MuscleMeat

Lijkt me verstandig als je dan maar eens gaat onderzoeken wat de mening is van zogenaamde filmkenners "realist"

Waar gaat deze discussie eigenlijk over.

In principe maakt het allemaal niet veel uit zolang je er zelf maar van geniet.

Lijkt me verstandig als je dan maar eens gaat onderzoeken wat de mening is van zogenaamde filmkenners "realist"

Iedereen kan zich een filmkenner noemen, die vergelijking gaat dus niet op, wel zijn het altijd dezelfde simpele types mensen die dit soort films verhemelen.

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

Het kan me ook geen reet schelen :p

De film ziet er mooi uit, petje af.

Buiten dat is het niet veel boeiends.

Wacht maar tot je em op dvd hebt, dan praat je wel anders!

Njah, kheb em niet in 3D gezien hoor, ik kan er niet tegen dat die stomme zware bril men neus irriteert.

Maar ik geef wel toe dat hij waarschijnlijk een pak minder indrukwekkend zal zijn op dvd. Mjah, blijft toch wel een leuke film vindk...

Het probleem is dat realist zo graag zijn mening wil opdringen aan andere mensen. Dat een film niet goed kan zijn op basis van visuele kwaliteiten terwijl de 90% van de kijkers het ervaart als topvermaak.

@realist, wat lul je dan over filmkenners als je eigenlijk alleen jezelf en iedereen die jouw mening deelt bedoelt. Iedereen die het niet met je eens is dan gelijk simpel. :roflol: De grooste filmkenner van dit forum (Zoutzak imo) waardeerde deze film ook als een fantatische film op het gebied van eye-candy en een overweldigende bioscoop ervaring.

Het probleem is dat realist zo graag zijn mening wil opdringen aan andere mensen. Dat een film niet goed kan zijn op basis van visuele kwaliteiten terwijl de 90% van de kijkers het ervaart als topvermaak.

@realist, wat lul je dan over filmkenners als je eigenlijk alleen jezelf en iedereen die jouw mening deelt bedoelt. Iedereen die het niet met je eens is dan gelijk simpel. :roflol: De grooste filmkenner van dit forum (Zoutzak imo) waardeerde deze film ook als een fantatische film op het gebied van eye-candy en een overweldigende bioscoop ervaring.

Leer eens lezen, ik heb gezegd de film is mooi, verder is hij niet zo boeiend, maak je niet teveel druk kereltje :sukkeltje:

En dat jij ZoutZak de grootste filmkenner vindt is jouw mening.

Volgens mij vind jij het heel boeiend. Anders zit je niet dit topic te stalken om op iedereen te reageren dat het zo'n k*tfilm is.

Dat is inderdaad mijn mening, dat had ik al in mijn post gezegd. Heel goed herhaald van jou. Maar naast dat het mijn mening is het waarschijnlijk zelfs een feit.

Volgens mij vind jij het heel boeiend. Anders zit je niet dit topic te stalken om op iedereen te reageren dat het zo'n k*tfilm is.

Dat is inderdaad mijn mening, dat had ik al in mijn post gezegd. Heel goed herhaald van jou. Maar naast dat het mijn mening is het waarschijnlijk zelfs een feit.

Joh, waar baseer je dat op dan...

Angelus face het gewoon.

Het is een goede film, maar jij vind hem gewoon niet goed.

Eender welke film die dit succes boekt kan niet als slecht bestempeld worden.

Succes en slecht gaan niet gepaard.

vijftv boekt ook redelijk wat kijkcijfers, maar blijft toch een k*tzender:)

+ 1

Deze film is gewoon een waar kunstwerk, snap niet dat je dit slecht kan vinden. Niet elke film moet een sterk en diepzinnig verhaal hebben om goed te zijn. De eenvoud van het verhaal van Avatar maakt de film zelfs nog sterker.

Mooi uitgevoerd maakt het nog niet tot kunst.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuk sprookje. Ben net thuis. Heb het in 3D gezien. Erg leuk sprookje. +1 voor deze film.

HOOMANS BE EEEBIIIIIIIIIIIIILLLL

Inderdaad. Het gaat om entertainment. Ik vind Avatar een uiterst vermakelijke film, dus wat ****t het dat het verhaal niet origineel is?

Er worden tegenwoordig vrijwel geen films meer gemaakt die een origineel verhaal hebben. Zelfs het verhaal van de matrix is gebaseerd op een honderden jaren oud filosofisch probleem, en andere elementen zijn uit andere verhalen.
De film A.I. is een moderne versie van Pinokkio, maar ik vind het toch een goede film.

Terug
Naar boven