Fitness Seller

Auto kopen, budget 4000

Als je nog een beetje stijlvol wilt rijden en het niet erg vind je auto op tijd een beurt te geven, alfa 166 jtd.
En anders golf, a3, leon...allemaal een pot nat maar goed voor de knip.

Golf 4, BMW E46(vooral voor het comfort).

• Topic Starter Topic Starter
was je nou van marokkaanse of een trukse afkomst?

In geval van Marokkaanse afkomst: BMW 3 Serie, uit 2000 ofzo.
In geval van Turkse afkomt: Mercedes, geen idee welk type.

Net andersom, marokkanen rijden mercedes en turken rijden bmw, maar tegenwoordig rijden we overal in :p.

ben marokkaan btw

Zelf ben ik wel te spreken over de oude 1.9 TDI diesels van vw-groep. Mijn vriendin reed 330.000 KM met een Bora zonder al te grote noemenswaardige problemen (accu, banden, op tijd kleine en grote beurt, lampje vervangen)

Zelf ben ik wel te spreken over de oude 1.9 TDI diesels van vw-groep. Mijn vriendin reed 330.000 KM met een Bora zonder al te grote noemenswaardige problemen (accu, banden, op tijd kleine en grote beurt, lampje vervangen)

echt de lelijkste auto's ooit die boras... Goed voor een afgedane vrouw van in de 40

geen alfa rijden , rijden alleen maar gladjakkerts in

gewoon VW, bmw of mercedes als je kan betalen :p

Kerel... Luister goed naar wat ik je nu zeg:

Koop NOOIT een SDI !!!

Een SDI is een dieselmotor zonder turbo. Heb ooit eens met eentje gereden en het voelde als een ramp!

0-100 in +16 sec

Maar!

80-120 in ongeveer 30 sec

Misschien doenbaar in de stad maar vreselijk slecht op de snelweg. Je kan met moeite een vrachtwagen voorbij.

klopt,

vind de sdi de grootste flop van VW ooit...

Ze was toen 25.

En de auto was van de zaak overigens.

ah, je vriendin is dus een "I'll take whatever I can get" kind of women...

x7hk6vcb31.png

Laatst bewerkt:
ik wist niet dat marokkanen voor een auto betalen

ik wil ook een wagen dit jaar halen, zoek er een met maandelijkse kosten onder 100euro (benzine niet meeberekend). M'n budget is €5000 maar ik denk dat ik gewoon ergens bij een garage ga kijken.

ik wil ook een wagen dit jaar halen, zoek er een met maandelijkse kosten onder 100euro (benzine niet meeberekend). M'n budget is €5000 maar ik denk dat ik gewoon ergens bij een garage ga kijken.

Weet jij of je nou wel of niet voor je 18e theorie voor auto mag doen?

Theorie mag je al op je 17e doen. En op je 18e je praktisch rij-examen.

Terug
Naar boven