MuscleMeat

Baardgroei door testosteron

Bezoekers in dit topic

KoekieMonster

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
7.756
Waardering
536
Lengte
1m84
Kan iemand door het gebruik van testosteron de baardgroei stimuleren, ook al heeft diegene daar geen aanleg voor?

Ik ben 30 en heb de face van een 18 jarige puber met amper baardgroei.

Extra baardgroei zou in mijn geval een leuke bijwerking zijn.
 
Kan iemand door het gebruik van testosteron de baardgroei stimuleren, ook al heeft diegene daar geen aanleg voor?

Ik ben 30 en heb de face van een 18 jarige puber met amper baardgroei.

Extra baardgroei zou in mijn geval een leuke bijwerking zijn.

Het antwoord is: ja dat kan.

Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat mijn baard echter niet veel dikker is geworden. Het haar op mijn kruin wel een heel stuk dunner ;)

Het zal dus afhangen van persoon tot persoon.
 
Als je daar geen aanleg voor hebt ben ik bang dat het je niet veel gaat brengen.
 
Het gekke is dat ik van nature erg dik hoofdhaar heb. Het moet zelfs regelmatig uitgedund worden omdat er anders geen model meer inzit..... maar baardgroei heb ik totaal niet.
 
Ik weet dat je haar sneller zal gaan groeien, maar als je gewoon weinig haarzakjes hebt en een lichte haarkleur dan heb je er niet heel veel aan als het sneller groeit. Dan kan je beter melanotan gaan gebruiken voor een donkere baardgroei.
 
Hij vraagt niet om donkerdere baardgroei maar meer baardgroei.

Ik kan uit ervaring spreken dat het wel wat voor je baardgroei doet, maar verwacht geen wonderen. Ik ben inmiddels 34 en heb ook nog een half Marokkaans vlas tapijtje.. En na heel wat jaren blast/cruise kan ik je wel zeggen dat het pas op hogere doseringen en meer androgene middelen echt zichtbaar meer wordt. Als het je alleen daarom te doen is, dan zou ik het je afraden, voor mij is het enkel een mooie bijkomstigheid.
 
Hij vraagt niet om donkerdere baardgroei maar meer baardgroei.

Ik kan uit ervaring spreken dat het wel wat voor je baardgroei doet, maar verwacht geen wonderen. Ik ben inmiddels 34 en heb ook nog een half Marokkaans vlas tapijtje.. En na heel wat jaren blast/cruise kan ik je wel zeggen dat het pas op hogere doseringen en meer androgene middelen echt zichtbaar meer wordt. Als het je alleen daarom te doen is, dan zou ik het je afraden, voor mij is het enkel een mooie bijkomstigheid.

Oke dan.
Nee uiteraard zou ik geen testo gaan gebruiken puur om het feit om baardgroei te stimuleren (mocht ik gaan gebruiken), maar als het een effect zou hebben op baardgroei zou dat uiteraard voor mij alleen maar een voordeel zijn.
Wel weet ik dat bepaalde AAS het DHT testosteron verlagen met als gevolg dat het haar dunner wordt en de haargrens negatief wordt beïnvloed.
 
Mijn baard is er zeker beter op geworden. Links heb ik altijf een strakke lijn naar beneden gehad en had dit rechts nooit, nu inmiddels wel.

Maar zoals gezegd verwacht geen wonderen. Daar bovenop zul je langdurig testosteron moeten gebruiken om hier profeit van te hebben. 1 kuurtje van 500mg/wk zal je niet gaan helpen.

Ik ben inmiddels al bijna 3 jaar on, blast cruise blast cruise etc, heb inmiddels ook rug haar plekken gekregen. Gelukkig heb ik een lief vriendinnetje die dat regelmatig scheert.
 
Oke heren.
Duidelijk.

Nu we toch bezig zijn: iemand tips voor meer baardgroei?
 
Je hebt wel van dat serum volgensmij wat chicks voor hun wimpers gebruiken maar dan speciaal voor je baard
 
Ik hoorde laatst een verhaal over iemand die Rogaine(minoxidil) gebruikt heeft om meer baardgroei te krijgen.

Het is eigenlijk een middel wat gebruikt word op de hoofdhuid, alleen blijkt minoxidil(het actieve ingredient hier in) alleen te werken om 'babyhaartjes' te doen verschijnen, wat dus wel zou kunnen werken voor een 'vollere' baard look
 
Mijn baard is maar matig gegroeid, nog steeds de moeite niet om te laten staan.

Heb wel haren van zo'n 3cm lang op m'n schouders/traps:o
 
Als ik mijn rug niet scheer kan je vlechten met mijn rug haar :(

Wil je wisselen?
 
Kan iemand door het gebruik van testosteron de baardgroei stimuleren, ook al heeft diegene daar geen aanleg voor?

Ik ben 30 en heb de face van een 18 jarige puber met amper baardgroei.

Extra baardgroei zou in mijn geval een leuke bijwerking zijn.

2 gekende hormonen voor baardgroei zijn test en dht. Al blijft het afhankelijk van je aanleg.
 
Ik hoorde laatst een verhaal over iemand die Rogaine(minoxidil) gebruikt heeft om meer baardgroei te krijgen.

Het is eigenlijk een middel wat gebruikt word op de hoofdhuid, alleen blijkt minoxidil(het actieve ingredient hier in) alleen te werken om 'babyhaartjes' te doen verschijnen, wat dus wel zou kunnen werken voor een 'vollere' baard look

Dit dus, maar kennelijk worden die vellus haartjes vanzelf terminaal alsje het lang genoeg door blijft smeren.
 
Kan me niet voorstellen dat het zo werkt. Ik denk wel dat AAS je baardharen sneller kan laten groeien en ze misschien iets donkerder/stugger maakt.

AAS staat wel bekend om meer haar te geven op je lichaam. Wat een pleuris zooi eigenlijk. Kale kop, harige rug en geen baard gains.
 
Kan me niet voorstellen dat het zo werkt. Ik denk wel dat AAS je baardharen sneller kan laten groeien en ze misschien iets donkerder/stugger maakt.

AAS staat wel bekend om meer haar te geven op je lichaam. Wat een pleuris zooi eigenlijk. Kale kop, harige rug en geen baard gains.

Kale mannen zijn tantu sexy broeder
 
Back
Naar boven