AndroidHealthClinic

Vind de special effects ontzettend fake lijken in de trailers.

Als je daar niet op let is hij misschien wel vet. Anders ga ik hem wel in een 3D bioscoop kijken

Wtf blauwe mannetjes

wat n voorspelbare rommel.

Ben ook bang dat het een voorspelbare teringzooi wordt, mannetje gaat over naar na'vi, wordt verliefd op een wijfie daar en vecht met ze mee. Hoe vaak is dat concept al uitgemolken, blah

we zullen zien..

Qua regie en verhaal zou ik deze niet te snel afkraken, Cameron kennende. Die 60% CGI is wat voor mij minder klinkt, maar anderzijds met zo'n film is dat moeilijk anders te doen.

ik weet het niet.
zal wel downloaden worden.

Stelletje ****ing winers, het ziet er niet uit zoals 99.9% van de andere films en ze vinden het niks.

Gogo originaliteit, lijkt me tof dit!

het wordt dus een nieuwe soort pocahontas film?

Wat die romantiek betreft: dat verkoopt natuurlijk, het grote publiek houdt van dat soort zaken. Bovendien is het een bewezen formule. Hopen dat er toch nog een originele draai aan wordt gegeven.

Ik heb trailer gezien en ik vind het helemaal niks... Nouja, alleen als je het in de bios kijkt misschien dat het heel leuk kan zijn met al die effects..

Laatst bewerkt:
Zo een hype creëren met uitspraken als "duurste film ooit" en "16 jaar aan gewerk"t zijn voor mij al een reden om hem niet te gaan kijken.
Dat is al net zoals die massa-hysterie voor Harry Potter en dat hele Star Wars gedoe, allemaal films die ik nog nooit heb gezien en daar ben ik trots op. :D

Lijkt me echt een supervette film. Ik ga niet zo vaak naar de film oid maar deze wil ik echt graag zien.. Al vanaf het zien van de 1e seconde van de trailer in de bios leek het me een brute film.

Zo een hype creëren met uitspraken als "duurste film ooit" en "16 jaar aan gewerk"t zijn voor mij al een reden om hem niet te gaan kijken.
Dat is al net zoals die massa-hysterie voor Harry Potter en dat hele Star Wars gedoe, allemaal films die ik nog nooit heb gezien en daar ben ik trots op. :D

cultuurbarbaar:mad:

Lijkt me echt een supervette film. Ik ga niet zo vaak naar de film oid maar deze wil ik echt graag zien.. Al vanaf het zien van de 1e seconde van de trailer in de bios leek het me een brute film.

Zei het ook gelijk in de bios, toen kwam giovanni rbisi voorbij en wou ik em helemaal zien, die kerel is echt master. Maar hoe langer die trailer duurde hoe minder enthousiast ik werd. (kreeg een beetje een fast en furious gevoel, overlopen en dan ook nog die michelle rodriguez.. :P) Ik ga em sowieso kijken, want ben wel erg benieuwd ^^

Laatst bewerkt:
Die film kost 56.000 dollar per seconde. Wtf. :mad:

Film doet me denken aan Pan's Labyrinth trouwens.

Voor die paar pleuro's ga ik dalijk wel lekker zelf mn mening vormen ;)

Terug
Naar boven