Fitness Seller

aub hulp voor 100 mg test

vinci12

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Hey allemaal ,

ik ben nieuw op deze site maar zit met een vraagje.
Ik train nu al 3 jaar en heb al een goed voedingsschema dus dat is al ok.
Hier mijn stats:
1m 85
83kg
vetpercentage 13%

Ik ben ltijd tegen het gebruik geweest van anabolen maar heb nu een vraagje.
Wat gebeurt er als ik nu gedurende 6 weken 100mg test per week inspuit.
Ik hoef geen kuur en ik hoef zeker geen 4 kilo bij te komen maar ben gewoon eens benieuwd.
Al die spullen zoals deca en dianabol wat voor oestrogeen zorgt hoef ik niet.
Maar ben gewoon eens benieuwd wat 100mg per week test doet????
Ga ik hier iets van merken al is het maar 1 kg spiermassa na 6 weken droog is al voldoende hoor.
Kan iemand mij hier aub helpen.
PS; ik ga geen kuur doen met deca omdat ik er tegen ben maar je leeft maar 1 keer en ik wil eens voelen wat dit is.
Trouwens dat het ongezond is weet ik al maar mijn moeder is 52 en heeft nooit gerookt in haar leven en nooit gedronken en is ook bijna terminaal ziek dus ik ben van mening dat als je ziek moet worden of je nu verboden middelen neemt of niet dit geen verschil maakt.
Danku voor al de hulpende reacties.

Mijn mening...doe het dan gelijk goed en zet 500mg.

• Topic Starter Topic Starter
Ja heb ik ook al gehoord maar persoonlijk vind ik 500 mg teveel.
Als ik geen resultaat heb van 100mg test dan is dat zeker geen probleem hoor maar wou gewoon eens weten wt ik kan verwachten met 100mg en of dit ook " schadelijk" is?
Bedankt voor de reactie.

Met 100mg per week zit je aan de bovenwaarde van natuurlijke testosteron levels.
Schiet dus totaal niet op en nee is niet schadelijk maar je legt wel je eigen productie voor niks plat.

Alles wat je injecteerd is gevaarlijk.
het is niet natuurlijk dus ja gevaarlijk!

en zoals Tremendes al zegt hoezo geen 500 dan?
Denk dat het weinig uitmaakt als je 100mg injecteerd of 500mg

Lees gevaarlijk:schadelijk