MuscleMeat

baco kuurlog 2014

Libido is goed aan het stijgen :D toch wel jammer van het bloed onderzoek, nu weet ik nog steeds niet waar het probleem zit.. Anyway dit gebruik ik op t moment

750mg test-e EW
100mg mast-p ED
1000iu hcg EW
7iu HGH ED
10mg aromasin ED
75mg t3 ED
16mg albuterol ED

De oorzaak van het down voelen bleek door de slaap pillen te komen dus dat is gelukkig opgelost

Ik ga positief het nieuwe jaar in :dance::dance:

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

Oja en 50mg winstrol ED
Wilde eigenlijk geen winny meer gebruiken maar ik geef het nog 1 laatste kans

hier heeft mn vriendin ook last van zei ik in je andere topic, zal het haar zeggen dan weet ze dat ze niet de enigste is met het zelfde probleem.

Hoe ga je nu je slaap probleem verhelpen of gaat het al beter?

lekkere kuur!

HGH slaap je wel lekker op toch?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben niet van plan om off te gaan maar rond volgende winter ofzo bedenk ik me nog eens ;)

Zeg haar dat ze stopt met slaappillen nemen! Ik heb het ook even heel zwaar gehad om in slaap te komen maar gewoon blijven proberen zonder slaappillen en uiteindelijk kun je weer gewoon normaal slapen! Voel me nu stukken beter en zit weer lekker in me vel. Heb dit gevoel echt gemist, beter dan verwacht :D

Libido is nog steeds aan het stijgen (nieuwjaars nacht heb ik m nog kunnen gebruiken :p ) ik zet nu me eerste injectie met weer een ander merk (baltic)

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

HGH slaap je wel lekker op toch?

Ik slaap als een baby :D vannacht van 21:30 tot 09:15 geslapen :eek:

Ze gebruikt het ook niet meer om die reden, niks meer.

Lekker dat jezelf weer mans voelt :)

Thx ;)

Hoe gaat het hier? :P

Gains gaan goed ik zit nu echt op goed spul. Aderen zijn goed zichtbaar en spieren zijn vol hard. Ik injecteer dagelijks 100mg in me linker tricep en ik heb totaal geen last van injectiepijn.
Libido daarentegen is wel weer gezakt.. Dat vind ik eigenlijk belangrijker dan de gains

Na wat experimenteren heb ik 3mg arimidex per dag gebruikt :o alle problemen waarmee ik even te maken had lijken nu opgelost te zijn. Ik wil dit komende week weer iedere dag doen en dan een weekje 2mg, weekje 1mg en vanaf daar om de dag 1mg. Gewoon kijken of het blijft als ik weer verlaag.
Dit is de eerste keer dat ik zo belachelijk veel arimidex gebruikt heb maar ik vraag me eigenlijk af wat de gevolgen hier van kunnen zijn om dit zo hoog maar wel zo kort te gebruiken?

Ik ga nog 1 week door met de kuur en dan ga ik voor 10 weken:

250mg sust EW
5iu HGH ED
75mcg T3 ED

5 weken 1x 500iu hcg
5 weken 2x 500iu hcg

Na die 10 weken
600mg test-e EW
1000mg mast EW
7iu HGH ED
75iu T3 ED
20mg aromasin ED
2x 500iu hcg EW

Eerste 3 weken
100mg mast-p ED

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

Week 1 sust bloedonderzoek

Glucose, Calcium , Magnesium , CK, Cholesterol, Hemoglobine , HDL, LDL, Triglyceride , (Natrium)Sodium, (Leucocyten)White blood cells, hs-CRP, Vitamine B12, Vitamine D, Vitamine B11 (Foliumzuur), Ferritine

Na 5 weken sust bloedonderzoek

ASAT, ALAT , gamma-GT , Ureum, Creatinine, Triglyceriden, HDL, LDL, Totaal cholesterol, TSH, Creatinekinase (CK), Testosteron, vrij testestosteron, SHBG, LH, FSH, Prolactine

Na nog een keer 5 weken weer een bloed onderzoek op

ASAT, ALAT , gamma-GT , Ureum, Creatinine, Triglyceriden, HDL, LDL, Totaal cholesterol, TSH, Creatinekinase (CK), Testosteron, vrij testestosteron, SHBG, LH, FSH, Prolactine

bloedonderzoek 1 van de 3 is een pakket. Om de zoveel tijd nemen we bloed af om het doormiddel van voeding allemaal stabiel te krijgen.

Na wat experimenteren heb ik 3mg arimidex per dag gebruikt :o alle problemen waarmee ik even te maken had lijken nu opgelost te zijn. Ik wil dit komende week weer iedere dag doen en dan een weekje 2mg, weekje 1mg en vanaf daar om de dag 1mg. Gewoon kijken of het blijft als ik weer verlaag.
Dit is de eerste keer dat ik zo belachelijk veel arimidex gebruikt heb maar ik vraag me eigenlijk af wat de gevolgen hier van kunnen zijn om dit zo hoog maar wel zo kort te gebruiken?

jezus waarom 3 mg arimidex?? :eek: 0,5ED of 1mg EOD is het meest gangbare. 3mg is gekkenwerk man. Dat je gewrichten nog niet kraken..

Heb je log een beetje gevolgd maar waarom ga je niet gewoon even tijdje cruisen en kijken hoe je je dan voelt?
Je had topic geopend over bridge dus neem aan dat je off gaat?

Dat is ook gekkewerk.. Maar ik heb letterlijk alles geprobeerd op caber na en dit is het enige dat voor mij geholpen heeft :o vandaar dat ik ook weer opnieuw ga cruisen zodat ik niet meer zoveel zooi hoef te nemen. Cruisen helpt bij mij niet maar dan kan ik wel bloed onderzoeken doen

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Heb je log een beetje gevolgd maar waarom ga je niet gewoon even tijdje cruisen en kijken hoe je je dan voelt?
Je had topic geopend over bridge dus neem aan dat je off gaat?

Ohja klopt dat was in een ander topic.

Om het even overzichtelijk te houden

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/bridge-voorstel-379332/

En die sust is m'n bridge btw..

je bent wel heel erg aan het switchen met alles... ik herken dat wel hoor, heb ook zo een periode gehad. Beter tijd cruisen (10 weken), bloed tappen. en kijken waar het nu aan scheelt.
Door steeds aannames te doen en daarop weer een middel erbij of switchen, is niet de oplossing.

Ik ga nog 1 week door met de kuur en dan ga ik voor 10 weken:

250mg sust EW
5iu HGH ED
75mcg T3 ED

5 weken 1x 500iu hcg
5 weken 2x 500iu hcg

Na die 10 weken
600mg test-e EW
1000mg mast EW
7iu HGH ED
75iu T3 ED
20mg aromasin ED
2x 500iu hcg EW

Eerste 3 weken
100mg mast-p ED

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

Week 1 sust bloedonderzoek

Glucose, Calcium , Magnesium , CK, Cholesterol, Hemoglobine , HDL, LDL, Triglyceride , (Natrium)Sodium, (Leucocyten)White blood cells, hs-CRP, Vitamine B12, Vitamine D, Vitamine B11 (Foliumzuur), Ferritine

Na 5 weken sust bloedonderzoek

Na nog een keer 5 weken weer een bloed onderzoek op

bloedonderzoek 1 van de 3 is een pakket. Om de zoveel tijd nemen we bloed af om het doormiddel van voeding allemaal stabiel te krijgen.

Dikgedrukte is m'n cruise en bloedonderzoek

overheen gelezen :( verstandig ;-) hou t3 op 25mcg..

Waarom kies je voor Sustanon in de bridge?
Waarom niet een stabielere vorm van test?
Persoonlijk zou ik de Sustanon bewaren voor begin van je volgende kuur en EOD prikken.
Bridgen met test e of test c of nog beter test undecanoate deze heb ik zelf afgelopen bridge gebruikt en beviel mij zeer goed.

overheen gelezen :( verstandig ;-) hou t3 op 25mcg..

Is idd verstandiger daar had ik even niet over nagedacht!

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

Waarom kies je voor Sustanon in de bridge?
Waarom niet een stabielere vorm van test?
Persoonlijk zou ik de Sustanon bewaren voor begin van je volgende kuur en EOD prikken.
Bridgen met test e of test c of nog beter test undecanoate deze heb ik zelf afgelopen bridge gebruikt en beviel mij zeer goed.

Eigenlijk het enige dat ik belangrijk vind is dat me gemoedstoestand en het libido goed blijft. Hoe heb je test c gedoseerd en hoevaak heb je geprikt?

Is idd verstandiger daar had ik even niet over nagedacht!

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

Eigenlijk het enige dat ik belangrijk vind is dat me gemoedstoestand en het libido goed blijft. Hoe heb je test c gedoseerd en hoevaak heb je geprikt?

Hoe stabieler je afgifte hoe minder bijwerkingen dus ook beter voor je libido en gemoedstoestand.
Heb nog nooit gezien of gelezen dat mensen voor Sustanon kiezen tijdens de bridge.
Ik zet voor bridge test undecanoate 250mg 1x per week.

Dat klopt maar ik ben iemand die zoiets zelf uittest om te kijken hoe het voor mij werkt. Ik bestel me wat bij en dan test ik die even als eerste uit ;) eerst even wat op Google lezen erover

Hoe stabieler je afgifte hoe minder bijwerkingen dus ook beter voor je libido en gemoedstoestand.
Heb nog nooit gezien of gelezen dat mensen voor Sustanon kiezen tijdens de bridge.
Ik zet voor bridge test undecanoate 250mg 1x per week.

Dacht dat die variant van Test die jij gebruikt ook 1 keer per 8 weken gezet kon worden? Als jij dan elke week zet heb je nog geen stabiele bloedwaarden want dan bouw je zelfs nog Test op?

Terug
Naar boven