AndroidHealthClinic

bacteriostatisch water

Thorwulf

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
De ampullen in een IGF-kit bevatten gewoon bacteriostatisch water, toch? Geen bijzondere toevoegingen? Weet iemand of je dat ook gewoon in de apotheek kan kopen en in wat voor verpakking het dan zit?

Thorwulf zei:
De ampullen in een IGF-kit bevatten gewoon bacteriostatisch water, toch? Geen bijzondere toevoegingen? Weet iemand of je dat ook gewoon in de apotheek kan kopen en in wat voor verpakking het dan zit?

Niet echt een antwoord maar mijn supplier levert het idd erbij en zegt dat ik onder geen beding zelf ander BW erbij mag voegen. Dat wat erbij zit schijnt namelijk dezelfde PH als het lichaam te hebben oid. Ik dacht tenminste dat het zoiets was...

EDIT: XX XXXXX IGF-1 is packaged and supplied with the appropriate bacteriostatic water solution. DO NOT add or mix with BA/sterile water. This IGF-1 is only stable in the appropriate water solution supplied.

Laatst bewerkt:
nee, dit is gewoon steriel water geen bacteriologisch water.
BW bevat ook nog benzyl alcohol.

Oplossingen in BW zijn langer houdbaar, denk aan HCG, IGF en GH.

Misschien kan je het in de apotheek halen, het zit inflesjes van 30ml (die ik ken).

Zo ziet het er uit: http://www.androusa.com/bacteriostatic_water_30cc.htm

Nog wat info:
"Gh moet je bewaren in de koelkast, diepvriezen vernietigd Gh. Op je kit zal vermoedelijk vermeld staan dat je het binnen 18-24 uur moet gebruiken, bedenk echter dat ze bedoeld zijn voor AIDS patiënten, en niet voor bodybuilders of atleten. De Gh moet worden gemixt met steriel water of bacteriestatisch water. De oplossing kan men zonder problemen 3 dagen in de koelkast bewaren, zelfs met steriel water, maar je kunt dat risico niet nemen, je kan het beter veilig spelen en bacteriostatisch water nemen. Dit blijft wel een paar weken goed. Als je de Gh mixt, moet je het water langs de zijkant van de ampul laten lopen en het niet op de Gh wafel spuiten. Spuit het beslist niet met kracht tegen de wafel. Voor de vermenging en zelfs daarna is Gh erg fragiel!!! Als het water eenmaal in de ampul is geïnjecteerd, de ampul zachtjes bewegen tot het zich vermengd heeft, dus niet schudden of hard draaien!!" (bron: FinalFlex.com)

• Topic Starter Topic Starter
en de oplossing voor hCG, is dat ook gewoon bacteriostatisch water (BW) zonder speciale chemische toevoegingen?

In dat geval zijn de ampullen uit hCG en IGF dus uitwisselbaar, handig als je er een paar kapot hebt geknepen en verder even geen alternatief hebt.

Je moet anders kijken voor "water voor injectie" flesjes bij de apotheek

Daarmee heb ik mijn IGF-1 gemixt

ee ikke vertelvertel...hoe was je igf1 resultaten...benieuwdbenieuwd...edit: oww kzie dat je logboek bij houd:)

Laatst bewerkt:
Ken nog wel n site waar je het kunt bestellen....ook 30 ml flesjes.

Ga gewoon naar de apotheek
Ik haalde daar een 100 ML fles "water voor injectie" voor 2 euro en 20 centjes....goh wat een investering

IKKE zei:
Ga gewoon naar de apotheek
Ik haalde daar een 100 ML fles "water voor injectie" voor 2 euro en 20 centjes....goh wat een investering

HOOOOOOOOO! wel ff zeker weten dat dit BW is en niet gewoon steriel water dit ivm met de houdbaarheid van je oplossing.

Leviathan zei:
[Link niet meer beschikbaar]

Ergens onderaan 30ml voor 5$.

1fast400 heeft het iig ook.

Iemand misschien nog een NL site die dit ook verkoopt? 't Is nl. een beetje erg zonde om meer bezorgkosten te betalen dan dat je voor het product zelf kwijt bent.

Terug
Naar boven