Fitness Seller

Awakenings festival 2008

Was zeker een mooi feestje. Toen ik smiddags de deur uit ging om op de trein te stappen regende het keihard. Maar op het moment dat ik het awakenings terrein op wandelde begon opeens de zon te schijnen.
Het was allemaal goed geregeld, werd lekker gedraaid.
Alleen toen ik snachts met de pendelbus naar huis moest bleek het nog een uur wandelen te zijn. Dus na wandelen, bus, trein, fiets lag ik pas om 3 uur in bed. Kwam me eigenlijk wel goed uit, want kon wel gelijk slapen toen ik thuis kwam.

• Topic Starter Topic Starter
ik ga ook maar is slapen1!! ghehe geniet nog na van de 2 spaanse duo's Pepo en valera, Murelo en Wunch. en ben sims en gayle san! Remus... wat een heerlijke dag!!

Er zou zero tolerance zijn, maar na wat aaitjes over m'n schouder was alles prima.

Das toch andere koek dan vorig jaar Oktober met Detroit weekend waar een Chinees wijf gewoon effe achter m'n ballen greep en net niet m'n G buisje toucheerde.

Vervolgens werd ik binnen in de Gashouder de laan uitgestuurd omdat zo'n undercovertje m'n buisje G zag bij het inschenken.

Er zou zero tolerance zijn, maar na wat aaitjes over m'n schouder was alles prima.

Das toch andere koek dan vorig jaar Oktober met Detroit weekend waar een Chinees wijf gewoon effe achter m'n ballen greep en net niet m'n G buisje toucheerde.

Vervolgens werd ik binnen in de Gashouder de laan uitgestuurd omdat zo'n undercovertje m'n buisje G zag bij het inschenken.

Wat had je nu bij je dan? Hoorde van Loo dat je nog helemaal nuchter was?

Als je zag hoe kort iedereen was dan kon je duidelijk niet spreken van zero tolerance, en dat is maar goed ook, lijkt me.

overal om je heen werd het een en ander weggebruik! en helemaal in de Z tent stond geen nuchter persoon naar mijn idee

rockit ben ik er ook zeker weer bij. Als het net zulk lekker weer word als vorig jaar, dan wordt dat ook weer een knaller.

richie

hoe was richie hawtin op awakenings? hij was in fuse ook diezelfde avond en was super! draaide van 4-7 maar ging door tot 08.00... kdacht dat ie moe ging zijn na awakefest maar had er duidelijk zin in...

hoe was richie hawtin op awakenings? hij was in fuse ook diezelfde avond en was super! draaide van 4-7 maar ging door tot 08.00... kdacht dat ie moe ging zijn na awakefest maar had er duidelijk zin in...

Ik vond dave clarke echt top, die draaide voor richie. Knallen was dat!

voor de rest kan ik me richie niet zo goed herrineren, zal wel goed zijn.

Hij had z'n verstand een keer bij zich.

Believe it or not, in 4 jaar tijd slechts 10 keer leip geweest. (Xtc).

De rest gedaan met voornamelijk cocaine of GHB. Om serotonine en spiermassa te sparen, en om me de volgende dag gewoon weer chill te voelen en kunnen eten.

Het laatste jaar ben ik alle feestjes nuchter gegaan (alleen sigaretten). Ben meer van het thuis gebruiken.

Believe it or not, in 4 jaar tijd slechts 10 keer leip geweest. (Xtc).

De rest gedaan met voornamelijk cocaine of GHB. Om serotonine en spiermassa te sparen, en om me de volgende dag gewoon weer chill te voelen en kunnen eten.

Het laatste jaar ben ik alle feestjes nuchter gegaan (alleen sigaretten). Ben meer van het thuis gebruiken.

Ik zeg je heel eerlijk, die verrotheid na xtc is die paar uur spacen niet waard.
Het is nu dinsdagavond en ik ben nog steeds brak. Ik heb voorlopig wel weer genoeg gehad van die teringzooi, ik was ff vergeten hoe brak je er van kan zijn voor mij was het ook een jaar geleden. Maar nu weet ik het weer.

Ik zeg je heel eerlijk, die verrotheid na xtc is die paar uur spacen niet waard.
Het is nu dinsdagavond en ik ben nog steeds brak. Ik heb voorlopig wel weer genoeg gehad van die teringzooi, ik was ff vergeten hoe brak je er van kan zijn voor mij was het ook een jaar geleden. Maar nu weet ik het weer.
Gelukkig heb ik meestal weinig last van echte brakheid, alleen maandag ben ik meestal nog echt gaar maar dinsdag ben ik meestal weer helemaal fit. Gebruik het zo'n 6x per jaar..

Ik heb er zelf maar een paar gedownload nog. Die van Dave Clarke is helaas maar een half uurtje ofzo. Ik weet niet welke DJs je chill vind.
Ik heb die van Stacey Pullen gedownload, veel goede verhalen over gehoord.

Verder hou ik wel van een beetje stevige techno, eigenlijk hou ik overal wel van op techno gebied maar misschien had je een echte aanrader?

ik vind deze aanraders!

Awakenings_Festival_2008_-_Derrick_May_Live-CABLE-06-28-2008

Awakenings_Festival_2008_-_DJ_Bone_Live-CABLE-06-28-2008

Awakenings_Festival_2008_-_Gayle_San_Live-CABLE-06-28-2008

Awakenings_Festival_2008_-_Joel_Mull_Live-CABLE-06-28-2008

Ortin Cam - Live at Awakenings Festival 28-06-2008

Terug
Naar boven