Fitness Seller

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

Je bent weer helemaal vertrokken, super!
 
vandaag op aanraden van Steensteen maar naar de uni gefietst i.p.v. met de bus. ben afgelopen 3 dagen dus elke dag met de bus gegaan en ben op de terugweg steeds misselijk geweest, bang dat ‘t komt door m’n wagenziekte. vind ‘t onzinnig om daarvoor een tablet te gebruiken, voor die 15 min (werkt overigens toch niet bij me).

lkkr uurtje gefietst dus uiteindelijk, terugweg dikke wind tegen waardoor ik er gewoon 15 min langer over deed :emo: maar verder was ‘t wel chill opzich. afstand is overigens 5-6.5 km, ligt eraan welk gebouw ik moet zijn :p

denk dus dat ik vanaf nu op m’n rustdagen naar de uni ga fietsen. dus ma - wo - vr trainen en di - do met de fiets. hoop doordat ik dus niet elke dag met de bus ga hierdoor ook geen last krijg van misselijkheid in de bus.

Lekker bezig Zeenius , ik volg ook :)!
leuk! :D welkom :)
:peachy:
Je bent weer helemaal vertrokken, super!
ja heerlijk! :D voelt goed.
 
Uurtje fietsen over 5 - 6,5 km.... Weet je zeker dat je de fiets hebt gepakt ipv de benenwagen? :o
 
Uurtje fietsen over 5 - 6,5 km.... Weet je zeker dat je de fiets hebt gepakt ipv de benenwagen? :o
heen en weer dus 10-13 km en had op de terugweg alleen maar wind tegen, niet zo’n beetje ook :p op de heenweg duurde ‘t niet eens 18 min
 
wat doe jy hier? jij hep alang en sixpak
 
8/2/19 - week 6, dag 3 (LB)

barbell hip thrust
1x15x40
1x5x60
3x5x72.5

romanian deadlift
3x8x32.5
voor ‘t eerst met straps gedaan en voelt al een stuk beter wegens meer grip :)

hack squat
1x15x18
1x5x27.5
1x8x41 zwaar
1x7x41 rip laatste rep
1x8x41 :grinny:

leg curl
2x ?? x 27.5
idk ik heb dus echt 0 progressie hier mbt MMC want ‘t enige wat ik voel zijn m’n kuiten ipv m’n hams :emo:

cable pullthrough
3x12x18
:peachy:

machine hip abduction
2x15x32

machine hip adduction
2x15x32

was tijdens train wel licht misselijk dus opzich wel blij hoe t is gegaan verder. wel echt kapot deze week maar nu gelukkig weekend.

Ohh bij elkaar, dan mag het :P
als ‘t zo erg was had ik ‘t niet eens vermeld :haha:

wat doe jy hier? jij hep alang en sixpak
:dunno:
 
Laatst bewerkt:
Fietsen naar school, altijd 5 reten.
 
Die hamstring curl is ook gewoon kut, je kan jezelf niet goed vast zetten voelde ik vandaag. Je coach approved wel als je hem skipped want je hebt genoeg hamstring volume :kiss:
 
Fietsen naar school, altijd 5 reten.
ik vind helemaal mooi
Die hamstring curl is ook gewoon kut, je kan jezelf niet goed vast zetten voelde ik vandaag. Je coach approved wel als je hem skipped want je hebt genoeg hamstring volume :kiss:
dit vind ik ook helemaal mooi:cheer::peachy:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
hallo lieve mensen!
m’n cut verloopt goed, ik blijf afvallen en ben op m’n laagste gewicht sinds jaaaaren. heel blij mee :D eind feb ga ik stoppen met cutten en beginnen met eten op onderhoud. Op dit moment gemiddeld ongeveer -300kcal van onderhoud.

B28A4208-134F-4ADD-9C57-1177CDA4CC54.jpeg


:peachy::peachy::peachy::peachy::peachy:
 
Ook lekker aan de TDEE sheet :D
Gaat hard zeg. Naar de uni fietsen doet je goed
 
Lekker dan. Gewicht gaat echt netjes omlaag zo! Ik verwacht serious booty gains te aanschouwen op Supersized. :peachy::eyebrow:
 
Keurig hoor :cool:. Wordt jouw taille ook zo smal nu je afvalt?
Succes deze week, benieuwd waar je eindigt :).
 
vandaag naar rotterdam gegaan om te trainen met een vriendin bij de basic fit (ladies), echt een enorm grote gym, niet normaal. en zo chill dat het alleen voor dames is, zou willen dat ik het had :p

11/2/19 - week 7, dag 1 (LB)

squat in smith ipv hack squat
1x15
1x10x30
3x5x35 ? eigenlijk geen idee, niet echt bijgehouden oops
maar ik vond het wel echt kut dat er geen hack squat was, ik kan helemaal niet squatten en had het serieus heel zwaar :roflol::emo:

RDL
3x8x35 goei

barbell hip thrust
1x15x40
1x5x50
3x10x65 :fire: blijft mijn favoriete oefening, not gonna lie :o
:peachy:

leg extension
2x15x27,5

cable pullthrough
3x10x18

cable kickback
1x10x11
tering wat een klote oefening :emo: hoe doen mensen dit? ten eerste was mijn balans echt naar de klote met deze oefening, daarnaast voelde t echt gewoon alsof ik het fout deed en idk, gewoon totaal niet comfortabel :roflol: misschien omdat ik lang ben en dus relatief meer moet zwaaien met mijn benen ofzo? geen idee, maar deze oefening ga ik iig nooit meer doen, lawd :roflol:

calf raise
2x20x13.5

machine hip abduction
1x20x27.5

machine hip adduction
1x20x27.5

en mijn vriendin nog wat UB oefeningen uitgelegd en dus voorgedaan

uiteindelijk ook nog gaan eten, ik ging voor de chicken wakadori salade bij eazie want weinig kcal en wat eiwit DACHT IK
kreeg ik een zielige 20g aan kip ofzo, rot op man :roflol: nooit meer dus :P heb sowieso wel vaker dat wanneer ik bij eazie bestel (zelfs met een extra portie vlees) het altijd heel weinig is. vind ik wel jammer :( daarbij vond ik de rest wat erin zat ook niet echt zooo, maar had gewoon zoveel honger dat ik wel gewoon alles heb gegeten :roflol::emo: ik ga deze geweldige meal jullie natuurlijk niet voorhouden dus hierbij nog de lekkerste salade ooit :bang::

WhatsApp Image 2019-02-11 at 16.03.53.jpeg

Ook lekker aan de TDEE sheet :D
Gaat hard zeg. Naar de uni fietsen doet je goed
jaaa! heb het van jou :P had ook gewoon zelf kunnen maken in de sheet, maar dacht doe ff makkelijk en importeer deze gewoon haha. het top gedeelte van de sheet werkt niet echt bij me tho :p
en thanks, ook al ben ik maar 1 keer met de fiets gegaan vorige week :roflol: maar 't zal vast wel mee hebben geholpen

Lekker dan. Gewicht gaat echt netjes omlaag zo! Ik verwacht serious booty gains te aanschouwen op Supersized. :peachy::eyebrow:
niet te hoge verwachtingen hebben, ik kan je alleen maar teleurstellen denk ik :roflol: voel me nog steeds zo plat als een pannenkoek :P maarrrr we werken eraan! :peachy:

Keurig hoor :cool:. Wordt jouw taille ook zo smal nu je afvalt?
Succes deze week, benieuwd waar je eindigt :).
hmmm, van eind nov tot nu -1cm, maar denk dat het nu wel op het smalst is. denk niet dat ik heel veel smaller zal kunnen gaan eigenlijk, maar wie weet :D en dankjewel, ik ook :engel:
 
Basic fit ladies?

Is dis real life.
 
Jij hebt ook gewoon een kickback machine in je gym he :p Naast de hamstring curl.
 
Basic fit ladies?

Is dis real life.
https://www.basic-fit.com/nl-nl/sportscholen/rotterdam-metaalhof-ladies
was goeie :P begane grond was mannen en eerste verdieping vrouwen

Jij hebt ook gewoon een kickback machine in je gym he :p Naast de hamstring curl.
ik ben gewoon braaf en wijk niet van mijn schema af :engel: daarbij vind ik nieuwe dingen proberen in MIJN gym eng want bang dat ik het fout doe + geen zin in mocro's die naar me kijken :emo: maar ja, ik wist wel dat we die hebben :D
 
Back
Naar boven