MuscleMeat

Baardgroei

Vind wat voller persoonlijk mooier. Mooie schouders vooral, daar zie je de strepen en aders sws wel.

Maar knappe prestatie! :thumbs:

Netjes, baardbroeder

Goed gedaan hoor. En idd iets voller ziet er beter uit, mooie uitgangspositie om nog veel beter te worden.

Goed gedaan man, hou vol!

harde baard trouwens

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer eens een foto genomen en gewogen, ik heb zo het idee dat ik sinds dec. alleen aangekomen ben in vet en vocht :| ook als ik het vergelijk met mn jul pic van 2012 :'(

b5m82a.jpg

92kg

Je ziet er net zo belachelijk uit als Killy.. Jezus.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, mijn baard is legendarischer dan die van Killy.

Mirin' baardgenen! Blijven doorknallen haatbaard!

(Nooit gedacht dat je blank zou zijn. :D)

Laatste pic op eerste pagina zie ik wel duidelijk een lachend mannetje :D

Laatst bewerkt:
Mag ik eerlijk zijn? Je borst ziet er niet uit, het heeft een rare vorm. Voor de rest gewoon lekker van de alcohol afblijven.

Nice man!

Als ik je foto's zo bekijk (in openings post) heb je last van een anterior pelvis tilt (donald duck ass). Kan je verhelpen door stretches, kan ook komen door zwakkere hamstrings/glutes. Google 'hip flexor stretch'.

Als ik je foto's zo bekijk (in openings post) heb je last van een anterior pelvis tilt (donald duck ass). Kan je verhelpen door stretches, kan ook komen door zwakkere hamstrings/glutes. Google 'hip flexor stretch'.

Heeft dat niet te maken met een ''S rug'' ? Heb dit zelf ook en het postuur ziet er vrij lelijk uit daardoor. Helpt door die stretches dit probleem permanent weg te laten?

goede schouders man!

Terug
Naar boven