Fitness Seller

B&F wil niet zeggen wat in hun Micellar Caseine zit.. WTF?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fructose? Kan iemand overigens eindelijk eens de ingredientenlijst van die MC posten.. dat staat toch op die pot? PS. ingredienten van die MC staan niet op hun site vreemd genoeg.

inb4 Marcus99 eet maar 4 maaltijden per dag, traint max 3 keer per week maar maakt zich wel druk om de specifieke ingredients op de mg precies voor zijn nacht-proteins....

Daarnaast staan de ingredienten die op de pot staan wel gewoon op de website:

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...tion/micellar-casein-perfection/#ingredienten

Fructose?

Kan iemand overigens eindelijk eens de ingredientenlijst van die MC posten.. dat staat toch op die pot?

PS. ingredienten van die MC staan niet op hun site vreemd genoeg.

Zo uit men hoofd staat er:
Micellar Caseine, fructose, smaakaroma's, Guargom, Xanthaangom, en dan nog 2 synthetische zoetstoffen.

Vrij standaard allemaal, alleen de fructose hoort natuurlijk niet in een bodybuilding supplement te zitten.
Volgens mij voegen ze iets van een 8% fructose toe (althans dat zal het ongeveer zijn bij hun Whey Perfection), maar het is aan hun om hier openlijk in te zijn.

Wat me wel meer verontrust is dat de textuur van hun Micellar Caseine gans anders is (veel aangenamer zeg maar) dan die van de bulk suppliers die ik gewoon ben. Hopelijk is het allemaal echt Micellar Caseine wat ze erin doen, en niet aangevuld met goedkopere en lekkerdere whey.

Beste DBB'ers,

Bij deze het aminozuurprofiel van Micellar Casein;
L-Alanine 3174.5 mg
L-Arginine 3854.6 mg
L-Asparginezuur 7142.9 mg
L-Cysteine 680.3 mg
L-Glutaminezuur 20181.5 mg
L-Glycine 1814.1 mg
L-Histidine 2834.4 mg
L-Isoleucine 4988.7 mg* (BCAA)
L-Leucine 8843.5 mg* (BCAA)
L-Lysine 7823.1 mg*
L-Methionine 2834.4 mg*
L-Fenylalanine 4648.5 mg*
L-Proline 9410.4 mg
L-Serine 5555.6 mg
L-Threonine 4308.4 mg*
L-Tryptofaan 680.3 mg*
L-Tyrosine5215.4 mg*
L-Valine 6009.1 mg* (BCAA

En de ingrediënten;
Micellar Casein, fructose, smaakaroma
Verdikkingsmiddelen; xanthaangom, guargom
Zoetstoffen; sucralosem acesulfaam-K

:)

Bart

---------- Toegevoegd om 09:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------

Zo uit men hoofd staat er:
Micellar Caseine, fructose, smaakaroma's, Guargom, Xanthaangom, en dan nog 2 synthetische zoetstoffen.

Vrij standaard allemaal, alleen de fructose hoort natuurlijk niet in een bodybuilding supplement te zitten.
Volgens mij voegen ze iets van een 8% fructose toe (althans dat zal het ongeveer zijn bij hun Whey Perfection), maar het is aan hun om hier openlijk in te zijn.

Wat me wel meer verontrust is dat de textuur van hun Micellar Caseine gans anders is (veel aangenamer zeg maar) dan die van de bulk suppliers die ik gewoon ben. Hopelijk is het allemaal echt Micellar Caseine wat ze erin doen, en niet aangevuld met goedkopere en lekkerdere whey.
Wat je doet zijn suggesties om onze Micellar Casein in negatief daglicht te zetten. Wij gebruiken uitsluitend Milk Protein Isolaat van Fonterra voor onze Micellar Casein Perfection. Dit behoort tot de beste Micellar Casein verkrijgbaar. Deze is instant oplosbaar, hierdoor hebben we een goede oplosbare Micellar Casein. Dat deze beter oplosbaar is dan een gemiddelde Casein shake willen we juist, daar betalen we inkoop ook iets meer voor. Zodat we onze klanten de beste Micellar Casein shake kunnen bieden :)

Wij gebruiken uitsluitend Milk Protein Isolaat van Fonterra voor onze Micellar Casein Perfection.

OK, milk protein isolates bevatten per definitie 20% wei naast 80% caseine.

Ik ben al blij dat je niet MPC (milk protein concentrate) hebt geschreven, want volgens dezelfde website bevatten die :

http://www.fonterra.com/global/en/NZMP+Ingredients/Our+Ingredients/Milk+Proteins/MPC/
Our MPCs are available in a range of protein concentrates from 42-90% depending on the protein, fat, lactose and mineral levels required by our customers.

Al bij al blijft men vraag over hoeveel fructose jullie nu precies toevoegen onbeantwoord.

Laatst bewerkt:
En de ingrediënten;

OK, milk protein isolates bevatten per definitie 20% wei naast 80% caseine.

Ik ben al blij dat je niet MPC hebt geschreven, want volgens dezelfde website bevatten die :

Al bij al blijft men vraag over hoeveel fructose jullie nu precies toevoegen onbeantwoord.
Inderdaad, hoeveel fructose wordt eraan toegevoegd? Dit heeft Mister10 (en volgens mij ook iemand anders) al menig keer gevraagd, maar een antwoord blijft uit.

Misschien een idee om de micellar caseine te laten testen met een groepje leden? :D

pfff er zit wel weinig in voor dat geld, kunnen jullie er niet wat manitol of zo bij doen anders krijg je weer te horen dat er te weinig in zit.

Inderdaad, hoeveel fructose wordt eraan toegevoegd? Dit heeft Mister10 (en volgens mij ook iemand anders) al menig keer gevraagd, maar een antwoord blijft uit.

Ik heb de vraag inmiddels doorgespeeld naar een collega. Wanneer ik antwoord heb zal ik dat laten weten ;)

Bart

zo aanvallend jongens , body en fit is wel ok:)

wat een gedoe

Wat maakt iedereen zich toch zo druk om een beetje suiker :roflol:

Ik denk dat geen één amerikaanse whey fabrikant antwoord op deze vragen zou geven.

Alles staat gewoon aangegeven, wat een vreemd gedoe zeg..

Alles staat gewoon aangegeven, wat een vreemd gedoe zeg..

Er staat nergens dat 20% van de eiwitten die erin zitten wei is en slechts 80% caseine.
Het is gewoon misleidend wat op de website en op de labels staat.

Ze beweren dat er 82% eiwit in zit; en daarvan is 80% caseine -> dus 65% caseine.

Op de website staat ook niet dat er fructose toegevoegd is; en al helemaal niet hoeveel.

Er staat nergens dat 20 van de eiwitten die erin zitten wei is en slechts 80 caseine.
Het is gewoon misleidend wat op de website en op de labels staat.

Ze beweren dat er 82% eiwit in zit; en daarvan is 80% caseine -> dus 65% caseine.

Op de website staat ook niet dat er fructose toegevoegd is; en al helemaal niet hoeveel.

Jij moet lekker een merk zoeken waarbij de directeur naast je gaat zitten, je handje vast houdt, en alles even op de mcg precies voor je uitlegt. En dat je tevens de bodemprijs betaald voor je whey.

En dan, dan weet je hoeveel fructose erin zit en blijf je het gewoon alsnog kopen... whats the deal man.

Je bent toch ze een fan van Arnold? Hij mieperde toch ook niet over de suikers in z'n Jack Daniels...

Sorry dat ik zo reageer hoor. Maar vind dat gebash richting body en fit echt niet normaal. Een Amerikaans bedrijf had berhaupt op geen enkele vraag een antwoord gegeven.

Het gross van de mensen die hier over zeurt eet gewoon weer een donut aan t eind van de dag, maar wilt wel exact weten hoeveel mcg fructose er in hun supps zit.

Volgens mij smaakt coca cola precies zelfde als pepsi cola...best bewaard geheim ?

• Topic Starter Topic Starter
Beste DBB'ers,

En de ingredinten;

:)

Bart

---------- Toegevoegd om 09:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------

Wij gebruiken uitsluitend Milk Protein Isolaat van Fonterra voor onze Micellar Casein Perfection. Dit behoort tot de beste Micellar Casein verkrijgbaar. Deze is instant oplosbaar, hierdoor hebben we een goede oplosbare Micellar Casein. Dat deze beter oplosbaar is dan een gemiddelde Casein shake willen we juist, daar betalen we inkoop ook iets meer voor. Zodat we onze klanten de beste Micellar Casein shake kunnen bieden :)

Dank voor al de info Bart. :)

Wou nog vragen of jullie nog variety packs van jullie isolaat en deze micellar caseine gaan doen?

Laatst bewerkt:
Jij moet lekker een merk zoeken waarbij de directeur naast je gaat zitten, je handje vast houdt, en alles even op de mcg precies voor je uitlegt. En dat je tevens de bodemprijs betaald voor je whey.

En dan, dan weet je hoeveel fructose erin zit en blijf je het gewoon alsnog kopen... whats the deal man.

Vriend, volgens mij zit jouw kennis, inzicht en begrip van kwaliteitscontrole in de farmaceutische, voedings- en supplementenindustrie ver onder het vriespunt. Sterker nog, ik heb een sterk vermoeden dat je niet eens van het bestaan ervan afweet.

Het is toch niet omdat enkele leeghoofden alles wat ze op de hoek van de straat kopen zomaar zonder erbij na te denken in hun lijf steken of spuiten, dat iedereen zich tot dat niveau moet verlagen.

Vriend, volgens mij zit jouw kennis, inzicht en begrip van kwaliteitscontrole in de farmaceutische, voedings- en supplementenindustrie ver onder het vriespunt. Sterker nog, ik heb een sterk vermoeden dat je niet eens van het bestaan ervan afweet.

Het is toch niet omdat enkele leeghoofden alles wat ze op de hoek van de straat kopen zomaar zonder erbij na te denken in hun lijf steken of spuiten, dat iedereen zich tot dat niveau moet verlagen.
Echt.... wat blijft dat toch een rare manier van reageren. Eigenlijk zeg je dus alleen ´nietus´ en doe je een mislukte poging om jezelf te complimenteren door hem naar beneden te halen?

Is trouwens niet persoonlijk bedoelt, Mister10. Maar het is gewoon de zoveelste post in die richting, rare DBB mentaliteit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven