Fitness Seller

Auto kopen, budget 4000

• Topic Starter Topic Starter
zijn idd mooie auto' s die Fordjes, maar dan heb ik het liefst een 3 deurs, want die zien er nog mooi sportief uit.

FORD is troep. Niet aan beginnen. Veel roest en veel storingen. Dingen vallen al uit elkaar als je er naar kijkt.

post em nog maar een keer........FORD is k*t

ADAC-Pannenstatistik-2010.jpg

Ik rij nu benzine en kost mij een vermogen elke keer te gaan tanken. Prijzen mogen dan wel bij elkaar liggen, maar een diesel rijdt wel zuiniger dan een benzine.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jul 2011 om 10:28 ----------

Bora zat ik idd ook naar te kijken, fiesta is te klein.

typisch domme opmerkingen van dieselrijders. Wat je met diesel aan de pomp uitspaart betaal je dubbel terug in belastingen. Enkel voordelig dus als je vele km doet

typisch domme opmerkingen van dieselrijders. Wat je met diesel aan de pomp uitspaart betaal je dubbel terug in belastingen. Enkel voordelig dus als je vele km doet

Wat zei ik nou? Ik tank veel, dus met andere woorden ik rij veel en diesel rijdt zuiniger dan benzine.

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jul 2011 om 08:13 ----------

Plusjes betekent goed of juist slecht

o is dus neutraal

Mijn vorige auto was een ford focus. Was wel een station uit 99. Prima bak, geen problemen gehad buiten het normale onderhoud om. Ik, vind ze ook een zeer sportief uiterlijk hebben. Advies wat ik je, meet wil, geven . Ga tijdens de proefrit naar een garage en laat hem nakijken voor een paar tientjes.

Zit momenteel in een dillema, want alle auto''s die in gedachten had scoren slecht op dat lijstje, behalve de vw & fabia. Zat ook aan de astra te denken bw 2004, maar scoort ook slecht zo te zien.

Mijn vorige auto was een ford focus. Was wel een station uit 99. Prima bak, geen problemen gehad buiten het normale onderhoud om. Ik, vind ze ook een zeer sportief uiterlijk hebben. Advies wat ik je, meet wil, geven . Ga tijdens de proefrit naar een garage en laat hem nakijken voor een paar tientjes.

je kan altijd geluk hebben. Puur statistisch gezien zijn focussen toch echt mindere auto's.........

Volkswagen, nuff said

eey broeder renault scenic met grote beurt alles vier nieuwe banden+ uitgelijnd. van me ma misschien wat voor jou ook minder dan je budget: http://link.marktplaats.nl/469155455

Hoeveel kilometers rijd jij per jaar? Meer dan 12000 km per jaar is diesel (tweede hands) al voordelig.

LPG zijn geen slechte wagens hoor.
Zeer goedkope brandstof.
Hoge installatiekosten.
De gastank kan in principe ontploffen bij accident, maar een benzine/diesel kan ook in brand vliegen.

Het enige nadeel wat mij betreft is dat de tank meestal geïnstalleerd wordt in de ruimte die voorzien is voor het reservewiel, waardoor de inhoud 20 à 30 liter is.

huh maar dat is niet echt een stoere auto.. :S

ben je nou dom of dom? wat wil je krijgen voor 4000.-?
hij zoekt een wagen die weinig verbrand en lang mee gaat met zo min mogelijk km. en de renault heeft een grote beurt achter de rug daar doet ie wel 3 jaar mee;)

ben je nou dom of dom? wat wil je krijgen voor 4000.-?
hij zoekt een wagen die weinig verbrand en lang mee gaat met zo min mogelijk km. en de renault heeft een grote beurt achter de rug daar doet ie wel 3 jaar mee;)

Voor 4000 euro kan je wel een sportieve auto krijgen hoor.
Zuinig is een ander verhaal.

Terug
Naar boven