MuscleMeat

Ik heb hem gister in de bios gezien. 3D was uitverkocht, dan maar naar de gewone voorstelling gegaan, vond het alsnog een vette film. Heb em ook thuis op de pc staan, dat zal allicht minder zijn, de bios maakt het toch altijd een stukje beter door muziek e.d.

Ik heb hem gister in de bios gezien. 3D was uitverkocht, dan maar naar de gewone voorstelling gegaan, vond het alsnog een vette film. Heb em ook thuis op de pc staan, dat zal allicht minder zijn, de bios maakt het toch altijd een stukje beter door muziek e.d.

Lol zonder 3D hoef ik em echt niet te zien, wist niet dat dat ook uitverkocht kon raken?

heb hem afgelopen zaterdag in de bios in amsterdam gezien, ook in 3d..
eeerg vet!

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

was ook uitverkocht btw, als enige film

Lol zonder 3D hoef ik em echt niet te zien, wist niet dat dat ook uitverkocht kon raken?
Een zaal kan toch vol zitten..?

Ik had trouwens wel meer van 3D verwacht, maar het gaf wel een extraatje aan de film.

Verder sluit ik me gewoon aan bij de rest. Special effects enzo waren heel mooi, maar verhaal kon wel wat beter.

Vond em super in 3D. Wel een lange zit zonder pauze :p

Gezien in nieuwe imax zaal in pathe schouwburg plein

t*ring wat een film

Dat 3D vond ik echt ballen zuigen. Die bril irriteerde me rot, het beeld was donkerder, bril zat verrot op je neus, ik zag de reflectie op het frame van de bril de hele tijd, en die bril zat gewoon in de weg. Ook nauwelijks iets van 3d te bekennen. Die oude manier van 3D was veel beter.
Ik hoef iig geen 3D films meer te zien. Overhyped film trouwens..

serieus... ik haat dergelijke films, met van die idiote computershit... niet mijn ding, dus ga niet

Wat is die Imax 3D eigenlijk? Is dat een gewone filmzaal met 3D waar je ook zo'n brilletje op moet zetten?

Ik heb deze film gister gezien in Metropolis (Antwerpen) in 3D en deze film is zoiezo beste film van 2009 zoiezo beste film van de afgelopen 10 jaar en zoiezo in de top 3 mooiste films

Wat een dodelijke ervaring in 3D .. prachtige film vol sensatie .. mooie verhaallijn en mooie actie scenes!!

Mensen kunnen zeggen wat ze willen, maar het hele concept van de film is toch echt wel ****ing gruwelijk bedacht.

Heb totaal geen idee waar die film over gaat, maar ga hem morgen gewoon kijken:D

voor de liefhebbers: zie mijn handtekening voor directe download

• Topic Starter Topic Starter
Heb totaal geen idee waar die film over gaat, maar ga hem morgen gewoon kijken:D

voor de liefhebbers: zie mijn handtekening voor directe download

het is geen dvdrip. Die film moet je echt tenMINste in DVD kwaliteit zien.
Veel plezier morgen :D 3D toch?

serieus... ik haat dergelijke films, met van die idiote computershit... niet mijn ding, dus ga niet

Dude je moet gaan, ben net geweest en heb mijn geloof weer terug. Wil nu ook een avatar voor mijn verjaardag, een echte Konstantin Konstantinovs.

Heb me echt serieus met deze film vermaakt trouwens:):)

Terug
Naar boven