 100 mg zeker niks brengen.

Winny only of var?

Winny depot zeker? Stopt hij waarschijnlijk na zijn eerste prik :D
Orals? Gezien hij tegen het "ongezonde" is zal hij het zeker niet dubbel over zijn lever willen laten gaan...

Dus TS, 250 E5D of misschien 350 E5D dan zit je evengoed op 500MG per week en gegarandeerd succes. Je komt zoveel aan als dat je (goed) eet en goed traint.

Winny depot zeker? Stopt hij waarschijnlijk na zijn eerste prik :D
Orals? Gezien hij tegen het "ongezonde" is zal hij het zeker niet dubbel over zijn lever willen laten gaan...

Dus TS, 250 E5D of misschien 350 E5D dan zit je evengoed op 500MG per week en gegarandeerd succes. Je komt zoveel aan als dat je (goed) eet en goed traint.

Hahaha geen depot. Maar Winny op 50mg voor 6 weken gaat ie meer van merken dan 100mg test...

En eventueel 150mg primobolan per week???
Sorry voor de vragen maar dit is nieuw voor mij.
Heb gezien dat primo helemaal geen oestrogeen veroorzaakt en nakuren vrijwel niet nodig is.
150mg primo per week of niet.
Proberen mag toch niet ;)?
Heb ook al eens enorm zat geweest 2 jaar geleden wat ook slecht is voor de lever maar daar heb ik niets van gemerkt.

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 19:28 ----------

Wou toch nog even reageren op krueger.
Je komt goed aan als je traint, ik train nu al 3 jaar en geloof me dat ik een goed voedingsschema heb maar ik ben van mening, of je hebt het of je hebt het niet of minder om een "gespierd" lichaam te krijgen.

Terug
Naar boven