AndroidHealthClinic

Awakenings festival 2008

Hopelijk is het een lekker weertje voor de mensen die gaan!

Ik kan er ditjaar helaas weer niet bij zijn. Maar gelukkig kom ik aan goede dance muziek niets te kort in Berlijn, vrijdag Joey Beltram in de kelder van club Tresor, whaha dat wordt weer even stevig knallen!

Klinkt goed! leuk geweest?

Om alvast warm te draaien, hier een setje van Ritchie Hawtin :bow:, de afsluiter van dit jaar;

[Link niet meer beschikbaar]

mischien ben ik verkeersregelaar daar :P:o

Whaha ja het was weer erg, ehmz, Tresor hehe. Donker, hard en lomp. Mooie avond!

Gisteravond ook nog ff naar Club Maria geweest waar een leuk electroavondje was, erg goed te pruimen, heerlijke tent is dat waar het altijd een waar feest is.

Om alvast warm te draaien, hier een setje van Ritchie Hawtin :bow:, de afsluiter van dit jaar;

[Link niet meer beschikbaar]

Hopen dat hij een beetje gas er op zet. Die minimal bocht die hij vaak draaid trek ik echt slecht.

Laatste awakenings waar ik was (maart dit jaar) vond ik de muziek ook beetje tegen vallen. Eerste uren van de slappe slaapverwekkende minimal. Toen een uurtje enrgieke vette shit en toen meteen van die te lompe schranz nog een paar uur.

Vond het principe in eindhoven met 3 zalen daarom wel flex, 1 zal voor minimal, 1tje voor schranz/hardtechno en 1tje voor lekkere techno.

Hier nog een tof setje Loo, vind je misschien wel wat, wel electro:

MSTRKRFT
Live at Transmusicales Rennes 2006

Recorded this from Le Mouv' French Radio.

TRACKLIST
Voodoo Chilli - Look What You've Done To Me (Mustapha 3000 rmx)
Acid Jacks - Awake Since '78 (MSTRKRFT remix)
Les Rythmes Digitales - From Disco to Disco
Para One - Dudun-Dun (MSTRKRFT remix)
MSTRKRFT - Work on You (Para One remix)
Green Velvet - Shake and Pop
MSTRKRFT - Easy Love
ID? ("down..")
MBG & SDS - New Jack (Steve Angello Mix)
ID?
Polysics - Ceolakanth Is Android (MSTRKRFT remix)
Buy Now - For Sale
Fancy - What's Your Name Again? (Busy P remix)
ID?
Daft Punk - Rollin' and Scratchin'
MSTRKRFT - Paris
Revl9n - Someone Like You (MSTRKRFT Sweat remix)
Metric - Monster Hospital (MSTRKRFT remix)
Wolfmother - Woman (MSTRKFT remix)
Steve Lawler – That Sound (Angello & Ingrosso Remix)

[Link niet meer beschikbaar] (119MB, 192K MP3)

Zeg Loo, deze keer proberen we wel effe een meet he. Heb je nummer nog in m'n tel staan, neem aan dat dat onveranderd is gebleven?

• Topic Starter Topic Starter
waarschijnlijk ook lekker weer aankomende zaterdag! zag 22 graden staan... zou niet verkeerd zijn!! heb ZIN

Hopen dat hij een beetje gas er op zet. Die minimal bocht die hij vaak draaid trek ik echt slecht.

Laatste awakenings waar ik was (maart dit jaar) vond ik de muziek ook beetje tegen vallen. Eerste uren van de slappe slaapverwekkende minimal.

ja ik snap wat je bedoelt man, minimal is wel vet, maar het moet niet van die eentonige shit zijn. Je moet geregeld "verrast" worden met nieuwe vette deuntjes, de dj moet je bezig houden, anders is het idd slaapverwekkend. Maar een goede minimal set is wel heerlijk, zeker onder invloed.

Zeg Loo, deze keer proberen we wel effe een meet he. Heb je nummer nog in m'n tel staan, neem aan dat dat onveranderd is gebleven?

Ja zelfde nummer, ik heb die van jou ook nog. Nog steeds dezelfde?
En niet aan het einde van de avond meeten he, als we allebei al in spaceland zijn. Komt goed :thumb:

Leipe shit ouwe, morgen is het zo ver....hopen dat het droog blijft.

sowieso altijd blijven lachen;

apchap.jpg

Laatst bewerkt:
Whahaha, waar stop je de buizen Loo?

Hoe nemen jullie G mee naar binnen bij een party? Ik heb altijd zo'n klein ephedrine potje (pas 30ml in) en een 5 ml spuitje. Maar is toch altijd weer slikken om door de security te komen met die shit. Stop het onder mijn ballen en half tussen me asscrack, daar checken ze eigenljik nooit.

Whahaha, waar stop je de buizen Loo?

Hoe nemen jullie G mee naar binnen bij een party? Ik heb altijd zo'n klein ephedrine potje (pas 30ml in) en een 5 ml spuitje. Maar is toch altijd weer slikken om door de security te komen met die shit. Stop het onder mijn ballen en half tussen me asscrack, daar checken ze eigenljik nooit.

vfuxhz.jpg

woooow!! ik heb er zin in!! morgen zo ver! kan bijna niet wachten ghehe!! morgen middag word het als het goed is ook lekker weer!! derrek may :) gayle san :) dave clark :) sven wittekind :) pet duo :)

Gasten, veel plezier vandaag. Ik ga zo mijn nest in, het was weer een vette nacht!

Stap zo op de trein. Wordt een mooi feesje.
Heb gewoon kippevel en vlinders in mn buik. Heb er zin in!!

Zo zeg! Wat een terrein en wat een weer! Dacht eerst aan regen, maar een strak blauwe hemel met zon was wat kwam.

Heerlijke beats die tot m'n ondermaag doordenderde. Main stage was echt een spektakel toen de avond viel.

Loo nog effe gesproken, en ja, wat er hierboven op de foto staat deed z'n werk prima. :D

'Twas een mooie dag. :heart:

WAT was het VET!! oscar murello, ben sims, en de rest ik heb er van genoten!! en indderdaad mooie show bij de mainstage... trouwens alle tenten zagen er suoer u8it

Zo zeg! Wat een terrein en wat een weer! Dacht eerst aan regen, maar een strak blauwe hemel met zon was wat kwam.

Heerlijke beats die tot m'n ondermaag doordenderde. Main stage was echt een spektakel toen de avond viel.

Loo nog effe gesproken, en ja, wat er hierboven op de foto staat deed z'n werk prima. :D

'Twas een mooie dag. :heart:

Het was inderdaad een super mooie dag, we reden in de zeikende regen heen, maar eenmaal op het terrein brak de zon door en het is de hele dag straalblauwe lucht gebleven.
M'n mentale staat werd juist steeds minder helder, tot een uur of 8 weet ik het nog maar daarna ging het bergafwaarts. Ik weet nog dat ik Marky gezien heb, die vieze rat was z.g.a nuchter.
En beginnerbb natuurlijk een paar keer tegen gekomen, einde van de avond was hij ook ver van het pad af.
En het vuurwerk was superdik op het eind! Spacen als een malle!

De setting vond ik iets minder dan vorig jaar, het was ver lopen van stage naar stage, maargoed de tenten waren wel mooi ingericht idd.

heeft er dan niemand 2 uur lang gvd op het parkeerterrein vast gestaan?
voor de rest zeker geslaagde dag hoor ;) het weer had ik niet verw8

Terug
Naar boven