MuscleMeat

Gyno door test deca ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En de 2e injectie morgenochtend ?
 
Avond . Op een een of andere manier gaat spuiten dan beter dan de ochtenden 😊
Goed zo, dan kan het overnacht mooi ‘intrekken’. En train je niet gelijk, wat voor gevoelige/pijnlijke plek kan zorgen.
 
  • Like
Waarderingen: j7
Iemand hier ervaring met test + deca trouwens qua kracht en massa ?😊 op test 500 per week ging ik als een speer.
 
Iemand hier ervaring met test + deca trouwens qua kracht en massa ?😊 op test 500 per week ging ik als een speer.
Prima gegained op 500/300 qua kracht
 
Gaat lekker al moet ik zeggen merk duidelijk dat ik on ben al qua energie en kracht gaat ook wat lekkerder 👌🏻 pump nog niet echt een verschil nog ff geduld😎 ben al 1,8 kg aangekomen ik weet dat dit ook vocht kan zijn maar alsnog🤪 zweet me ook helemaal kapot shirts helemaal doorweekt
 
Voel me erg onrustig vandaag alsof ik heel veel caffeine op heb wat helemaal niet het geval is ook zijn me tepels wat meer puffy ik laat niks mee lopen misschien handig om wel te doen ?
 
Maak je niet druk.
Je bent anderhalve week in en de middelen zijn lekker aan het opbouwen. Zelf ervaar ik ook altijd wat onrust in de eerste drie weken.
Je tepels zijn waarschijnlijk iets opgezet doordat je vocht vasthoud. Probeer zoutinname stabiel te houden om dit te minimaliseren en besef je ook dat het er een beetje bij hoort. Zo lang je geen steken/prikkend gevoel achter je tepels voelt zou ik vooral geen AI gaan slikken.
 
  • Like
Waarderingen: j7
Maak je niet druk.
Je bent anderhalve week in en de middelen zijn lekker aan het opbouwen. Zelf ervaar ik ook altijd wat onrust in de eerste drie weken.
Je tepels zijn waarschijnlijk iets opgezet doordat je vocht vasthoud. Probeer zoutinname stabiel te houden om dit te minimaliseren en besef je ook dat het er een beetje bij hoort. Zo lang je geen steken/prikkend gevoel achter je tepels voelt zou ik vooral geen AI gaan slikken
Het begint inderdaad goed in te werken sneller dan ik had gedacht. Bedankt voor je bericht💪
 
Veel water drinken, en niet te druk om maken. Niet gelijk al blokkers nemen. Hou het wel in de gaten. Is je vetpercentage acceptabel ?
 
Veel water drinken, en niet te druk om maken. Niet gelijk al blokkers nemen. Hou het wel in de gaten. Is je vetpercentage acceptabel ?
Zeker weten drink de hele dag door water zit zeker tegen de 3L aan vetpercentage 13%
 
Pfffff mannen wat een kuur is dit zeg net schouders getraind en een te zieke pomp weer 2kg aangekomen totaal al 3,8 kg !! Gaat lekker kracht weer beter en beter
 
Kun je niet beter een kuur log aanmaken ?
 
Back
Naar boven