XXL Nutrition

B&F wil niet zeggen wat in hun Micellar Caseine zit.. WTF?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt.... wat blijft dat toch een rare manier van reageren. Eigenlijk zeg je dus alleen ´nietus´ en doe je een mislukte poging om jezelf te complimenteren door hem naar beneden te halen?

Is trouwens niet persoonlijk bedoelt, Mister10. Maar het is gewoon de zoveelste post in die richting, rare DBB mentaliteit

Ja wat voor stommiteiten vertelt/suggereert die kerel ook. Dat het hem geen barst kan schelen wat ze in die potten steken en daarna op de labels zetten.
Verwacht je dan dat ik begrip of respect voor zoiets ga hebben. Als je zo dom bent houd je gewoon beter je mond. Punt uit.

Ja wat voor stommiteiten vertelt/suggereert die kerel ook. Dat het hem geen barst kan schelen wat ze in die potten steken en daarna op de labels zetten.
Verwacht je dan dat ik begrip of respect voor zoiets ga hebben. Als je zo dom bent houd je gewoon beter je mond. Punt uit.
Laat je niet zo gaan joh, er staat duidelijk dat het niet persoonlijk was. Ik scrolde er langsheen en mijn oog viel toevallig op jouw post, die toevallig de zoveelste post op DBB in die richting was.

8531.jpg

bodybuilding, srs business

• Like
Waarderingen: mat
Jij moet lekker een merk zoeken waarbij de directeur naast je gaat zitten, je handje vast houdt, en alles even op de mcg precies voor je uitlegt. En dat je tevens de bodemprijs betaald voor je whey.

En dan, dan weet je hoeveel fructose erin zit en blijf je het gewoon alsnog kopen... whats the deal man.

Je bent toch ze een fan van Arnold? Hij mieperde toch ook niet over de suikers in z'n Jack Daniels...

Sorry dat ik zo reageer hoor. Maar vind dat gebash richting body en fit echt niet normaal. Een Amerikaans bedrijf had berhaupt op geen enkele vraag een antwoord gegeven.

Het gross van de mensen die hier over zeurt eet gewoon weer een donut aan t eind van de dag, maar wilt wel exact weten hoeveel mcg fructose er in hun supps zit.

+100

dat irrationele gebash richting b&f moet echt stoppen

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:28 ----------

Voor iemand die claimt zo veel (academisch) bereikt te hebben is het wel frapant dat je post je als een brugklas leerling aan het VMBO.

• Like
Waarderingen: mat
Vriend, volgens mij zit jouw kennis, inzicht en begrip van kwaliteitscontrole in de farmaceutische, voedings- en supplementenindustrie ver onder het vriespunt. Sterker nog, ik heb een sterk vermoeden dat je niet eens van het bestaan ervan afweet.

Het is toch niet omdat enkele leeghoofden alles wat ze op de hoek van de straat kopen zomaar zonder erbij na te denken in hun lijf steken of spuiten, dat iedereen zich tot dat niveau moet verlagen.

Goeie post en vergelijking man!

Weer zo een hoogstandje.... heb ik ergens gezegd dat t me geen barst kan schelen?
Het boeit mij enkel geen reet of er nou 10 of 5 mg fructose per 100gr in zit of 60gr casseine en 20 whey of puur 80gr casseine.

En de reden dat het me niet uit maakt is omdat dit soort spelingsmarges niets uit maakt.

Daarnaast, als je je om dat soort minimale verschillen druk gaat maken kan je echt helemaal niets meer eten in je leven...
Bij elk artikel wat je in de supermarkt koopt kan je zo wel ontelbaar vraagtekens hebben. Leef het leven....

Of ben jij er zo 1 die z'n brood bij de natuurwinkel hzzlt voor 7euro per brood?

Ik eet tot op de dag van mijn wedstrijd die te zoete choco cookie whey ipv isolaat en sta er alsnog harder bij dan de rest...

Nu krijg je een reactie dat ook al boeit het letterlijk niets het toch immoreel van body en fit is om niet 120 procent eerlijk te zijn en tot op de individuele elektronenconfiguratie van elk atoom te omschrijven wat er in hun product zit of iets vergelijkends debiels.

Welkom in de echte grote boze mensen wereld dbbers.

Vriend, volgens mij zit jouw kennis, inzicht en begrip van kwaliteitscontrole in de farmaceutische, voedings- en supplementenindustrie ver onder het vriespunt. Sterker nog, ik heb een sterk vermoeden dat je niet eens van het bestaan ervan afweet.

Het is toch niet omdat enkele leeghoofden alles wat ze op de hoek van de straat kopen zomaar zonder erbij na te denken in hun lijf steken of spuiten, dat iedereen zich tot dat niveau moet verlagen.

haha en toch heeft sniezel met zijn fructose gebruik een beter fysiek bereikt in korte tijd daar waar jij al 25 jaar pogingen toe doet :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

haha en toch heeft sniezel met zijn fructose gebruik een beter fysiek bereikt in korte tijd daar waar jij al 25 jaar pogingen toe doet :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Nu krijgen we natuurlijk iets met naturel..

Wat is dat tegenwoordig toch dat iedereen maar moet zeiken tegen BenF? Eerst met Unstoppable. Nu dit weer.

• Like
Waarderingen: BB_
slotje?

snap nog steeds niet waarom mensen nog steeds whey en casseine nemen. neem lekker wat rauwe melk of kwark ofzo. zit nog meer voedingstoffen in ook.

die gepasteuriseerde troep is nergens goed voor

Slotje.

Als we weer normaal kunnen doen mischien weer open.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven