Nador
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 175
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik rij nu benzine en kost mij een vermogen elke keer te gaan tanken. Prijzen mogen dan wel bij elkaar liggen, maar een diesel rijdt wel zuiniger dan een benzine.
---------- Post toegevoegd Thu 21 Jul 2011 om 10:28 ----------
Bora zat ik idd ook naar te kijken, fiesta is te klein.
typisch domme opmerkingen van dieselrijders. Wat je met diesel aan de pomp uitspaart betaal je dubbel terug in belastingen. Enkel voordelig dus als je vele km doet

Mijn vorige auto was een ford focus. Was wel een station uit 99. Prima bak, geen problemen gehad buiten het normale onderhoud om. Ik, vind ze ook een zeer sportief uiterlijk hebben. Advies wat ik je, meet wil, geven . Ga tijdens de proefrit naar een garage en laat hem nakijken voor een paar tientjes.
eey broeder renault scenic met grote beurt alles vier nieuwe banden+ uitgelijnd. van me ma misschien wat voor jou ook minder dan je budget: http://link.marktplaats.nl/469155455

LPG zuigt. Het moet gewoon een diesel zijn, want ik rij best veel.

ben je nou dom of dom? wat wil je krijgen voor 4000.-?
hij zoekt een wagen die weinig verbrand en lang mee gaat met zo min mogelijk km. en de renault heeft een grote beurt achter de rug daar doet ie wel 3 jaar mee![]()