XXL Nutrition

Bad Ass Cycle Igf-1 R3

kickboxtony

Cool Novice
Waardering
0
1 Long IGF-1 R3 50mcg/dag
2-11 Deca 500mg (1000mg FL week 1)
2-11 Test En. 500mg
3-6 Oxymetholone 50mg/dag
4-6 Long IGF-1 R3 50mcg/dag
15-17 Clomid/Nolva
13-16 Long IGF-1 R3 75mcg/dag

Waarom in week 1 slechts 1 week IGF en niks anders? Dat is enkel en alleen om te kijken of het echt werkt want als ik dadelijk aan 3 verschillende steroiden zit is het moeilijk te beoordelen wat werkt en wat niet werkt. De steroiden werken gegarandeerd maar ik heb nog nooit IGF gebruikt of andere producten van het merk.

13-16 IGF om te bridgen en massa te behouden na de kuur en zelfs wat extra massa aanzetten. HCG is controversieel en ik heb na het 1 keer gebruikt te hebben besloten weg te laten.

En ja dit kost centen :p

Ben benieuwd naar jullie meningen ookal zijn er niet zoveel mensen met kennis over IGF-1 R3 maar ik wacht af.

ga je dit zo doen?
lijkt me niet een bepaald goed plan als je het op deze wijze wil doen.
IGF-1 kun je best in blokken van 4 weken nemen en dan 40-50 mcg per dag verdeeldt over 2 shots.
oxy kun je best vanaf dag 1 nemen voor 5 weken lang (of is je potje bijna leeg?)
Clomid en nolva kun je best als nakuur nemen en niet tijdens je IGF gebruik.
Als je IGF gaat nemen moet je het goed doen in de juiste combi en anders niet "waste off money"

ik zou het als volgt doen:

Week 1 t/m 12 dk 500mg p.w.
week 1t/m 12 testo 500mg p.w.
week 2t/m 5 igf 40-50 mcg p.d.
week 1t/m 5 oxy 100mg p.d.
week 10t/m 13 igf 40-50 mcg p.d.
week 10 t/m 14 d-bol 30mg p.d.

ik start pas in week 2 met igf dan werkt de dk en testo al iets en heb je meer profijt van de igf.
oxy 5 weken samen met de igf samen laten lopen omdat sterk androgen een goede combi zijn samen met igf.
week 10 tot 13 neem je weer igf en daar komt nu d-bol bij voor weer een extra push!!
d-bol gewoon op 30mg houden.
en een nakuur zou ik zeker doen, maar dan pas als je een week of 2 verder bent.
met de igf kun je het best laag in de dosis beginnen om ff te kijken hoe je erop reageerdt.
veel mensen worden moe en krijgen koppijn in het begin.
start gewoon met 2 maal daags 20mcg en neem het voor en na de training.
nadat je de igf genomen hebt kun je best een shake nemen met koolhydraten en wat creatine erin.

nou kerel hopelijk heb je hier iets aan.

mzlll

vragen staat vrij pm anders ff

Terug
Naar boven