AndroidHealthClinic

baco kuurlog 2014

Bezoekers in dit topic

Dacht dat die variant van Test die jij gebruikt ook 1 keer per 8 weken gezet kon worden? Als jij dan elke week zet heb je nog geen stabiele bloedwaarden want dan bouw je zelfs nog Test op?

dit
 
Jullie maken het me zo makkelijk he :D
 
Een laatste poging wagen op de E dan maar.. Puur om het bloed onderzoek want het werkt echt niet goed bij mij in een cruise
 
Dacht dat die variant van Test die jij gebruikt ook 1 keer per 8 weken gezet kon worden? Als jij dan elke week zet heb je nog geen stabiele bloedwaarden want dan bouw je zelfs nog Test op?

Nee is bullshit verdiep je eens in halfwaarde tijden van esters.
Test undecanoate zit ook in Sustanon.

Sustanon word normaliter als medisch middel ook 1x per 2-3 maand gezet en test e ook
 
Ik houd het bij sust only 250mg voor 10 weken
 
Nee is bullshit verdiep je eens in halfwaarde tijden van esters.
Test undecanoate zit ook in Sustanon.

Sustanon word normaliter als medisch middel ook 1x per 2-3 maand gezet en test e ook

Test Prop zit ook in Sust maar dat zou ik ook niet elke 2 weken willen zetten. Ik heb echt nog nooit, maar dan ook nog nooit, gelezen dat Sust 1 keer per 3 maand gezet werd, laat staan TestE. Zit ook absoluut geen logica in maar jij kunt mij vast vertellen, met bron en al, waarom iemand TestE voorgeschreven krijgt a 1 ml per 2 of 3 maand.

Excuus voor 't off topic Bold, maar ik ben serieus nieuwsgierig.
 
Ben hier ook benieuwd na ;) log gaat toch nergens meer over haha :roflol:
 
Test Prop zit ook in Sust maar dat zou ik ook niet elke 2 weken willen zetten. Ik heb echt nog nooit, maar dan ook nog nooit, gelezen dat Sust 1 keer per 3 maand gezet werd, laat staan TestE. Zit ook absoluut geen logica in maar jij kunt mij vast vertellen, met bron en al, waarom iemand TestE voorgeschreven krijgt a 1 ml per 2 of 3 maand.

Excuus voor 't off topic Bold, maar ik ben serieus nieuwsgierig.

Ik bedoelde 2-3 weken.
Ik geef hiermee aan dat bodybuilders anders test gebruiken dan in de medische wereld.
Google maar eens en dan zie je dat test e bijv in de medische wereld om de 2-4 weken gezet en bodybuilders veel vaker meestal Max 5 dagen.

En google ook maar eens op test undecanoate en trt dat steeds meer mensen dit doen en positief ervaren.
 
Laatst bewerkt:
Na wat erover gelezen te hebben vind ik het eigenlijk wel interessant om te proberen. Maar kan ik niet beter de eerste 3(?) weken 250 sust ernaast zetten?

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

Idd vroeger kregen we nog wel eens sexy pica's van jou :-)

Die waren sexy he:)
 
Ochtend selfie dan maar.. Uit verveling. Laatste week test uit laten lopen en dan bridgen en cutten. Vp is boven de 10% dat is altijd slecht dus..

33m288z.jpg
 
2014 is afgelopen en baco is nu bold! Dit topic gaat sluiten en daar komt een andere voor in de plaats! Ik zal hier de link neerzetten voordat ik deze laat sluiten
 
:slotje: nieuwe log geopend
 
Ik heb wat stukken uit deze log gelezen maar weet niet of dit geopperd is; misschien is je gear fake? 0 libido op test en mast waar andere gek op worden etc is best vreemd. Vroeg het me af
 
Noo daar zit het probleem niet haha ik gebruik dè beste merken verkrijgbaar
 
Back
Naar boven