AndroidHealthClinic

Ja, dat vroeg ik me ook af in eerste instantie.. Maar laten we het erop houden dat wij het hier niet over eens gaan worden. Deze 'discussie' gaat overigens niet over de film Avatar zelf maar vooral over wat nu ervoor zorgt dat een film geclassificeerd kan worden als goede film. Jij blijft maar door emmeren over inhoud en varianten daarop, terwijl ik van mening ben dat een film goed is als de doelgroep ervan genoten heeft. Dit gesprek begon overigens door die malle opmerking van je 'die film was totaal geflopt als er geen 3D in zat'. Ja, als Arnold geen terminator had gespeeld dan had de Terminator wellicht ook geflopt, lekker boeiend.
Dan is Goede Tijden Slechte Tijden ook heel erg goed!

Natuurlijk is het goed voor een zeer grote doelgroep. Anders zou het niet zo lang op TV zijn op primetime mr.kip.

Domme quote...
Dit is een commercieel verhaal, daar kun je niet de kwaliteit vanaf meten. Dan zou alles dat commercieel succesvol is goed zijn.

Maar goed dat Bach niet in deze tijd zou leven dan zou niemand zijn 'slechte' muziek kennen.

Dit is een commercieel verhaal, daar kun je niet de kwaliteit vanaf meten. Dan zou alles dat commercieel succesvol is goed zijn.

Maar goed dat Bach niet in deze tijd zou leven dan zou niemand zijn 'slechte' muziek kennen.

Wat denk je dat speelfilms van deze omvang zijn mrkip?
En persoonlijke smaak is een hele ander discussie zoals jij beschrijft als kwaliteit.

Het is gewoon een slechte k*tfilm met een jaren 90 script, als je dit goed vindt zegt dat genoeg over jezelf, toedeloe.

Jij bent echt een r*tard "realist". We begrijpen nu wel dat jouw superieure intellect niet kan genieten van een script dat vergelijkbaar is met scripts van 5 andere films die je niet gezien hebt. Echter zijn de meesten onder ons niet naar deze film gaan kijken om te genieten van het briljante script maar om te genieten van een baanbrekende evolutie binnen de cinematografie. De duurste film aller tijden waarin alle zeilen bij zijn getrokken om het grootste visuele spektakel aller tijden te leveren. En met overdonderend succes mag ik zeggen.

Titanic is ook niet de top grossing movie of all time door het fantastische script en de onvoorspelbaarheid van het verhaal. Nee, dat komt alleen omdat het de duurste film aller tijden was met de belofte van spanning en sensatie. Staat nu ook maar op 7.3 in de imdb. Net zoals Avatar gigantisch zal dalen wanneer mensen het niet meer in Imax 3d kijken maar thuis op DVD.

Laatst bewerkt:
Jij bent echt een r*tard "realist". We begrijpen nu wel dat jouw superieure intellect niet kan genieten van een script dat vergelijkbaar is met scripts van 5 andere films die je niet gezien hebt. Echter zijn de meesten onder ons niet naar deze film gaan kijken om te genieten van het briljante script maar om te genieten van een baanbrekende evolutie binnen de cinematografie. De duurste film aller tijden waarin alle zeilen bij zijn getrokken om het grootste visuele spektakel aller tijden te leveren. En met overdonderend succes mag ik zeggen.

Titanic is ook niet de top grossing movie of all time door het fantastische script en de onvoorspelbaarheid van het verhaal. Nee, dat komt alleen omdat het de duurste film aller tijden was met de belofte van spanning en sensatie. Staat nu ook maar op 7.3 in de imdb. Net zoals Avatar gigantisch zal dalen wanneer mensen het niet meer in Imax 3d kijken maar thuis op DVD.

het is niet meer, niet minder dan een stomme tekenfilm

Not even close.

Angelus face het gewoon.

Het is een goede film, maar jij vind hem gewoon niet goed.

Eender welke film die dit succes boekt kan niet als slecht bestempeld worden.

Succes en slecht gaan niet gepaard.

De middelen zijn toch beperkt, daar waar je de focus verschuift op beeldkwaliteit verlies je aan script.

duivelsvierkant was het?

Ik vind het script ook wel goed.

Al is het op vele vlakken niet origeneel maar dat boeit me niet.

Angelus face het gewoon.

Het is een goede film, maar jij vind hem gewoon niet goed.

Eender welke film die dit succes boekt kan niet als slecht bestempeld worden.

Succes en slecht gaan niet gepaard.
Nog een dan.

:mc: Beste voedsel wat een mens kan krijgen. :rolleyes:

Visuele effecten maken een film niet goed, lekker makkelijk, idioot :roflol:
Dan zou het zo zijn dat hoe verder we verder gaan in de tijd, hoe beter de films.

Originaliteit en goeie acteerprestaties maken een film goed, beiden ontbreken zwaar aan deze film. Maar hij is wel mooi hoor! Dat heb je mij niet horen zeggen!

Maar voor visuele effecten neem ik wel een portie paddo's, dan zie ik veel mooiere dingen.

Nog een dan.

:mc: Beste voedsel wat een mens kan krijgen. :rolleyes:

Mensen die daar gaan eten vinden dat eten goed.

Vooral gebaseerd op de smaak ervan dan natuurlijk.

Smaak is belangrijker voor die mensen dan gezondheid.

Dus macdonals heeft succes. omdat het goed (lekker) eten heeft.

Moesten mensen meer bezorgd zijn om wat ze eten en hun gezondheid dan zou macdonals geen succes hebben.

Dus het klopt nog steeds wat ik zeg, je vergelijking klopt gewoon niet.

En als je een verhaal met veel diepgang wilt kun je beter boeken gaan lezen. Daar is het verhaal echt belangrijk. Bij sommige films kan het verhaal zeker ook belangrijk zijn, maar een film moet naar mijn mening in de eerste plaats entertainen! En dat doet Avatar voor de volle 100%..

+ 1

Deze film is gewoon een waar kunstwerk, snap niet dat je dit slecht kan vinden. Niet elke film moet een sterk en diepzinnig verhaal hebben om goed te zijn. De eenvoud van het verhaal van Avatar maakt de film zelfs nog sterker.

Visuele effecten maken een film niet goed, lekker makkelijk, idioot :roflol:
Dan zou het zo zijn dat hoe verder we verder gaan in de tijd, hoe beter de films.

Originaliteit en goeie acteerprestaties maken een film goed, beiden ontbreken zwaar aan deze film. Maar hij is wel mooi hoor! Dat heb je mij niet horen zeggen!

Maar voor visuele effecten neem ik wel een portie paddo's, dan zie ik veel mooiere dingen.

Blijkbaar wel.

Top 250: #37 8.7/10 143,195 votes

Ja, IMDB, zit vol simpele figuren als jij die weg smelten omdat een film mooi is.

Vraag maar aan de echte kenner, die praat wel anders. :rolleyes:

Goed dan mag dat handjevol kenners genieten van een film met mooie script terwijl de rest van de wereld van deze geniet ;)

Terug
Naar boven